ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

همه ی افراد میخواهند تا خط تولید ارزان و پردرآمد داشته باشند. در واقع هر فردی که میخواهد یک خط تولید راه اندازی نماید در این اندیشه به سر میبرد که این خط تولید ارزان نیاز به سرمایه ی کمتری داشته باشد؛ و در عین حال سود بالایی داشته باشد. امروزه کسب و کار ها و تولیدی ها با دستگاه های تولیدی پرسود خانگی و صنعتی به سرعت در حال رشد و پیشرفت هستند. افراد بیشماری هستند که میخواهند از این طریق سود زیاد به دست آورند.

خط تولید ارزان و پردرآمد

راه اندازی خط تولید ارزان قیمت با سرمایه کم!

راه اندازی یک خط تولید ارزان و پردرآمد با توجه به اینکه نیاز به سرمایه گذاری دارد. باید تحقیقات گسترده ای روی آن انجام شود، تا آینده ی شغلی خوبی داشته باشد که بتواند در کسب و کار موفق باشد.

در واقع زاگرس ماشین کرج، یکی از سازندگان و طراحان انواع ماشین آلات صنعتی مواد غذایی است، که میتواند در زمینه راه اندازی خط تولید با سرمایه کم، شما عزیزان را همراهی نماید و به نتایج مثبت برساند.

اگر قصد سرمایه گذاری در خط تولید کم هزینه و بسیار پر سود را دارید شما به یک مشاوره رایگان با کارشناسان زاگرس ماشین نیاز خواهید داشت. جهت دریافت راهنمایی های لازم در زمینه راه اندازی سودآورترین خط تولید با دستگاه تولیدی ارزان در این مرکز! فرم زیر را جهت تماس ما با شما پر کنید؛ یا همین حالا با ما تماس بگیرید.

انواع خط تولید ارزان و پردرآمد

امروزه خط تولیدات متنوعی هستند که میتوانید در آنها سرمایه گذاری موفق داشته باشید؛ و انتظار سوددهی بالایی نیز داشته باشید. پرسودترین خط تولید در ایران در صنایع مختلف شیمیایی، مواد غذایی، دارویی، صنعتی، خانگی و… اکثرا نیاز به ماشین آلات صنعتی از جمله خرید دستگاه بسته بندی دارند!

نمونه کار خط تولید + فیلم

نمونه کار خط تولید در ازبکستان توسط زاگرس ماشین را در ویدئو زیر مشاهده نمائید:

راه اندازی خط تولید با درامد تضمینی در زاگرس ماشین

روی هر کدام از گزینه های لیست خط تولید زیر کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به آن خطوط و کسب و کار را به طور جامع مطالعه نمائید:

این مرکز شما عزیزان را جهت فروش خط تولید اقساطی و نقد در انواع مختلف و ساخت انواع دستگاهها همراهی می نماید. اما راه اندازی یک کسب و کار، به خصوص خط تولید، باید با دید باز انجام شود. در واقع شرایط و محل زندگی افراد و مکانی که میخواهند در آن خطوط کارخانه و کارگاه تولیدی خود را راه اندازی نمایند؛ میتواند در انتخاب خط تولید نقش به سزایی داشته باشد. تمامی موارد ذکر شده جزو بهترین و پردرآمد ترین خطوط تولید به حساب می آیند؛ به نظر شما جدا از این موارد تولید چی خوبه؟ در بخش کامنت نظر خوتون رو راجب انواع کار تولیدی پر سود بگید!

راه اندازی خط تولید ارزان و پر سود برای راه اندازی کسب و کار و خطوط تولیدی خانگی و صنعتی

خط تولید خانگی

برای ورود به حوزه تولیدات حتما لازم نیست که یک کارخانه با سرمایه و هزینه بسیار بالا راه اندازی کنید. می توانید یک خط تولید کوچک سودآور راه اندازی کنید؛ و با ماشین آلات صنعتی این مجموعه، که برای خط تولید خانگی نیز مناسب هستند، شروع به تولید محصولات مورد نظر خود کنید. شما برای ورود به یک کار تولیدی با سرمایه کم حتی خط تولید با 100 میلیون و 200 میلیون تومان هم دارید.

کافیست یک ایده کسب و کار با سرمایه کم داشته باشید، و به دنیای بیزینس های کوچک و پولساز وارد شوید. ایده های ناب اقتصادی و خلاقانه می تواند برای شما راحت ترین شغل های پردرآمد خانگی را ایجاد کند! برای ایده گرفتن می توانید با ما تماس بگیرید و یا با تحقیق کردن، چک لیست پردرآمدترین شغل های دنیا را ایجاد کنید؛ و دور گزینه های مناسب خودتان خط بکشید.

در صورت نیاز به مشاوره برای راه اندازی کسب و کار جدید در زمینه خط تولید مواد غذایی، می توانید با ما در ارتباط باشید؛ تا تجهیزات، دستگاه تولیدی ارزان و ماشین آلات مناسب را به شما عرضه کنیم.

4 نکته مهم در پیاده سازی خط تولید

  1. افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که در شهر و استان آنها چه خطوط تولیدی کمتر فعالیت دارند؛ و یا محصولات استان و شهر آنها چیست؟ برای مثال برخی شهر ها و استان ها مانند مشهد، در تولید و کشاورزی انواع ادویه جات گسترده میباشد. برخی شهر ها و استان ها مانند غرب کشور در تولیدات حبوبات موفق هستند. در شمال کشور انواع چای و برنج کشت میشود. این موضوع میتواند به کارخانه های مواد غذایی کمک کند؛ تا محصولات را با قیمت مناسب تر و در زمان کوتاه تری تهیه نمایند و هزینه های حمل و نقل کاهش یابد .
  2. خطوط تولید توسط طراحان و مهندسان طراحی و ساخته ، راه اندازی و انجام خواهد شد. پردرآمدترین کارگاه تولیدی
  3. زاگرس ماشین کرج یکی از با تجربه ترین طراحان خط تولید با درامد تضمینی میباشد؛ که طراحی و راه اندازی صحیح خط تولید بسیار اهمیت دارد. طراحی ماشین آلات خط تولید خانگی و صنعتی به صورت اصولی و صحیح باعث ایجاد ارتباط صحیح میان نیروی انسانی و دستگاههای صنعتی خواهد شد.
  4. همچنین دستگاه های تولیدی پرسود باید کمترین میزان استهلاک، فرسودگی و آسیب های فیزیکی را داشته باشند؛ و عملکرد آنها آسان و مناسب در زمان کوتاه باشد. در واقع اگر خط تولیدی موفق میخواهید که سالها بتوانید با آن کسب درآمد داشته باشید میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

مشاوره جهت راه اندازی خط تولید ارزان

هر کسب و کار جدید (چه خط تولید کوچک سودآور باشید یا یک کارخانه بزرگ صنعتی) پیش از آغاز نیاز است حتما از افراد متخصص مشاوره دریافت نمائید. این کار موجب می شود تا در آینده ی شغلی موفق باشید. بهتر است برای راه اندازی یک خط تولید با درامد تضمینی با مرکز یا کارشناسانی مشورت کنید که با همه ی امورات کار آشنا باشد. زاگرس ماشین کرج با مشاوران با تجربه در زمینه کسب و کار ها میتواند مشاوره های دقیق را به مراجعه کنندگان خود بدهد؛ تا به درستی تصمیم به راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم و یا زیاد، در زمینه تولید و بسته بندی نمایند.

خط تولید خانگی فروش خط تولید با 200 میلیون

در یک خط تولید یا کارخانه، سرعت تولیدات و کیفیت محصولات خروجی بسیار اهمیت دارند.

چگونگی راه اندازی خط تولید پر سود

در خطوط تولید هزینه های ماشین آلات با یکدیگر متفاوت هستند. در ابتدای کار میتوانید با دو الی سه دستگاه مهم و کاربری یک خط تولید ارزان و پردرآمد راه اندازی نمایید. جهت دریافت مشاوره در خصوص طراحی خط تولید صنایع غذایی با ما تماس بگیرید. این مرکز ارزان ترین قیمت دستگاه بسته بندی با بهترین کارایی ها را به شما ارائه می دهد. در این مرکز امکان سفارش و خرید انواع دستگاه بسته بندی را دارید. خرید دستگاه ساشه – خرید دستگاه میوه خشک کن – خرید دستگاه شیرینگ پک – خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و… را خواهید داشت.

مزایای راه اندازی خط تولید چیست؟

  • کار آفرینی و ایجاد شغل با راه اندازی خط تولید؛
  • بالا بردن تولیدات داخلی و افزایش امکان صادرات؛
  • سود دهی بالا تر؛
  • برند سازی برای تولیدات
  • سرمایه گذاری مطمئن؛
  • امکان دریافت وام توسعه کسب و کار و تسهیلات؛
  • و…

ماشین آلات و دستگاه های خط تولید کم هزینه و تولید پر سود با سرمای کم با ماشین آلات صنعتی بسته بندی

راه اندازی خط تولید با 200 میلیون

بسیاری از شما ها سوال می پرسید که با ۲۰۰ میلیون کجا سرمایه گذاری کنم؟ آیا می توان با این سرمایه کم شغل تولیدی خانگی پرسود و مطمئن داشت؟ در واقع راه اندازی خط تولید با 200 میلیون و یا ایجاد کسب و کار با دویست میلیون تومان یکی از دغدغه های اصلی بسسیاری از افراد هست. اکثر شما علاقه دارید بدانید که بهترین شغل با ۲۰۰ میلیون سرمایه در چه زمینه ای بهتر است!؟ اگر ما بخواهیم به شما پیشنهاد کار تولیدی با 200 میلیون سرمایه را بدهیم، راه اندازی خط تولید نسکافه و قهوه است که می توانید ماشین آلات و تجهیزات آن را از ما به صورت قسطی هم خریداری کنید. با ما تماس بگیرید تا راه اندازی خط تولید با درامد تضمینی برای شما را ممکن کنیم!

درست است که هرچه سرمایه گذاری بیشتر باشد سود بیشتری نیز خواهد داشت؛ اما بسیاری از تولیدیهای پر سود هستند که با هزینه کم شروع کرده اند و آن را توسعه داده اند. اما توجه داشته باشید که قرار نیست با کمترین هزینه بخواهید معجزه کنید و به دنبال دستگاه تولیدی زیر 10 میلیون بگردید🙃، زیرا تولیدات نیاز به پشتیبانی مالی قدرتمند دارد.

برای دریافت مشاوره جهت سرمایه گذاری راه اندازی خط تولید با دویست میلیون همین حالا با ما در تماس باشید یا از طریق پر کردن فرم بالا منتظر تماس کارشناسان ما باشید!

همچنین ما در مقاله جدا گانه راجب راه اندازی خط تولید با 300 میلیون سرمایه توضیحاتی داده ایم که می توانید “اینجا کلیک کنید” و آن را مطالعه نمائید.

بهترین خط تولید با 600 میلیون تومان سرمایه

سرمایه 600 میلیون تومانی برای راه اندازی پرسودترین خط تولید در ایران سرمایه محدودی است؛ اما برای راه اندازی یک خط تولیدی کوچک و یا متوسط و سودآور مناسب می باشد. محصولات مناسبی که می توان با 600 میلیون تومان سرمایه تولید کرد عبارتند از:

  • تولید محصولات غذایی اساسی مانند نان، بیسکویت، شیرینی و… این محصولات بازار خوبی دارند و هزینه تولید آنها پایین است.
  • محصولات آرایشی و بهداشتی اساسی مانند صابون، شامپو و محصولات مشابه. این بازار رو به رشد بوده و محصولات ارزان قیمت مورد نیاز.
  • راه اندازی خط تولید میوه خشک – خشکبار – بسته بندی حبوبات – خط تولید نسکافه و…
  • برخی محصولات پلاستیکی مانند ظروف یکبار مصرف، کیسه و پیپ که هزینه تولید آنها پایین باشد.

این گونه محصولات که دارای بازار مناسب، هزینه تولید پایین و پیچیدگی کم می باشند، بهترین گزینه ها برای راه اندازی خط تولید با 600 میلیون تومان سرمایه خواهند بود.

راه اندازی خط تولید با سرمایه کم

همانطور که گفتیم سرمایه یکی از اصلی ترین پیشتیبان موفقیت در کسب و کار و خطوط تولید است. اگر از لحاظ هزینه ها سرمایه به مقدار لازم در موارد و مراحل مختلف راه اندازی نداشته باشید ممکن است متضرر شوید. منظور ما از راه اندازی خط تولید با سرمایه کم، خرید دستگاههای تولیدی خانگی ارزان قیمت و یا ماشین آلات پیشرفته با قیمت مناسب تر در بازار است. دستگاه های تولیدی ارزان قیمت تر و با کیفیت تر – با 2 سال گارانتی بی قید و شرط – و 15 سال خدمات پس از فروش ما به شما کمک می کند تا در این مسیر بهینه شده تری و مطمئن تر اقدام کنید.

خط تولید با درامد تضمینی
زاگرس ماشین کرج بهترین مرکز راه اندازی انواع خط تولید صنعتی و خانگی
4.6/5 - (36 امتیاز)

6 پاسخ

  1. چه محصولی با 600 میلیون یا 700 میلیون میشه تولید کرد یا بهترین خط تولید با این مقدار بودجه چی خوبه؟

  2. خط تولید قند – خط تولید چیپس – خط تولید سالاد الویه

  3. خط تولید با 500 میلیون تومان چه خطی بدون ریسک و مطمئن هست؟

  4. به خیلی چیزا بستگی داره فقط هزینه یا سرمایه اولیه نیست ولی خط تولید حبوبات – خط تولید و بسته بندی خشکبار – خط تولید سالاد الویه – خط تولیدی چیپس – خط تولید قند – خط تولید میوه خشک – تولید نسکلفه و قهوه از بهترین و مطمئن ترین خطوط تولیدی هستند که با 500 میلیون سرمایه بالا و پائین میشه خط خانگی راه اندازی کرد

  5. سلام ارادت

    جناب بنده دو سوال داشتم خدمتتون

    یک این که خط تولیدی هستش که مواد اولیه اش به راحتی قابل دسترسی باشه و با هزینه کم بشه راه اندازی کرد و پر سود باشه

    و دوم این که خط تولیدی هستش که هنوز در ایران راه اندازی نشده باشه و در کشور های پیشرفته در حال کار باشه

    تشکر بابت لطفتون 🙏

  6. سلام دوست عزیز
    خط تولید نسکافه – خط تولید پودر لباسشویی و شوینده – خط تولید آب معدنی – خط تولید چیپس سیب زمینی – خط تولید سالاد الویه
    موارد خوبی هستند.
    برای مورد دوم نمی تونیم ادعا کنیم که خط تولیدی در ایران وجود داره یا نه این نیاز به تحقیقات خود شما در این زمینه داره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *