ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی عسل | خط تولید عسل

اگر به دنبال دستگاه بسته بندی برای راه اندازی خط تولید عسل هستید احتمالا می دانید عسل چیست؟ و احتمالا علاوه بر مزه شیرینی که از آن به خاطر دارید، با خواص و فواید بسیار زیاد عسل آشنا هستید! اگر کتاب های پزشکی سنتی را مطالعه کرده باشید میدانید که پزشکان سنتی و سرشناس ایرانی مثل ابو علی سینا برای درمان بسیاری از بیماری ها، معجون های گیاهی با ترکیب عسل را پیشنهاد می دهد. عسل دارای انواع ویتامین ها، کربوهیدرات ها و مواد معدنی است؛ تقریبا عسل یکی از پایه ترین و اصلی ترین ترکیبات دارو های گیاهی بوده و هست! از این رو خرید عسل طبیعی از قدیم تا کنون در ایران یکی از بازار های پر سود می باشد. قبل از اینکه با انواع دستگاه بسته بندی عسل شما را آشنا کنیم، اجازه بدید کمی بیشتر راجب تولید عسل طبیعی بدانیم.

دستگاه بسته بندی عسل
دستگاه بسته بندی عسل

راه اندازی خط تولید عسل

عَسَل یا اَنگَبین، نوعی مایع غلیظ و شیرین است که توسط زنبورعسل تولید می شود. زنبورها، عسل را از شهد گل های مختلف به دست می آورند؛ سپس آن را را در ساختارهایی از جنس موم که به آن کندو (کندوی عسل) گفته می شود، نگهداری و جمع آوری می کنند. تولید عسل طبیعی در اصل توسط زنبور ها صورت می گیرد خط تولید عسل صرفا برای بسته بندی و اعمال یکسری فرآیند های شیمیایی کاربرد دارد. دستگاه بسته بندی عسل یکی از اصلی ترین ماشین آلات در راه اندازی خط تولید عسل می باشند.

از دستگاه های بسته بندی عسل می توان برای خط تولید مربا، شیره خرما، کاکائو و… استفاده کرد.

انواع دستگاه بسته بندی عسل

دستگاه بسته بندی عسل دارای انواع مختلفی است که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

دستگاه ساشه عسل (تکنفره)

ساشه به بسته بندی های کوچک و تک نفره گفته می شود؛ دستگاه ساشه مایعات یکی از رایج ترین دستگاه بسته بندی عسل به حساب می آیند که توسط آن میتوان عسل را به صورت تک نفره بسته بندی کرد. این دستگاه در زاگرس ماشین با توجه به کیفیت عالی و برتری که دارد، دارای قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای است. انواع مختلف دستگاه بسته بندی عسل ساشه ای در زاگرس ماشین را با بهترین قیمت تهیه کنید.

دستگاه بسته بندی عسل ساشه ای

نکته: دستگاه ساشه دارای انواع مختلف مدادی، پودری، مایعات می باشد.

دستگاه پرکن عسل و مایعات غلیط

یکی دیگر از ماشین آلات صنعتی قابل استفاده در بسته بندی و خط تولید عسل ، دستگاه پرکن مایعات غلیظ و دستگاه سیل کن می باشد. از پرکن برای بسته‌ بندی عسل برای در ظروف مختلف پلاستیکی و شیشه ای استفاده می‌شود. این دستگاه دارای دو نمونه هستند که در پرکن عسل نیمه اتومات ظروف بسته بندی توسط کارکنان به دستگاه پرکن سپرده می شود و در مدل تمام اتومات ظروف توسط نوار نقاله به دستگاه بسته بندی عسل انتقال پیدا می کند.

تجهیزات بسته بندی عسل

انتخاب دستگاه بسته بندی عسل و تجهیزات مورد نیاز خط تولید عسل بستگی به نوع محصول شما دارد. همانطور که می دانید عسل در ظروف و بسته بندی های مختلفی بسته بندی می شود. بر فرض مثال دستگاه بسته بندی عسل تکنفره قاشقی و ساشه با یکدیگر تفاوت دارند و تجهیزات مختلفی دارند. در کل به تجهیزات بسته بندی مختلفی نیاز داریم که عبارتند از:

  • دستگاه پلمپ ظرف عسل
  • دستگاه شیرینگ لیبل
  • دستگاه پرکن قاشقی عسل
  • دستگاه ظرف گذار
  • فویل گذار
  • دستگاه تاریخ زن
  • مخزن گرمکن و…

قیمت دستگاه بسته بندی عسل

عسل یکی از پر خواص ترین محصولات در حیطه ی غذاییست. این ماده غذایی برای بسته بندی شدن به شرایطی کاملا بهداشتی نیازمند است. دستگاه بسته بندی عسل در گروه ماشین آلات پر کن مایعات، ساشه، قوطی پر کن، بطری پرکن قرار می گیرد. ساخت دستگاه بسته بندی عسل باید در پیکربندی های مختلف بنا به نیاز شرکت تولید کننده امکان پذیر باشد. زاگرس ماشین در واقع می تواند انواع مختلفی از ماشین آلات و را طراحی و تولید کند. قیمت دستگاه بسته بندی عسل بسته به نوع نیاز شما می باشد.

دستگاه پلمپ ظرف عسل

خرید دستگاه بسته بندی عسل

بهتر است برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی عسل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت لیست قیمت دستگاه ها، از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید و بهترین مسیر را برای راه اندازی خط تولید عسل خود انتخاب کنید. بهترین مرکز خرید دستگاه بسته بندی عسل به صورت لیوانی، ظرفی، ساشه ای، بطری، شیشه ای، و…

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *