ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

راه اندازی خط تولید قند حبه و شکسته [کله قند + پرسی]

راه اندازی خط تولید قند حبه، شکسته، کله قند، تولید قند پرسی، خط تولید قند شمشی و… نیاز به چه ماشین آلاتی دارد؟ آیا کارخانه قند شکسته، حبه و انواع قند سود دارد؟ تجهیزات و سرمایه لازم برای احداث خط تولید قند چیستند؟ و…

اگر از این جمله سوالات در ذهن شما است و به دنبال بهترین پاسخ ها هستید؛ در این مقاله با موضوع تولید قند با ما همراه باشید تا بتوانید راهنمایی های لازم را به دست بیاورید.

راه اندازی خط تولید قند

صنعت تولید قند و شکر

تولیدکنندگان عمده در صنعت تولید قند و شکر در جهان به ترتیب عبارتند از: برزیل، هند، چین، تایلند، آمریکا و ایران که از بین این کشور ها برزیل و هند میزان 40% تولیدات قند و شکر جهان را به دست گرفته اند. در ایران نیز بعد از صنعت نساجی، صنعت تولید قند و شکر قدمت دار ترین صصنعت ایران به حساب می آید. از قدیم تا کنون صنعت قند و شکر در ایران همواره از بهترین و محبوب ترین صنایع کشور بوده و علاوه بر محبوبیت و نیاز زیاد مردم، مورد حمایت های دولتی نیز بوده است. درحال حاضر یکی از بهترین طرح های سرمایه گذاری صنعتی می تواند خط تولید قند صنعتی و خانگی باشد.

انواع خط تولید قند

خطوط تولید قند دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله مهم ترین و محبوب ترین انواع مدل های قند که در کارخانه قند سازی تولید می شود، شامل موارد زیر می باشد:

  • خط تولید قند شکسته،
  • خط تولید قند حبه ای،
  • خط تولید کله قند از روش پخت،
  • خط تولید قند کبریتی،
  • خط تولید قند شمشی،
  • خط تولید قند پرسی.

راه اندازی خط تولید قند

خط تولید قند حبه، شکسته، کله قند، پرسی و… تقریبا شبیهه به هم هستند. تنها تفاوت آن ها در میزان تولید و اضافه کردن یا کسر کردن یک سری تجهیزات و ماشین آلات می باشد. در اکثر از این خطوط به ماشین آلات زیر نیاز خواهید داشت:

  1. دستگاه تولید قند ،
  2. دستگاه قند خرد کن،
  3. دستگاه خشک کن و رطوبت گیر،
  4. دستگاه بسته بندی قند و شکر،
  5. دستگاه بسته بندی چهار توزین.

برای خرید و یا استعلام قیمت انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین، میتوانید با ما، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید تا متخصصان در این زمینه به شما مشاوره ارائه نمایند.

راه اندازی خط تولید قند و سوالات متداول

در ادامه در زمینه راه اندازی خط تولید قند سوالات متداول را پاسخ می دهیم:

بسته بندی قند و شکر به صورت تک نفره چگونه صورت می گیرد؟

قند و شکر را می توان به صورت تک نفره با دستگاه ساشه بسته بندی کرد.

قیمت خط تولید قند چقدر است؟

هزینه و قیمت راه اندازی خط تولید قند به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله: حجم تولید، سرعت تولید، ابعاد کارگاه، مقدار مواد اولیه و… برای راهنمایی دقیق تر تماس بگیرید.

چه نوع شکری برای تولید قند مناسب است؟

شکر تهیه شده از چغندر از رایج ترین شکر های مناسب تولید قند می باشد. اما از شکر قهوه ای نیشکر، شکر های گیاهی و میوه مثل قند خرما نیز می توان استفاده کرد.

آیا کارخانه قند شکسته، حبه و انواع قند سود دارد؟

بله، با وجود حمایت های مردمی و دولتی و میزان نیاز عموم به این محصول، راه اندازی خط تولید قند می تواند سود و میزان کسب درآمد خوبی را به همراه داشته باشد.

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *