ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط بسته بندی حبوبات + خط بسته بندی خشکبار و آجیل

خط بسته بندی حبوبات و خط بسته بندی خشکبار و آجیل از سود آور ترین خطوط بسته بندی در ایران می باشد. خصوصا اگر نرسیده به ایام عید و فصل بهار باشیم. خط بسته بندی آجیل بسیار بازار پر رونقی خواهد داشت. زیرا آجیل – خشکبار – حبوبات و… از پر مصرف ترین محصولات غذایی در ایران هستند و بسیار محبوب اند.

خط بسته بندی حبوبات و خط بسته بندی خشکبار و خط بسته بندی آجیل

خط بسته بندی حبوبات چه ماشین آلات و دستگاه هایی نیاز دارد؟

درست است که خط بسته بندی حبوبات تقریبا شبیهه به خط بسته بندی خشکبار و آجیل است. بر فرض مثال از دستگاه بسته بندی حبوبات می توان برای بسته بندی خشکبار نیز استفاده کرد. اما در تجهیزات و دستگاه های دیگر خط بسته بندی آجیل و حبوبات تفاوت هایی وجود دارد.

نکته: شما می توانید همزمان خط تولید حبوبات و خشکبار را در کنار هم داشته باشید.

زاگرس ماشین

ما در ادامه تجهیزات – ماشین آلات صنعتی و بسته بندی – دستگاه های تولید خانگی و موارد دیگری که در راه اندازی این دو خط بسته بندی نیاز است برای شما شرح خواهیم داد؛ و خواهیم گفت که هر خط به چه تجهیزات و ماشین آلاتی نیاز دارد:

خط بسته بندی حبوبات

برای راه اندازی خط بسته بندی حبوبات به صورت صنعتی نیاز به ماشین آلات زیر دارم:

برای راه اندازی خطوط بسته بندی حبوبات (نخود – عدس – لپه – لوبیا قرمز – لوبیا سفید و…) با شماره ها و راه های ارتباطی درج شده در وب سایت ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما در این مرکز از 0 تا 100 با کمترین قیمت در کنار شما خواهیم بود.

خط بسته بندی حبوبات چه ماشین آلات و تجهیزاتی نیاز دارد؟

خط بسته بندی خشکبار و آجیل

برای راه اندازی خط بسته بندی خشکبار و آجیل به صورت صنعتی نیاز به ماشین آلات و تجهیزات زیر می باشد:

اگر قصد راه اندازی خط بسته بندی آجیل به صورت صنعتی – کارگاهی – خانگی و… را دارید؛ می توانید با تماس با شماره 09123634345 و یا دیگر راه های ارتباطی درج شده در سایت؛ با کارشناسان و مشاوران زاگرس ماشین در تماس باشید.

خط بسته بندی خشکبار و خط بسته بندی آجیل

خط بسته بندی حبوبات و خشکبار چه مساحت کارخانه و شرایط محیطی لازم دارد؟

خط بسته بندی حبوبات و خط بسته بندی خشکبار، در صورتی که قصد راه اندازی هر دو خط بسته بندی را در کنار هم داشته باشید نیاز به بیشتر از 300 متر فضا خواهید داشت. از آن جایی که خط بسته بندی حبوبات نیاز به وسعت بزرگ تری دارد و دستگاه های با ابعاد بزرگتری نیاز دارد؛ فضای آن باید بیشتر از خشکبار در نظر گرفت. در صورتی که فقط قصد راه اندازی خط بسته بندی آجیل را دارید شما به حداقل 100 الی 120 متر فضا نیاز دارید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *