ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بوجاری گیاهان دارویی | دستگاه سورتینگ گیاهان دارویی

دستگاه بوجاری گیاهان دارویی یکی ازمهم ترین ماشین آلات صنعتی است که برای سورت و بوجاری گیاهان دارویی، ادویه جات مثل: گلپر، آویشن، فلفل و… طراحی و ساخته شده است. این دستگاه به دستگاه سورتینگ گیاهان دارویی نیز معروف است. عدم آسیب به برگ گیاهان دارویی و ادویه جات یا سبزیجات خشک شده در هنگام برداشت بسیار هائز اهمیت می باشد. زیرا ممکن است در هنگام خشک کردن گیاهان آسیب ببینند و یا بدبو شوند. به همین خاطر است که برداشت گیاهان دارویی و ادویه ای همراه با ساقه و ریشه آن ها انجام می شود تا به برگ­ های آن ها آسیب وارد نشود. این گونه برداشت گیاهان موجب می شود تا سنگ، گل، کلوخ و ساقه­ های اضافی را از گیاهان دارویی جداسازی کرد و به دستگاه آسیاب ادویه انتقال داد. به همین دلیل دستگاه بوجاری گیاهان دارویی و ادویه جات در این زمینه کاربردی است.

 دستگاه بوجاری گیاهان دارویی

عملکرد دستگاه بوجاری گیاهان دارویی

نحوه عملکرد دستگاه بوجاری گیاهان دارویی به این صورت کار می کند که:

  1. ابتدا محصولات و گیاهان دارویی داخل دستگاه وارد می شوند.
  2. در ابتدا توسط ویبره به صورت منظم با تنظیمات قبلی اپراتور ریزش می کنند.
  3. سپس با عبور گیاهان دارویی از جریان هوا توسط فن دستگاه ذرات اضافی جدا میشوند.
  4. محصول در مرحله بعدی روی سرند دستگاه قرار می گیرند.
  5. در این مرحله آشغال ها و اضافی ها از محصول جدا می شود و به بیرون از دستگاه ریخته می شوند.
  6. سپس محصول اصلی بار دیگر به سرند زیری خود ریخته خواهد شد.
  7. در سرند دوم اجسام کوچک تر از محصول اصلی جدا می شود خروجی دستگاه هدایت می شود.
  8. در انتها گیاهان دارویی بوجاری شده و یکدست در اختیار شما قرار می گیرد و به مرحله بعدی تولید می رسد.

قیمت دستگاه بوجاری گیاهان دارویی

زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کنندگان انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی می باشد. این مرکز در زمینه راه اندازی خط تولید ادویه جات و خشک کن سبزیجات یکی از بهترین مراکز می باشد. دستگاه بوجاری گیاهان دارویی (دستگاه سورتینگ ادویه) نیز یکی دیگر از ماشین آلات تخصصی این مرکز است. قیمت دستگاه بوجاری گیاهان دارویی در این مرکز بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای استعلام قیمت دستگاه بوجاری ادویه، زرشک، برنج، غلات، دستگاه بوجاری حبوبات، دستگاه بوجاری قهوه و… کافیست تا از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در سایت اقدام نمائید و با ما در تماس باشید.

خرید دستگاه سورتینگ گیاهان دارویی

برای خرید دستگاه سورتینگ گیاهان دارویی از قدیمی ترین و بهترین مرکز تولید کننده و سازنده انواع ماشین آلات صنعتی و بسته بندی؛ می توانید از طریق زاگرس ماشین (سراسر ایران) اقدام نمائید. مشاوران و کارشناسان ما در این مرکز آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما عزیزان در جهت خرید دستگاه بوجاری گیاهان دارویی هستند. با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. این مرکز علاوه بر تولید این دستگاه، تمامی ماشین آلات خط تولید گیاهان دارویی و ادویه جات را تولید می نماید اعم از: دستگاه بسته بندی ادویه، دستگاه آسیاب ادویه، دستگاه خشک کن گیاهان دارویی و عطاری و… با بالا ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *