ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه کیسه پرکن دیجیتال نوعی سیستم جهت توزین کردن و بسته بندی انواع مواد گرانولی و پودری مثل حبوبات، خشکبار، برنج، شکر، قند، آرد، گچ، سیمان، پودر سنگ، نمک و… به صورت تمام اتوماتیک می باشد. دستگاه کیسه پرکن دیجیتالی ساخت زاگرس ماشین کرج دارای الکتروموتور مجهز به ترمز، پروسسور processor، و لودسل Load cell جهت پر کردن کیسه های 5 تا 100 کیلو با دقت 99/9 درصد. همین حالا این دستگاه کیسه پرکن را از زاگرس ماشین خریداری کنید.

دستگاه کیسه پرکن دیجیتال

قیمت دستگاه کیسه پرکن دیجیتال

قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز در انواع مدل ها کاملا اقتصادی و بسیار مقرون و به صرفه است. قیمت دستگاه کیسه پرکن دیجیتال در این مرکز سازنده، به دلی حذف واسطه و خرید مستقیم از تولید کننده و همچنینی گارانتی و پشتیبانی از طرف کارخانه، بسیاری از هزینه های اضافی و مالیات ارزش افزوده را حذف کرده است. درنتیجه قیمت بسیارز ارزان تری نسبت به قیمت های بازار را به شما ارائه می دهیم. جهت استعلام قیمت و خرید دستگاه پرکن دیجیتال با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

حتما بخوانید: دستگاه میکسر پودری

روش کار دستگاه پرکن دیجیتال

عملکرد دستگاه پرکن دیجیتال به خاطر دیجیتالی بودن تجهیزات و قطعات بسیار ساده است. تنها با فشار دادن کلید استارت مواد درون کیسه ها ریخته شده و هنگامی که به میزان حجم و وزن تنظیم شده توسط اپراتور رسید، سیستم پرکن مکث می کند و می ایستد و به صورت کاملا اتوماتیک کیسه حاوی مواد، رها شده و روی نوارنقاله جلوی بسته بندی قرار می گیرد. توسط این دستگاه پرکن پودری امکان توزین و بسته بندی مواد به صورت جچمی از 5 کیلوگرم تا 100 کیلوگرم  و امکان پر کردن انواع کیسه، گونی، سطل، دبه و غیره… توسط آن وجود دارد.

خرید دستگاه کیسه پرکن دیجیتال زاگرس ماشین

جهت خرید دستگاههای پرکن و خرید ماشین آلات پرکن توزینی، حجمی، دستگاه پرکن مایعات، قوطی پرکن و خرید دستگاه کیسه پرکن دیجیتال می توانید از طریق شماره های داخل سایت با ما تماس بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *