ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه پرس پلاستیک پدالی | قیمت دستگاه دوخت پدالی (ایستاده)

یکی از تجهیزات بسته بندی کاربردی و از انواع دستگاه دوخت پلاستیک پر استفاده در اکثر صنایع، دستگاه دوخت پدالی پلاستیک یا دستگاه پرس پلاستیک ایستاده است. به کمک دستگاه دوخت پدالی میتوانید پلاستیک های مختلف، ودیگر انواع سلفون ها، فویل، آلومینیوم، پلی اتیلن و پلی استر و… را مهر و موم کنید و دوخت بزنید. این دستگاه بسته بندی را از زاگرس ماشین خریداری کنید. این مرکز یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین مرکز تولید کننده انواع دستگاه دوخت پلاستیک ایستاده ، رومیزی ، خانگی و صنعتی می باشد.

جهت استعلام قیمت دستگاه دوخت پلاستیک پدالی
و خرید دستگاه پرس پلاستیک پدال دار با ما تماس بگیرید.

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی

عملکرد و کارکرد دستگاه دوخت پدالی یا ایستاده

دستگاه دوخت پلاستیک ایستاده رابط کاربری و طرز استفاده راحت و آسانی دارد. کافیست عرض پلاستیک و کیسه را در محل دوخت قرار بدید و پدال دستگاه را فشار دهید تا عملیات مهر و موم پلاستیک صورت بگیرد. قابل ذکر است که در دستگاه دوخت پلاستیک پدالی یا ایستاده برای راحتی کار، یک میز نگهدارنده قرار گرفته تا محصولات را روی میز قرار دهید و عملیات دوخت پلاستیک را به سادگی انجام دهید. این دستگاه

انواع دستگاه دوخت پدالی و
دستگاه دوخت پلاستیک ایستاده

دستگاه دوخت پلاستیک ایستاده یا پدال پایی داری مدل های مختلف با ویژگی ، ابعاد، قیمت، بدنه، و نوع گوناگون می باشد. در ادامه تعدادی از انواع دستگاه دوخت پدالی را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه دوخت پدالی برنجی

دستگاه دوخت پلاستیکی ایستاده مدل برنجی مجهز به فک برنجی گرم مداوم است. به این شکل که بعد از روشن نمودن دستگاه می توانید در نمایشگر دستگاه حرارت را تنظیم کنید تا دوخت پلاستیک مناسب با نوع بسته بندی مدنظر خود را انجام دهید.

عرض دوخت توسط این تا 12mm می باشد و امکان دوخت لایه آلومینیومی نیز توسط این دستگاه وجود دارد. قطعات داخلی دستگاه دوخت پلاستیک برنجی شامل 2 سال ضمانت بی قید و شرط و 10 سال پشتیبانی است. کیفیت بدنه، دهانه، قطعات اصلی و… کاملا مرغوب است.

دستگاه دوخت پلاستیک المنتی (پدالی و ایستاده)

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی مدل المنتی به طورکلی شامل دو مدل تک فک و دو دهانه است. دستگاه دوخت المنتی داری قابلیت تنظیم تایمر است و برای اتوماتیک کردن دوخت دستگاه بسته بندی مناسب است. کافیست دو لبه کیسه پلاستیک را در دهانه قرار دهید و بعد از گذشت میزان زمانی که از قبل مشخص کردید، فک دستگاه باز می شود و دوخت پلاستیک به بهترین شکل انجام می شود.

دستگاه دوخت پدالی مدل المنتی دارای دو مدل دوخت خطی و دوخت شطرنجی یا سوزنی می باشد.

قیمت دستگاه پرس پلاستیک ایستاده
خرید دستگاه پرس پلاستیک پدالی

قیمت دستگاه پرس پلاستیک پدالی یا دستگاه دوخت پلاستیک ایستاده در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه است. نه تنها این دستگاه بلکه قیمت دستگاه بسته بندی در مدل های مختلف پرکن پودری، بسته بندی گرانولی، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه ساشه، شیرینگ پک و… در این مرکز با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می شود. تمامی دستگاههای تولیدی این مرکز دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی است.

خرید و مشاوره تماس

جهت خرید، ثبت سفارش و دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه خرید دستگاه پرس پلاستیک پدالی می توانید با ما از طریق شماره های درج شده در سایت زاگرس ماشین تماس بگیرید. این مرکز انواع مدل های مختلف دستگاه دوخت را تولید و عرضه می کنید و قیمت خرید از این مرکز بسیار اقتصادی و به صرفه است. زیرا خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف صورت می گیرد و هیچگونه مالیات و هزینه اضافی جهت گارانتی یا پشتیبانی پرداخت نمی کنید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به شما هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *