ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه دوخت پلاستیک | دستگاه پرس پلاستیک

انواع دستگاه دوخت پلاستیک ساخت شرکت زاگرس ماشین برای انواع خط تولید صنعتی، کارخانه جات، کارگاه بسته بندی خانگی و… برای انواع محصولات در انواع و اقسام سایز ها و مدل های رومیزی، ایستاده، پدالی، دستی، خانگی، صنعتی، دستگاه دوخت ریلی و… با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت.

قیمت دستگاه بسته بندی دستی و خانگی دستگاه دوخت پلاستیک دستگاه پرس پلاستیک بسته بندی دستی
قیمت دستگاه دوخت پلاستیک دستی و خانگی

انواع دستگاه دوخت پلاستیک خانگی و صنعتی

دستگاه دوخت پلاستیک یا دستگاه پرس پلاستیک دارای انواع مختلفی از مدل های ریلی، رو میزی، پدالی می باشد. هر مدل این دستگاه بسته بندی می تواند ابعاد و اندازه مختلف و اختصاصی داشته باشد.

در ادامه در این صفحه می توانید اطلاعات کامل راجب هر مدل از دستگاه را مطالعه کنید و بررسی کنید. جهت استعلام قیمت دستگاه پرس پلاستیک صنعتی و خانگی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع دستگاه دوخت پلاستیک انواع دستگاه پرس پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی

قیمت دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی نسبت به دستگاه پرس پلاستیک خانگی ارزان تر است. ابعاد مدل خانگی نسبت به صنعتی کوچک تر است و به صورت دستی استفاده می شود. اما دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی دارای مدل های مختلف پدالی، دستی، اتوماتیک و… است و دارای ابعاد بزرگ تری می باشد.

انواع مدل های صنعتی دستگاه پرس پلاستیک

در ادامه تعدادی از مدل های دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی را به شما معرفی می کنیم:

دستگاه دوخت ریلی

این دستگاه دوخت پلاستیک ریلی دارای مدل های عمودی و افقی هست و تعداد زیادی از مدل های این نوع دستگاه موجود است. دستگاه دوخت ریلی عمودی، دستگاه دوخت ریلی رومیزی، دوخت ریلی افقی استیل با دستگاه تاریخ زن و…دستگاه دوخت پلاستیک پدالی

دستگاه دوخت پلاستیک ایستاده

یکی دیگر از مدل های دستگاه دوخت پلاستیک ایستاده یا پدالی است. این دستگاه در خطوط تولید، کارخانه، کارگاه بسته بندی و… بسیار پر استفاده است. در خط پرکن پودری بعد از دستگاه پرکن پودری از این دستگاه برای پرس پلاستیک ها استفاده می شود.

فیلم عملکرد دستگاه دوخت پدالی

در ویدیو زیر میتوانید نحوه استفاده از این دستگاه دوخت پدالی یا ایستاده را در خط پرکن مشاهده کنید.

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه پرس پلاستیک ریلی افقی نیز یکی از نمونه  های محبوب این دستگاه می باشد و دارای نمونه و مدل های گوناگونی است با جنس بدنه مختلف و ابعاد متغیر. از دستگاه دوخت ریلی جهت بسته بندی و دوخت انواع پلاستیک، سلفون، نایلون، پلی اتیلن، کیسه و … با امکان پرس اتومات پلاستیک استفاده می شود. این دستگاه معمولا دارای امکان تنظیم درجه و میزان حرارت می باشد و برای انواع پلاستیک با ضخامت های مختلف مناسب است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *