ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی ساشه زنجیری مواد درشت

دستگاه ساشه زنجیری یکی از انواع دستگاه ساشه است که برای تولید و بسته بندی مواد درشت مناسب است. برای انواع محصولات و مواد غذایی مثل نان، شکلات، میوه خشک، پفک، چیپس، پاستیل، قطعات یدکی خودرو، لوازم جانبی کامپیوتر، محصولات تکی مثل بیسکوئیت، پیراشکی، لوازم تزئینی و… کاربرد دارد.

دستگاه ساشه زنجیری بسته بندی مواد درشت

کاربرد دستگاه ساشه زنجیری چیست؟

دستگاه بسته بندی ساشه زنجیری مواد درشت به عنوان دستگاه های مختلف برای محصولات مختلف شناخته می شود و بسیار پرکاربرد است. به طور کلی این دستگاه ساشه زنجیره ای می تواند به عنوان انواع دستگاه بسته بندی زیر عمل کند:

مشخصات فنی دستگاه ساشه زنجیری

عرض رول بسته بندی10 الی 35 سانتی متر
طول کیسه بسته بندی50 الی 170 میلی متر
عرض کیسه بسته بندی50 الی 150 میلی متر
سرعت پرکن مواد15 – 60 کیسه در دقیقه
توان الکتریکی دستگاه220 ولت
ابعاد و اندازه دستگاه2000 *700 * 1000 میلی متر
نوع دوخت بسته بندیپشت دوخت بک سیل

نحوه عملکرد دستگاه:

این دستگاه امکان تنظیم کردن میزان وزن بسته ها را دارد، اما به طور معمول با آن بسته های 400 گرم تا یک کیلو را انجام می دهند. جهت انجام تغییرات در تنظیمات این دستگاه می توانید بدون داشتن تخصص خاصی تغییرات مورد نظر خود را در تنظیمات از طریق صفحه نمایشگر لمسی و چند زبانه فارسی، انگلیسی عربی اعمال کنید.

دستگاه ساشه زنجیری مواد درشت جزو محبوب ترین مدل های دستگاههای صتعتی و بسته بندی می باشد. به کمک این دستگاه می توانید انواع محصولات را در نوع بسته بندی های پاکتی، متالایز، سلفونی و فویل آلومینیومی استفاده کنید. سیستم plc دستگاه بسته بندی در این دستگاه ساخت زاگرس ماشین کرج بسیار پیشرفته و حرفه ای است و محصول درون بسته بندی را از هرگونه آلودگی، نور، رطوبت، میکروب، هوا و گرد و غبار و… محافظت می کند.

.::جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان تماس بگیرید::.

قیمت دستگاه بسته بندی ساشه زنجیری

جهت خرید، مشاوره و یا استعلام قیمت دستگاه ساشه زنجیری با شماره تلفن داخل سایت تماس بگیرید. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. خرید به صورت مستقیم از کارخانه می باشد و بسیاری از هزینه های اضافی حذف شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *