ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه ساشه گرانولی [ویدیو + قیمت + توضیحات کامل]

دستگاه ساشه گرانولی یکی از دیگر انواع دستگاه ساشه می باشد. این دستگاه برای پر کردن بسته ها از محصولات گرانولی مانند شکر، نمک، خشکبار و محصولات درشت تر از پودر استفاده میشود. همچنین این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته میشوند و دقت فوق العاده بالایی در وزن کردن محصولات طبق برنامه، سرعت بالا در بسته بندی، تنوع در انواع اجناس قابل بسته بندی و تنوع در شکل بسته بندی از مزایای بی نظیر این دستگاه می باشد.

دستگاه ساشه گرانولی جهت بسته بندی مواد گرانولی به صورت تک نفره می باشد. این دستگاه ساشه زن می تواند مواد گرانولی و پودری، مانند: شکر، نمک، خاکشیر، مغزیجات، داروهای گیاهی و انواع دمنوش و… را در ساشه های مختلف 3 طرف دوخت، مدادی، 4 سر دوخت و… بسته بندی کند.

فیلم عملکرد دستگاه ساشه گرانولی

در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید که دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی به چه صورت عمل می کند:

امکانات دستگاه ساشه گرانولی

سیستم دستگاهتمام اتومات – نیمه اتوماتیک (الکترومکانیک-پنوماتیک)
نوع محصولاتگرانولی و پودری
(نمک، آجیل، سماق، مواد داروئی و شیمیایی، قرص و…)
سیستم کنترلPLC – HMI منوی چندزبانه – صفحه نمایش لمسی
چشم الکترونیک – سیستم PID جهت تنظیم حرارت
کنترل سرعت توسط اینورتر – برش صاف و…
تجهیزات قابل نصبتاریخ زن، تزریق گاز ازت، برش صاف، ایزی اپن
فرم بسته3 طرف دوخت – 4 طرف دوخت – مدادی
برق مورد نیازتک فاز – سه فاز 220 ولت
سرعت بسته بندی35 الی 65 الی 85 بسته در دقیقه
جنس بدنه دستگاهآهن با پوشش الکترواستاتیک ضدزنگ (سفارشی سازی)
محیط ها و مکان هامنازل، رستوران، کارگاه های صنعتی، کارخانه های بزرگ
ابعاد دستگاه110*110*80 (قابلیت سفارشی سازی)
تابلو برقمجزا دارای PLC و صفحه لمسی HMi
دارای سیستمشمارنده – اینورتر – استپر – عیب یاب هوشمند و…
مشخصات فنی دستگاه ساشه گرانولی

نکته: ساشه گرانولی را میتوانید به صورت فرم بسته 4 سر دوخت و یا فرم بسته 3 سر دوخت خریداری نمایید.

بسته بندی ساشه گرانولی

بسته بندی ساشه گرانولی از انواع بسته بندی پر کاربرد در صنایع مختلف و همچنین صنایع غذایی میباشد. در زندگی روزمره بسیار با انواع محصولات گرانولی و ساشه های تک نفره روبرو می شوید. بسته بندی مواد گرانولی به صورت یک نفره و یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیر؛د از این رو بسیار بهداشتی می باشد از این نوع بسته بندی های ساشه ای در صنعت غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی و پزشکی بسیار استفاده می شود. از مزیت های مهم دستگاه ساشه گرانولی می توان به طراحی باریک ساشه مدادی شکل یا اصطلاحا استیکی و یا مدل سه یا چهار طرف دوخت آنها و انعطاف پذیری بالای این نوع بسته ها نسبت به سایر بسته بندی ها اشاره نمود.

ساشه گرانول دستگاه ساشه گرانولی

قیمت دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی یکی از پرکاربردترین دستگاه های صنعتی بسته بندی است با خرید این دستگاه هزینه ای را که صرف خرید دستگاه میکنید در کمترین زمان ممکن با یک ماه کار و فعالیت با دستگاه به شما بازگردانده می شود در واقع با سودی که به دست می آورید هزینه هایی که صرف خرید دستگاه نموده اید به شما بازگردانده میشود. قیمت دستگاه بسته بندی ساشه گرانول و دیگر انواع ماشین آلات صنعتی این مرکز بسیار مناسب، ارزان، با کیفیت و مقرون به صرفه می باشند.

دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره گرانولی

این دستگاه بسته بندی تک نفره برای انواع بسته بندی هایی که در هتل ها، رستوران ها، کیترینگ ها، فست فودها و… استفاده می شود بسیار پر کاربرد میباشد. دستگاه ساشه تک نفره بسته بندی های کوچک و سبک وزن را تولید میکند.

همچنین بسته بندی از نوع تک نفره یا ساشه در مراکز عمومی رستوران ها و… بسیار بهداشتی و اصولی هستند. 

ویژگی های دستگاه ساشه گرانولی زاگرس ماشین

دستگاه ساشه متناسب با نیاز و خواسته مشتریان در ابعاد ، جنس، وزن، برق، سیستم توزین، نوع عملکرد، قدرت توزین، سرعت بسته بندی و نوع بسته بندی میتواند متغیر باشد. این دستگاه وزن بسته ها را کاملا یکسان و با دقت بالا اندازه گیری و بسته بندی می کند. همچنین دستگاه توزین پودری و گرانولی بیشتری داشته باشد، سرعت تولید و بسته بندی بیشتری نیز دارد.

  • حمل و نقل و ذخیره سازی و نگهداری آسان تر
  • قابل تنظیم برای چاپ و تبلیغات
  • قابلیت بسته بندی در تعداد بالا
  • زیبایی بیشتر در بسته بندی
  • مقرون به صرفه 
  • سوددهی بالا

اطلاعات بیشتر و سفارش خرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه بسته بندی تنها کافیست با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن همراهی و راهنمایی کنیم . زاگرس ماشین کرج یکی از با تجربه ترین و موفق ترین گروه تولیدی و ساخت انواع ماشین آلات میباشد. با ما در ارتباط باشید از قیمت های به روز انواع دستگاه تولید مطلع شوید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *