ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی | خرید دستگاه شیرینگ خانگی

دستگاه شیرینگ پک دستی یا دستگاه شیرینگ خانگی یک محصول ساده اما کاربردی می باشد که برای کسانی که محصولات کمی برای شیرینگ پک کردن دارند و نیاز به ماشین آلات پیشرفته و صنعتی ندارند کاربرد دارد. قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و نیازی به هزینه های بسیار بالا برای دستگاه شیرینگ پک ندارد.

قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی

دستگاه شیرینگ پک دستی که در اصل یک دستگاه با ابعاد کوچک و با قابلیت کوچک تر شدن می باشد و به راحتی داخل کابینت یا کمد منزل جمع می شود. دستگاه شرینک پک دستی با کمک از حرارت خود فیلم شیرینگ را در اطراف محصول یا مواد غذایی مورد نظر شما جمع می کند.

قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی بسیار مقرون و به صرفه است. با کمک دستگاه شیرینگ خانگی به سادگی می توانید بسیاری از محصولات خانگی و یا حتی موادغذایی را در منزل شرینک کنید و عمر نگهداری آن را بالا تر ببرید.

انواع دستگاه شیرینگ پک دستی

مدل های مختلفی از دستگاه شیرینگ خانگی در بازار موجود است از جمله:

خرید دستگاه شیرینگ پک دستی

خرید دستگاه شیرینگ خانگی برای شیرینگ پک مواد غذایی در منزل بهتر از استفاده از ماشین آلات صنعتی می باشد. تمامی این دستگاه ها با بهترین کیفیت و با استفاده از قطعات برند و تضمین شده، به صورت تخصصی در زاگرس ماشین تولید و عرضه می شود. قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی ارزان و مقرون به صرفه است و برای مصارف خانگی کاربرد دارند. تمامی این دستگاه های شیرینگ در مجموعه زاگرس ماشین شامل 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش هستند تا با اطمینان کامل بتوانید هر محصولی که در خط تولید خود نیاز دارید تهیه نمائید. برای خرید دستگاه شیرینگ پک دستی ارزان می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شیرینگ پک کردن محصول چیست؟

در کل شیرینگ پک کردن یک محصول فرآیندی است برای حفظ سلامت محصول در مواقعی که محصولات و یا بسته بندی محصولات را از انبار و یا کارخانه و تولیدی منتقل می کنند. در بسته بندی شیرینگ، در اصل نایلون را به دور محصول باز یا بسته بندی شده مانند بطری های آب معدنی، نوشابه، کارتن و… می کشند. علاوه بر این، ما بسته بندی را به عنوان یک سیستم یکپارچه مورد نیاز برای حمل و نقل، نگهداری و فروش کالا می شناسیم.

کاربرد دستگاه شیرینگ دستی چیست؟

از دستگاه شیرینگ پک دستی نیز برای همین کار استفاده می شود، اما برای تولیدی های خانگی با تعداد محصولات کم. و یا مصارف خانگی برای نگهداری، مدیریت چرخه عمر محصول و بالا بردن طول عمر محصولات و مواد غذایی یا هر محصول دیگری.

مزایای دستگاه شیرینگ پک دستی چیست؟

بسته بندی محصولات در کارخانه جات و صنایع مختلف جایگاه بسیار مهم و کاربردی دارد. محصولاتی که شیرینگ پک می شوند مزای زیر را شامل می شوند:

  • بسته بندی محصول تقویت می شود. یعنی بسته بندی محصول دچار آسیب های فیزیکی نمی شود و این مورد خصوصا در حمل و نقل بسیار مهم است.
  • در هزینه بسته بندی بسیار صرفه جویی می شود. بر فرض مثال اگر قرار باشد، کنسرو ها، بطری های حاوی مایعات و بسته بندی آب معدنی، سطل مایعات و… را با جعبه های کارتنی بسته بندی کنید علاوه بر بالا رفتن ریسک آسیب دیدگی، هزینه های بسته بندی چند برابر می شود.
  • محصولات شیرینگ شده به راحتی توسط دستگاه لیبل شیرینگ می تواند لیبل و برچسب بخورد و یا برای تبلیغات و معرفی برند، از نایلون ها با طرح های چاپی استفاده کنید.
  • مهمترین مورد و مزایای دستگاه شیرینگ پک دستی و… ایمن کردن محصولات است و محافظت در برابر احتمالات و آسیب های فیزیکی مختلف.

چرا باید محصولات را شیرینگ پک کنیم؟

  • با دستگاه شیرینگ پک دستی و صنعتی بسته بندی محصول آسیب نمی بیند..
  • با شیرینگ پک دستی، محصولات به سالم ترین شکل ممکن به مشتری ارسال می شود.
  • شیرینگ کردن انواع محصولات کم هزینه تر از بسته بندی با کارتن و جعبه می باشد.
  • محصولات از ورود هرگونه آلودگی های محیطی در امان است.
  • جلوگیری از ورود رطوبت و آب به محصولات مختلف برقی و… .
  • برچسب های مختلف آدرس، کد پستی، تبلیغات، لیبل و… به سادگی به بسته خواهد چسبید.

تماس با زاگرس ماشین

برای سفارش خرید و استعلام قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی ، صنعتی نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و… با بهترین کیفیت می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت و یا شماره تماس های زیر اقدام نمائید:

دفتر فروش: 02634716956
تلفن کارخانه: 02634716952

شرینگ لیبل

دستگاه شیرینگ لیبل

دستگاه شیرینگ لیبل زاگرس ماشین، یک دستگاه بسته بندی است که برای برش و برچسب زدن روی بسته‌ها، جعبه‌ها و محصولات دیگر استفاده می‌شود. این

ادامه مطلب »
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *