ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

بسته بندی ساشه یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین نوع بسته بندی و تولید محصولات پودری، گرانولی و مایعات است. ساشه ها یکی از جذاب ترین نوع محصولات برای مصرف کنندگان و خریداران به حساب می آید. به صورت انواع مدادی، چهار طرف دوخت، ساشه سه طرف دوخت، تخت و یا مربعی می باشد.

جنس بسته بندی ساشه از نظر مواد به کار رفته شامل: پلی اتیلنی cpp و opp – ساشه سلفونی – ساشه های متالایز – ساشه کاغذی می باشد. شما می توانید انواع این فیلم ها و رول های بسته بندی ساشه را با دستگاه های ما امتحان کنید و محدود به مصرف یک نوع مواد بسته بندی نیستید.

انواع بسته بندی ساشه ای

در ادامه با انواع بسه بندی ساشه، مزایا، معایب، دستگاه ساشه و… آشنا می شویم:

بسته بندی ساشه مدادی چیست؟

بسته بندی ساشه مدادی یک روش محبوب برای تولید و بسته بندی مواد پودری به صورت ساشه ای و تک نفره می باشد. این نوع بسته بندی ساشه یکی از راهکار های محبوب برای محصولات رستورانی، کافه ای، هتل ها، نسکافه و قهوه و… می باشد.

بسته بندی ساشه مدادی بسته بندی ساشه پودری بسته بندی ساشه مایعات

یک بسته بندی زیبا و حرفه ای، فروشنده مخفی برای محصولات شماست. شما با دستگاه ساشه مدادی می توانید برای محصولات پودری خود یک بسته بندی زیبا و جذاب به صورت تک نفره ایجاد کنید. بسته بندی ساشه مدادی می تواند بسیار کاربردی و مشتری پسند باشد زیرا می تواند از آن در هر زمان و مکانی که نیاز دارد محصول را استفاده کند.

بسته بندی ساشه پودری

با استفاده از دستگاه ساشه پودری مدادی می توانید یک بسته بندی ایده آل برای محصولات خود ایجاد کنید. این دستگاه توانایی تولید و بسته بندی پودریجات از 3 تا 60 گرم را به صورت تمام اتوماتیک را دارد.

اگر قصد دارید محصولات پودری که قابلیت استفاده به صورت تک نفره ای را دارد، تولید کنید؛ با خرید بدون واسطه دستگاه بسته بندی ساشه پودری مدادی می توانید یک محصول جذاب تولید کنید.

محصولات پودری مختلفی مثل: ساشه قهوه، ساشه ادویه جات، ساشه نمک، فلفل، آویشن، نسکافه، سماق و… در بسته های یک نفره کوچک با این روش ها تولید می شوند.

بسته بندی ساشه تخط بسته بندی ساشه سه طرف و چهار طرف دوخت بسته بندی ساشه ای

بسته بندی ساشه مایعات چیست؟

به احتمال زیاد تا کنون سس های تک نفره، آبلیمو تک نفره و ساشه های عسل را در رستوران های یا فست فود ها و هتل ها دیده اید. این نوع محصولات مایع و تک نفره با دستگاه ساشه مایعات تولید و بسته بندی می شوند. بسته بندی ساشه مایعات به صورت غلیظ و رقیق انجام می شود.

مایعات می توانند هم به صورت ساشه مدادی و هم به صورت سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت بسته بندی شوند.

به عنوان مثال بسته بندی ساشه عسل یک نوع مایع غلیظ است و بسته بندی ساشه روغن زیتون یک نوع مایع رقیق. زاگرس ماشین یکی از حرفه ای ترین مراکز تولید انواع دستگاه بسته بندی ساشه مایعات می باشد.

بسیاری از مشتریان علاقه دارن محصولات مایع را به صورت یک نفره در بسته های کوچک و مسافرتی امتحان کنند. این نوع محصولات بسیار پرفروش و جذاب هستند.

بسته های محصولات مایعات تک نفره مثل: ساشه سس، ساشه عسل، ساشه آبلیمو، ساشه رب انار، شامپوهای هتلی، کرم های آرایشی، پماد،دستمال مرطوب و بسیاری دیگر از این نوع محصولات از این روش برای تولید استفاده می کنند.

تولید و بسته بندی ساشه های پودری و مایعات

بسته بندی ساشه در بسیاری از محصولات، انواع خط تولید، محصولات صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع مواد شیمیایی و… استفاده می شود. زاگرس ماشین کرج که یکی از بهترین و قدمت دار ترین مراکز تولید کننده دستگاههای بسته بندی در ایران است.

این مرکز از متخصصین ساخت دستگاه بسته بندی ساشه در انواع مدل ها برای انواع مختلف محصولات می باشد. برای مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کار ها و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی در انواع مدل ها، از جمله ساشه با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

4.5/5 - (2 امتیاز)