ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی دوغ کیسه ای | دستگاه پرکن دوغ نایلونی

دستگاه بسته بندی دوغ کیسه (دستگاه پرکن مایعات) یکی از تجهیزات مهم در صنعت بسته بندی غذایی است که برای بسته بندی دوغ در کیسه هایی با اندازه های مختلف استفاده میشود. دستگاه پرکن شیر نایلونی و دوغ یک لیتری با استفاده از فناوری های پیشرفته، به صورت خودکار و با سرعت بالا برای بسته بندی دوغ در کیسه هایی با کیفیت بالا و بهداشتی استفاده می شود.

دستگاه پرکن دوغ نایلونی دستگاه بسته بندی دوغ کیسه ای

دستگاه پرکن دوغ نایلونی

با توجه به اهمیت بسته بندی با دستگاه کیسه پرکن در حفظ کیفیت و ایمنی محصولات غذایی؛ استفاده از دستگاه پرکن دوغ کیسه، به عنوان یکی از راه حل های موثر در صنعت بسته بندی غذایی، بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این ها، باعث کاهش هدررفت مواد غذایی و افزایش عمر مفید محصول میشود.

ماشین آلات بسته بندی لبنیات

برای بسته بندی دوغ، شیر، ماست و… می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین مراکز تولیدی انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی لبنیات می باشد.

این دستگاه تولیدی برای بسته بندی شیر نایلونی و کیسه ای، دوغ کیسه ای، مایعات و… استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی دوغ کیسه

این دستگاه بسته بندی از قابلیت های مختلفی برای بسته بندی دوغ بهره می برد که شامل موارد زیر می باشد:

1- کنترل دقیق وزن:

دستگاه بسته بندی دوغ کیسه ای با استفاده از سیستم های وزن سنجی، میزان دقیق وزن دوغ را تعیین می کند و در صورت نیاز به تنظیم وزن، به صورت خودکار تنظیم می شود. دستگاه های توزینی این مرکز با بالا ترین دقت و میزان خطای بسیار پایین محصولات شما را بسته بندی کند. برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با ما تماس بگیرید.

مرتبط: دستگاه ساشه مایعات

2- سرعت بالا:

سرعت بالا یکی از ویژگی هایی است که باید به آن بسیار دقت داشته باشید. این دستگاه با سرعت بالا و بدون خطا، دوغ را در کیسه هایی با کیفیت بسته بندی می کند و به افزایش کارایی و بهبود راندمان خط تولید کمک می کند.

3- کیفیت بسته بندی بالا:

با استفاده از دستگاه پرکن دوغ نایلونی، بسته بندی دوغ به صورت محکم و قابل اطمینان انجام می شود و این امر به حفظ کیفیت دوغ و جلوگیری از نفوذ هوا و حشرات کمک می کند. شما می توانید با ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین بهترین محصول با بسته بندی جذاب تولید نمائید.

4- چرخه بندی انعطاف پذیر:

دستگاه بسته بندی دوغ کیسه، قابلیت تنظیم اندازه و شکل کیسه را دارد و برای بسته بندی دوغ در کیسه های با اندازه های مختلف، می تواند به راحتی تنظیم گردد.

5- بهداشت و سلامت:

دستگاه پرکن دوغ نایلونی با استفاده از قطعات و مواد با کیفیت بالا، بسته بندی دوغ را به صورت بهداشتی و سلامتی انجام می دهد و به حفظ کیفیت و ایمنی محصول کمک می کند.

بخوانید: دستگاه بسته بندی آب معدنی

دستگاه پرکن دوقلو شیر و دوغ نایلونی

برای خرید و یا استعلام قیمت انواع دستگاه پرکن شیر و دوغ نایلونی یا دستگاه بسته بندی لبنیات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این دستگاه دارای مدل های مختلف بال کاربرد ها و ویژگی های مختلف تولید می شود. همچنین در این مرکز امکان ساخت سفارشی دستگاه وجود دارد. 2 سال گارانتی – خرید مستقیم از کارخانه – قیمت ارزان – 15 سال خدمات پس از فروش از مزایای خرید از ما می باشد.

نتیجه گیری

در انتها، توصیه میشود که تولیدکنندگان و کارخانه دارانی که در زمینه تولید دوغ فعالیت می کنند، از دستگاه بسته بندی دوغ کیسه بهره بگیرند. به این صورت، علاوه بر افزایش کارایی و بهبود راندمان خط تولید، به حفظ کیفیت و بهداشت محصولات خود نیز کمک می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)