ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی آلوچه

بسته بندی آلوچه یا ترشک یکی از انواع پر طرفدار است. زیرا که تولیدات گسترده هستند؛ و بسته بندی محصولات نیز میتواند فرصت مناسبی باشد، تا در کمترین زمان ممکن بتوانید آلوچه ها و ترشک ها را بسته بندی کنید. همچنین انتخاب نوع بسته بندی و نوع ظرف هم میتواند سلامت و حفاظت بسته بندی محصولات را بالا ببرد؛ و هم میتواند مشتری پسند و جذاب برای خریداران باشد. برای این کار نیاز به خرید دستگاه بسته بندی آلوچه و ترشک دارید که در ادامه قصد داریم به شما معرفی کنیم!

دستگاه بسته بندی آلوچه و ترشک

قیمت دستگاه بسته بندی آلوچه و ترشک

ما انواع دستگاه بسته بندی را با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن به شما به صورت واضح مشاوره میدهیم؛ و در این زمینه میتوانیم به شما عزیزان در انتخاب بهترین دستگاه کمک کنیم.

دستگاه باید با قیمت مناسب دست تولید کنندگان برسد؛ و زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و با تجربه ترین ماشین سازی است که میتواند شما عزیزان را به موفقیت برساند. در این زمینه همه ی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم قیمت دستگاه بسته بندی آلوچه و ترشک ارزان و با کیفیت بالا و بهترین امکانات را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

دستگاه بسته بندی آلوچه در منزل

امروزه با توجه به اینکه تولیدات افزایش یافته همچنین تولید آلوچه رواج پیدا کرده است. ایران کشوری است که محصولات میوه ای آلو، زردآلو، گوجه سبز و… را بسیار تولید میکند. این حوزه میتواند فرصت مناسب و سود آوری برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان آلوچه و ترشک باشد.

این محصول حتی میتواند در منازل تولیدات گسترده داشته باشد؛ و در بسته بندی های متنوع قرار بگیرد. همچنین باتوجه به اینکه محصولات ترشک و لواشک جز محصولات مواد غذایی هستند که بهداشت و سلامت آنها بسیار مهم است. میتوانید با بسته بندی این محصول امکان تضمین بهداشت را برای محصول بالاتر ببرید، و مشتریان به شما بیشتر اعتماد بیشتری داشته باشند.

قیمت دستگاه بسته بندی لواشک خانگی

دستگاه های بسته بندی آلوچه انواع گوناگونی دارد؛ و همه ی افراد با توجه به سلیقه ای که دارند از این دستگاه ها را خریداری می کنند. قیمت دستگاه بسته بندی لواشک خانگی و صنعتی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود. انواع مختلف مدل های این دستگاه برای تولید الوچه بسته بندی شده با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در این مرکز!

انواع بسته بندی آلوچه و ترشک

هر نوع بسته بندی طبق سلیقه ای که تولید کنندگان دارند دارای عملکرد خاص خود میباشد؛ که میتوانید با خرید دستگاه بسته بندی در کمترین زمان ممکن بسته بندی های شکیل و زیبا را تهیه نمایید و به بازار مصرف کننده برسانید. همچنین دستگاه بسته بندی آلوچه باید کاملا متناسب با حجم تولیدات شما باشد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به آنچه میخواهید دست بیابید.

دستگاه بسته بندی آلوچه انواع و اقسام مختلفی دارد شما عزیزان میتوانید پیش از اینکه تصمیم به خرید بگیرید در ابتدا باید با مشاوران صحبت کنید و اطلاعات لازم و کافی را در این خصوص به دست آورید و سپس دستگاه مورد نظر را خریداری نمایید.

ترشک بسته بندی شده میزان فروش را افزایش می دهد!

ترشک و آلوچه های بسته بندی شده در خط تولید و همچنین آلوچه خشک و لواشک بسته بندی می تواند به میزان فروش شما کمک کند. در واقع مهمترین ویژگی که برای مشتریان شما بسیار مهم است بهداشتی بودن محصولات است. در مورد بعدی بسته بندی نوعی تبلیغات و برندسازی به حساب می آید. پس تردید نکنید و همین حالا خریداری کنید!

بسته بندی آلوچه در پاکت سلفونی

اگر آلوچه و ترشک به صورت خمیر یکدست و یکنواخت باشد. اما اگر محصول شما دارای هسته باشد، باید دستگاه متناسب را انتخاب نمایید. بسته بندی به صورت عمودی پاکتی در اندازه ها و مدل ها و قیمت های مختلف ساخته و طراحی میشود. هرکس بنا به خواسته خود، خط تولید آلوچه و ترشک و حجم تولیدات خود میتواند از این دستگاه ها برای بسته بندی محصول خود استفاده نماید.

حتما بخوانید: دستگاه شیرینگ پک

بسته بندی آلوچه در ظروف پلاستیکی

بسته بندی در ظروف پلاستیکی نیز انجام میشود. دستگاه های سیل از نمونه پر مصرف ترین دستگاه های بسته بندی آلوچه هستند. زیرا هم بهداشت آنها بالاست و آلودگی به دورن بسته راه ندارد و هم مدت نگهداری بالاتری دارد

با دستگاه سیل وکیوم انواع آلوچه را در شکل و اندازه مختلف میتوانید بسته بندی نمایید.

دستگاه بسته بندی آلوچه لیوانی

این دستگاه انواع ظروف با دهان های گرد را با ارتفاع متفاوت بسته بندی می نماید. بنابراین میتوانید هم کاسه و هم لیوان بلند را با یک دستگاه بسته بندی نمایید؛ و تنوع تولیدات و بسته بندی خود را بالا ببرید. تا هر مشتری با هر سلیقه ای را بتوانید جذب نمایید.

بسته بندی های آلوچه به صورت لیوانی طرفداران بسیاری دارد و اگر کیفیت محصولات تولیدی بالا باشد میتوانید در بازار رقابت پیشرفت چشم گیری داشته باشید.

با خرید دستگاه سیل آلوچه محصولات از جمله انواع نوشیدنی ها، ترشی ها و خوراکی های گرانولی مانند تنقلات آجیل و بسته بندی خشکبار را نیز می توانید بسته بندی کنید.

دستگاه فیلر سیلر

دستگاه فیلر سیلر هر دوعمل پر کردن و بسته بندی را انجام میدهد. همچنین این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و به راحتی میتوانید از آن در محیط های کوچک هم استفاده کنید.این دستگاه اتوماتیک میباشد و سرعت بالایی در بسته بندی دارد .

دستگاه ساشه مایعات

دستگاه ساشه یکی دیگر از انواع بسته بندی آلوچه میباشد آلوچه و ترشی تک نفره را میتوان به راحتی در این نوع بسته بندی قرار داد و باید دستگاه ساشه مایعات غلیظ و یا ساشه دو فاز را تهیه نمایید.

4.2/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *