ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی بادام زمینی [خط تولید بادام زمینی]

بسیاری از افراد در فکر راه اندازی خط تولید بادام زمینی و خرید دستگاه بسته بندی بادام زمینی هستند ایران دارای مناطق متعددی است که کشت و بسته بندی بادام زمینی دارد و به همین جهت در راستاری تولید و صادرات این محصول فعالیت های گسترده ای دارد امروزه یکی از راه هایی که میتوان اقدام به راه اندازی یک خط تولید و بسته داشت همین است که انواع دستگاه بسته بندی را خریداری کنید و کسب و کار و درامد خود را گسترش دهید.

دستگاه بسته بندی بادام زمینی در خط تولید بادام زمینی

قیمت دستگاه بسته بندی بادام زمینی

زاگرس ماشین کرج یکی از موفق ترین و با تجربه ترین ماشین سازی است؛ که در زمینه ی تولید انواع دستگاه بسته بندی در قابلیت ها و کارکرد های متعدد آماده است؛ تا ماشین آلات بسته بندی را به شما عزیزان عرضه نماید. قیمت دستگاه بادام زمینی در این مرکز صنعتی بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود؛ زیرا این مرکز هیچگونه واسطه ای برای فروش دستگاه بسته بندی در میان ندارد و خرید به طور مستقیم از کارخانه بسیار ارزان تر می باشد.

برای استعلام و دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی با شماره های درج شد در سایت تماس بگیرید.

بسته بندی بادام زمینی

امروزه انواع گوناگونی از بسته بندی در وزن های مختلف وجود دارد؛ همچنین بسیاری از افراد هستند که برای بسته بندی محصول خود دارای ایده ی جدید بسته بندی هستند؛ در این زمینه ما میتوانیم شما عزیزان را همراهی نماییم. دستگاه بسته بندی خشکبار برای خط تولید بادام زمینی انواع مختلفی دارد که سعی می کنیم تعدادی از آن ها را به شما معرفی کنیم.  

همچنین سرمایه گذاری در زمینه خط تولید بادام زمینی میتواند پر سود باشد؛ زیرا که بادام زمینی هم قیمت مناسبی دارد و هم در مصرف سبد کالای خانوار مورد استفاده قرار میگیرد.

بسته بندی بادام زمینی

فیلم دستگاه بسته بندی بادام زمینی

در ویدئو زیر می توانید فیلم عملکرد دستگاه بادام زمینی در خط تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که توسط این دستگاه قادر خواهید بود که محصولاتی مثل بادام، پسته، تخمه، خشکبار، آجیل، حبوبات و… را بسته بندی کنید.

انواع دستگاه بسته بندی بادام زمینی

همچنین قابل ذکر است که از دستگاه بسته بندی حبوبات بدلیل شباهت دانه های محصولات به عنوان دستگاه بسته بندی بادام زمینی نیز استفاده می شود. در خط بسته بندی خشکبار و حبوبات، انواع میوه خشک، انواع سبزی خشک و قند استفاده کرد بنابراین این دستگاه کارکرد بالایی دارد و میتوانید استفاده های گسترده تری از این دستگاه داشته باشید.

دستگاه بسته بندی بادام زمینی دو توزین

دستگاه بسته‌بندی بادام زمینی دو توزین تمام‌اتومات دو مدل پنوماتیک و مکانیک دارد.که بنابر نیاز و توان تولیدی خود میتوانید از آنها استفاده کنید.

در طراحی پنوماتیک دستگاه بدنه یک‌تکه دارد و از برق تک فاز استفاده میکند و برای مکان‌های غیر صنعتی و مشاغل کوچک گزینه ی مناسبی است.

در طراحی مکانیکی دستگاه بدنه دوتکه دارد و از برق ۳ فاز استفاده میکند؛ دستگاه بسته بندی دو توزین تولیدات بیشتری دارد مو برای سوله‌های صنعتی که مجهز به برق ۳ فاز هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

مشخصات فنی مدل 2 توزین:

کاربرد: بسته بندی انواع مواد گرانولی و دانه ای
برق ورودی: سه فاز- تکفاز
ابعاد: (عرض:147، طول:167، ارتفاع:( 2.34 cm)
رنگ بدنه: الکترواستاتیک کوره ای (ضد خط و خش)
وزن بسته(گرم): 50-1000
مجهز به: تابلو برق و سیستم plc و صفحه تاچ اسکرین

زاگرس ماشین سعی داشته پر کاربرد ترین نوع مشخصات را برای دستگاه از لحاظ قیمت و کیفیت بکار ببرد.
لطفا توجه داشته باشید که تمامی این مشخصات طبق نیاز مشتری نیز قابل تغییر و سفارشی سازی است.

دستگاه بسته بندی بادام زمینی چهار توزین

دستگاه بسته‌بندی چهار توزین یکی از پر کاربرد ترین و پرطرفدارترین دستگاه بین تولید کنندگان محصولات غذایی دانه ای هستند  این دستگاه دارای سرعت بسته بندی بالاتری میباشد و چهار لودسل دارد.

کاربرد: بسته بندی انواع مواد گرانولی شامل:
حبوبات، چای، قند، شکر، چیپس،سبزیجات،
خشکبار،غلات حجیم شده،تافی،مواد فریز،
دارویی و شیمیایی.
عملکرد: الکترومکانیک
برق مورد نیاز: سه فاز
وزن دستگاه: 1680کیلوگرم
لفاف بسته بندی: سلفون،ترسبافون،سلفون صدفی و…
مجهز به: تابلو برق و سیستم plc و صفحه تاچ اسکرین

دستگاه بسته بندی بادام زمینی شش توزین

این دستگاه ظرفیت تولید بیشتری نسبت به دستگاه های قبل دارد و کارخانه ها که تولیدات انبوده و گسترده ای دارند میتوانند این دستگاه را خریداری نمایند.

کاربرد: بسته بندی انواع مواد گرانولی شامل:
حبوبات، چای، قند، شکر، چیپس،سبزیجات،
میوه خشک،خشکبار،غلات حجیم شده،
تافی،مواد فریز شده و دارویی و شیمیایی
عملکرد: الکترومکانیک / پنوماتیکی
برق مورد نیاز: سه فاز
مجهز به: تابلو برق و سیستم plc و صفحه تاچ اسکرین
لفاف بسته بندی: سلفون،ترسبافون،سلفون صدفی و…

دستگاه بسته بندی بادام زمینی دوازده توزین

دستگاه بسته بندی ده توزین و دوازده توزین ظرفیت تولید گسترده ای داد و می‌تواند دو محصول متفاوت را هم‌زمان بسته بندی نماید و انعطاف و قابلیت بسته بندی بالایی دارد .این دستگاه همچجنین دو پی ال سی و دو تابلو برق مجزا دارد. که توقف کامل تولید نخواهد داشت.

مشاوره جهت خرید دستگاه بسته بندی بادام زمینی

امروزه با توجه به اینکه زمان برای مراجعه حضوری خرید دستگاه بسته بندی و همچنین زمان برای مطالعه در مورد مشخصات و کارکرد دستگاه ها وجود ندارد و راه های ارتباطی آنلاین گسترش یافته است میتوانید با شماره های کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و هر مشکل و سوالی که داشته باشید را برطرف نمایید.

خدمات زاگرس ماشین کرج

ساخت دستگاه متناسب نیاز، تست کیفیت در کارخانه قبل از قبل از تحویل ماشین‌آلات، بارگیری ماشین آلات، آموزش – نصب و راه‌اندازی خط تولید و ارائه ی خدمات پس از فروش 15 ساله با گارانتی 2 ساله از خدمات این مرکز است.

قیمت راه اندازی خط تولید بادام زمینی

با توجه به اینکه دستگاه ها در تنوع گسترده متناسب نیاز تولید کنندگان طراحی و ساخته میشوند قیمت های مختلفی را نیز دارند برخی از افراد یک خط تولید و با همه ی تجهیزات میخواهند که در خط تولید بادام زمینی دستگاه های متعددی استفاده میشود همچنین ما قیبمت ها را به روز و دقیق به شما اعلام میکنیم.

دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز خط تولید بادام زمینی عبارتند از:

  1. بالابر z ( مخصوص انتقال مواد گرانولی به دستگاه بسته بندی و بوجاری با مخزن ثابت دارای عملکرد الکترومکانیک دارای برق 3 فاز و با ارتفاع طبق سفارش مشتری )
  2. دستگاه بسته بندی توزین دار( 2 توزین ، 4 توزین ، 6 توزین و 12 توزین )
  3. نوار نقاله یا کانوایر (مخصوص انتقال: انواع محصولات بسته بندی شده دارای برق مورد نیاز: 3 فاز با عملکرد:الکترومکانیک)
  4. سیستم تزریق گاز ازت ( جهت تزریق گاز َازُت داخل بسته بدون کپسول )
  5. جت پرینتر ( جهت چاپ پرینت و تاریخ روی بسته بندی محصولات با عملکرد پنوماتیک که دارای دو جک مکانیکی می باشد)
  6. دستگاه شیرینگ لیبل یا تاریخ زن ( کاربرد: بسته بندی محصولات به شکل ایستاده و پاکتی )
  7. تاریخ زن حرارتی ( جهت چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت روی بسته بندی محصولات )
  8. دستگاه تفت بادام زمینی (جهت تفت دادن بادام زمینی در خط تولید)
  9. دستگاه طعم زن بادام زمینی (جهت طعم دهی به محصولات) و…

نکته: انواع دستگاه های بسته بندی بادام زمینی برای اینکه بتوانند طول عمر بادام را حفظ کنند و در برابر خرابی از آن محافظت کنند باید مجهز به سیستم تزریق گاز نگهدارنده ازت یا نیتروژن باشند.

برای راه اندازی خط تولید بادام زمینی خانگی و صنعتی به صورت طعم دار نیاز به این ماشین آلات دارید. که برای سفارش آنها نیز میتوانید با 09123634345 تماس باشید. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه بسته بندی بادام زمینی و دیگر ماشین آلات خطوط تولید خشکبار و آجیل از جمل بادام زمینی می باشد.

چگونه دستگاه بسته بندی بادام زمینی را تهیه کنیم؟

برای خرید دستگه بسته بندی تنها کافیست با ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل و دقیق را به شما ارائه دهیم جهت خرید این دستگاه با مشاوره با مهندسین و تکنسین های با تجربه که میتوانند به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند در تماس باشید.

ارسال دستگاه

دستگاه بسته بندی بادام زمینی خریداری شده در زاگرس ماشین کرج در طی مدت زمان تعیین شده در قرارداد به صورت صحیح و سالم همراه با تست گرم و سرد برای شما عزیزان ارسال میشود.

طراحی دستگاه

طراحی دستگاه بسته بندی کاملا مطابق با نیاز و توقع مشتری و کاری که میخواهد انجام دهد انجام میشود بنابراین ما کاملا مطابق خواسته ی شما دستگاهی مناسب نیاز شما را طراحی میکنیم و همچنین با این روش در هزینه های شما نیز صرفه جویی میشود.

طراحی میتواند به صورت های تولید بسته شفاف و چاپ دار با انواع مواد اولیه سلفونی ، نایلونی ، متالایز و کرافت به صورت لفاف (بالشتی)، تک نفره، پاکت ایستاده (زیپ دار، رگال دار، کاست دار ) باشد.

همچنین در رنگ، ابعاد و ضخامت های گوناگونی قابل طراحی و استفاده میباشد.

انواع کاست برای پاکت های بسته بندی

  • پاکت ته کاست (ایستاده)
  • پاکت بدون کاست (سه طرف دوخت)
  • پاکت بغل کاست
  • پاکت سه طرف کاست.

دستگاه بسته بندی بادام زمینی خانگی

دستگاه های بسته بندی خانگی همانند دستگاه های صنعتی عمل میکنند تنها سایز و اندازه دستگاه های خانگی به گونه ای است که در محیط های کوچک مانند کارگاه، مغازه، زیرزمین، حیاط، پارکینگ و… میتوان از آن برای تولیدات استفاده کرد. برق مصرفی دستگاه های خانگی تک فاز 220 ولت است.

دستگاه کیسه پرکن بادام زمینی

از این دستگاه برای بسته بندی در وزن های 2 کیلو گرم الی 80 کیلو گرم استفاده میشود، همچنین دستگاه دارای کیسه گیر و نوار نقاله برای پرکردن محصولات مجهز است.

دستگاه بسته بندی سیل برای بادام زمینی

بسته بندی بادام در ظرف های زیبا و شکیل ایده جذابی است و بسیار مشتری پسند است.

دو مدل دستگاه سیل داریم حرارتی و سیل القایی که از دستگاه سیل القایی برای بسته بندی در ظروف دایره ای شکل و دارای در استفاده میشود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *