ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی شکلات [انواع مدل ها] خط تولید شکل

از دستگاه بسته بندی شکلات برای بسته بندی شکلات که یکی از تنقلات خوشمزه که از دانه های کاکائو بوده و آسیاب شده به دست می آید و به اشکال مختلفی ساخته می شود، استفاده می گردد. همچنین از شکلات به عنوان طعم دهنده در غذاهای دیگری نیز استفاده می شود. راه اندازی خط تولید شکلات سازی، شکلات تافی، شکلات چیپسی، تخته ای، صبحانه و… توسط زاگرس ماشین با بهترین کیفیت در سراسر ایران.

دستگاه بسته بندی شکلات

دستگاه بسته بندی شکلات چیست؟

طی تحقیقات انجام شده اولین باری که از شکلات استفاده شده است مرتبط می شود به یکی از مناطق مکزیک به نام Olmec و برمی گردد به قرن نوزدهم قبل از میلاد مسیح. شکلات در ابتدا بعنوان یک نوشیدنی استفاده می شده است، نام انگلیسی شکلات هم از زبان قدیم اسپانیایی و از کلمه ی xocolātl گرفته شده است. این شکلات در دطرح ها و مدل های مختلف با اندازه و حجم های کوچک و بزرگ با انواع روکش ها توسط انواع دستگاه بسته بندی شکلات تولید و به بازار عرضه می شود.

انواع مدل های دستگاه بسته بندی شکلات

در ادامه تعدادی از انواع دستگاه بسته بندی شکلات که در خط تولید شکلات می توان استفاده کرد را معرفی می کنیم. تمامی این ماشین آلات را می توانید با بهترین قیمت دستگاه بسته بندی را از زاگرس ماشین تهیه نمائید. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. انواع دستگاه های بسته بندی شکلات با نازل ترین قیمت به طور اختصاصی و مطابق با نیاز مشتری در این مرکز طراحی و ساخته نیز می گردد.

انواع دستگاه بسته بندی شکلات

دستگاه بسته بندی شکلات خانگی:

دستگاه بسته بندی دستی با وجود سهولت، سادگی، جمع و جوری و قیمت کمی که دارد می تواند در کسب وکار های خانگی و تولید و بسته بندی شکلات در منزل کارایی بسیار زیادی داشته باشد.

دستگاه بسته بندی شکلات ریلی

دستگاه دوخت ریلییک دستگاه بسته بندی ریلی پر سرعت و دارای قابلیت چاپ مشخصات محصول روی بسته بندی به صورت همزمان با دوخت. از این دستگاه نیز می توان برای انواع بسته بندی ها از جمله شکلات استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی شکلات ساشه ای:

ساشه یکی از انواع زوش های بسته بندی می باشد که برای محصولات با بسته بندی تک نفره می باشد. از دستگاه ساشه می توان جهت بسته بندی پودر کاکائو، هات چاکلت و… به صورت تک نفره استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی شکلات وکیوم:

عملکرد اصلی دستگاه بسته بندی شکلات وکیوم به این شکل می باشد که خلاء و اکسیژن موجود در کیسه ها و بسته بندی ها را خارج می کند و بعد از مکش کردن هوا و فضای داخل بسته ها، کیسه های شکلات را را مهر و موم میکند.

دستگاه بسته بندی شکلات شیرینگ پک:

بسته بندی شکلات توسط دستگاه شیرینگ پک موجب بیشتر شدن ارزش آن و قیمت آن می شود زیرا بسته بندی بسیار شیکی برای شما ایجاد می کند. از این روش برای صادرات شکلات و خرید و فروش در ایران، استفاده می شود.

خط تولید شکلات

دانه های تلخ درخت کاکائو طعم تلخ شدیدی داشته و برای اینکه طعم مطبوعی به دست آورند بایستی حتماً در خط تولید شکلات تخمیر شوند. پس از تخمیر تبدیل به دانه های لوبیایی شکل تمیز و خوشبویی می شوند. نام درختی که شکلات از آن به دست می آید Theobroma می باشد. امروزه شکلات در تمام دنیا طرفداران زیادی داشته و یکی از محصولات خوراکی پر فروش در دنیا می باشد و به اشکال مختلفی از جمله مایع، خمیری و بلوکی شده در انواع خط تولید شکلات توسط دستگاه بسته بندی شکلات تولید و عرضه می شوند.

راه اندازی خط تولید شکلات

انواع خطوط تولید شکلات

انواع خطوط تولید شکلات که توسط زاگرس ماشین راه اندازی می شود شامل موارد زیر است:

  • خط تولید شکلات مغزدار
  • خط تولید و بسته بندی شکلات
  • خط تولید شکلات تافی
  • خط تولید شکلات چیپسی
  • قیمت خط تولید شکلات
  • کارگاه تولید شکلات در خانه.
  • خط تولید شکلات سازی
  • خط تولید شکلات تخته ای
  • خط تولید شکلات فرمند
  • خط تولید شکلات صبحانه.

راجب شکلات بیشتر بدانید:

در اینجا برخی از خواص شکلات را برای شما بازگو می کنیم تا دفعه بعدی که یک شکلات خوردید احساس گناه نکنید. علیرغم شهرت شکلات به افزایش وزن، مزایای سلامتی و درمانی آن نیز قابل توجه است.

دستگاه بسته بندی شکلات

و اما خوردن شکلات چه تاثیری بر سلامتی ما دارد ؟

شکلات به دلیل داشتن چربی و قند زیادی که دارد باعث ایجاد آکنه، چاقی، فشار خون بالا، بیماری عروق و دیابت می شود. با این حال، طبق یک منبع معتبر از تاثیرات سلامتی شکلات در یک مجله پزشکی هلندی، مصرف شکلات مزایایی هم در سلامتی دارد.

دستگاه بسته بندی شکلات

کاکائو ، ماده اصلی شکلات حاوی ترکیبات فنلی فعال بیولوژیکی می باشد. تحقیقات نشان می دهد که این ترکیب تاثیر بسزایی در پیری و شرایطی همانند استرس زیاد، تنظیم فشار خون دارد.

همچنین پتانسیل آنتی اکسیدانی شکلات دارای یک سری فواید سلامتی است، هرچه محتوای کاکائو در شکلات بیشتر باشد، شکلات تلخ تر می شود ولی تاثیرات سلامتی آن بیشتر می گردد. شکلات تلخ چربی و قند کمتری نیز دارد که این نیز برای سلامتی مهم است.

فواید خوردن شکلات :

  • کاهش سطح کلسترول
  • جلوگیری از افسردگی و استرس
  • کاهش خطرات قلبی و عروقی

البته این نکته حائز اهمیت است که مصرف بیش از حد هر ماده ای خطرات زیادی داشته و شما نباید در مصرف شکلات زیاده روی کنید. بعلاوه اینکه شکلات فقط حاوی کاکائو نیست و خطرات ناشی قند و چربی آن نیز باید در نظر گرفته شود.

خرید دستگاه بسته بندی شکلات

با تمام این اوصاف شکلات یکی از محبوب ترین خوردنی های سراسر جهان است، اما کارخانه های تولیدی شکلات می دانند که برای اینکه بتوانند بازار هدف خوبی داشته و بتوانند مشتریان را به سمت خود جذب کنند بایستی بسته بندی مناسبی برای محصولات خود در خط تولید شکلات در نظر بگیرند، که این مهم بدون داشتن دستگاه بسته بندی شکلات مناسب امکان پذیر نیست.

ما از شما کارآفرین حوزه شکلات و مواد غذایی مربوطه دعوت به عمل می آوریم تا برای بسته بندی شکیل و بازارپسند خود از دستگاه های بسته بندی شکلات مجموعه زاگرس ماشین کرج استفاده نمایید. چراکه این ماشین ها دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 18 ماه ضمانت نامه بوده و می توانند نیازهای شما را برطرف سازند.

هم اکنون می توانید برای دریافت مشاوره رایگان ، سفارش و دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی شکلات با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما :

02634716956
09123634345 (واتس اپ)

5/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام من می خواهم خرما را به صورت شکلات بسته بندی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *