ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوه (ساخت میوه خشک کن)

 

طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوه ، زاگرس ماشین کرج طراح و سازنده انواع دستگاه های خشک کن میوه و چیپس میوه در ظرفیت های متنوع به صورت دستگاه خشک کن میوه خانگی ، دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی و دستگاه خشک کن میوه صنعتی جهت کارگاه های خانگی و کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. ساخت میوه خشک کن یکی از بهترین و تخصصی ترین محصولات مجموعه صنعتی زاگرس ماشین می باشد که با بهترین و برند ترین تجهیزات و صطعات ساخته می شود.

طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوهدستگاه میوه خشک کن های زاگرس ماشین کرج برای خشک کردن انواع میوه جات ، سبزی جات و صیفی جات تولید شده و محدودیتی از لحاظ نوع میوه برای خشک کردن ندارد .

طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوه

جهت خرید و استفاده از دستگاه اسلایسر میوه , دستگاه خشک کن سبزیجات و سفارش ساخت دستگاه میوه خشک کن تولید شده توسط ماشین زاگرس کرج می توانید از راهنمایی کارشناسان استفاده کنید.

زاگرس ماشین کرج طراح و تامین کننده کلیه تجهیزات کارگاهی صنایع چیپس میوه می باشد.

از میوه های قابل خشک شده و چیپس شده توسط دستگاه های زاگرس ماشین کرج عبارتند از:

سیب – موز – هلو – آلو – هندوانه – طالبی کیوی – گلابی – زرد آلو – خرمالو – آناناس پرتقال – انواع توت – قارچ – انواع سبزی شلیل – انبه – لیمو – باقالی – زرشک گوجه فرنگی – لوبیا – نخود فرنگی و …

مشخصات فنی محصول خشک کن میوه در زاگرس ماشین کرج

محصولی که در ادامه به شما معرفی می کنیم یکی از پرفروش ترین دستگاه ساخته شده در بین دیگر خشک کن ها می باشد و تمامی مقادیر معرفی شده در این مشخصات قابل تغییر و سفارشی سازی هستند. زاگرس ماشین علاوه بر ساخت دستگاه خشک کن میوه انواع مختلفی از محصولات و میوه خشک کن های تولید شده با مشخصات مختلف را در اختیار دارد.

مدل دستگاه: خشک کن تک کابین MAZ 320

  • عملکرد: الکترومکانیک،
  • رنگ: الکترواستاتیک کوره ای،
  • برق مورد نیاز: تک فاز یا سه فاز،
  • برق مصرفی: 4 کیلو وات،
  • ظرفیت: 200 کیلو در هر بار استفاده،
  • ابعاد دستگاه: طول 200 عرض 100 ارتفاع 270 ،
  • دارای دریچه ی بازدید و خروج رطوبت از محیط،

جهت تهیه و مشاوره رایگان در زمینه دستگاه های میوه خشک کن و راه اندازی، طراحی و ساخت دستگاه های خشک کن میوه می توانید با مشاوران مجرب ما به صورت رایگان مشاوره داشته باشید، مشاوره های ما در این زمینه به دو طریق واتس اپ و تلفنی خواهد می باشد. ما منتظر تماس شما هستیم.

ساخت میوه خشک کن

ساخت میوه خشک کن و دستگاه خشک کن میوه

ساخت میوه خشک کن در این مجموعه به تخصصی ترین شکل و با با کیفیت ترین و برند ترین قطعات روز تولید می شود. در تمامی این سال ها، رضایت مشتریان ما نشان داده که زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و حرفه ای ترین مراکز ساخت دستگاه میوه خشک کن می باشد.

ساخت میوه خشک کن به صورت صنعتی و خانگی به سه روش ساخته می شود:

  • ساخت دستگاه خشک کن  میوه با سوخت گازی،
  • ساخت دستگاه میوه خشک کن با سوخت برقی،
  • ساخت میوه خشک کن های دوگانه سوز.
4.6/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *