ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه پرکن دانه ای حجمی : راهکاری هوشمند برای بسته بندی مواد گرانولی، حبوبات، خشکبار، تخمه، غلات و انواع دانه های دام و طیور می باشد. بر خلاف دستگاه ساشه پودری این دستگاه برای پرکردن سلفون، کیسه، ساشه، قوطی و.. از مواد دانه ای ریز و درشت به کار می رود. در ادامه بیشتر با این دستگاه پرکن گرانولی آشنا می شوید:

دستگاه پرکن دانه ای حجمی

دستگاه پرکن دانه ای حجمی چیست؟

در صنایع مختلف اغذیه، کشاورزی و دامداری برای بسته بندی دانه هایی مانند غلات، ذرت، دانه های روغنی و … از دستگاه های پرکن دانه ای حجمی استفاده می شود. این دستگاه ها امکان اندازه گیری دقیق دانه ها، پرکنی به صورت یکنواخت و بسته بندی به شکل مدیریت شده را فراهم می کنند. در این مقاله، به معرفی و کاربردهای دستگاه پرکن دانه ای حجمی خواهیم پرداخت.

این دستگاه پرکن در نوع تک نفره به دستگاه بسته بندی ساشه دانه ای معروف است.

انواع دستگاه پرکن دانه ای

  • دستگاه پرکن دانه ای توزین نیمه اتوماتیک
  • دستگاه پرکن دانه ای 4 توزین اتومات
  • دستگاه پرکن تک توزین گرانولی اتوماتیک
  • دستگاه پرکن وزنی مواد دانه ای
  • دستگاه پرکن پودری و…

کاربردهای دستگاه پرکن دانه ای حجمی

این دستگاه بسته بندی در زمینه های مختلفی کاربرد دارد و یکی از دستگاهها صنعتی و تولیدی بسیار مهم در صنایع غذایی، صنعت دارو سازی، صنعت شیمیایی و … می باشد.

دستگاه پرکن دانه ای در صنایع غذایی:

در کارخانه ها و واحدهای بسته بندی غلات، دانه های روغنی، علوفه دام و … از دستگاه پرکن دانه ای حجمی استفاده می شود تا بسته بندی دانه ها به صورت دقیق و بهداشتی انجام شود.

در فروشگاه ها و مراکز توزیع، این دستگاه ها برای بسته بندی دانه ها به منظور ارائه بهتر و جلب توجه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات دانه ای را توسط این دستگاه در بسته بندی های جذاب تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند.

صنایع کشاورزی:

در واحدهای تولید کودها، دانه های نهال، بذرها و … از دستگاه های پرکن برای بسته بندی استفاده می شود.

تجهیزات قابل نصب بر روی دستگاه

  • دستگاه جت پرینتر (تاریخ زن)
  • مجهز به سیستم فرم پاکت ساز
  • مجهز به سیستم تزریق گاز ازت
  • دارای سیستم خاکه گیر
  • دارای قابلیت پانچ (کلاه مکزیکی )
  • امکان ساخت با شاسی استیل

ویژگی های دستگاه پرکن دانه ای حجمی

  1. دقت بالا در پرکنی: این دستگاه ها دارای سیستم های دقیق پرکنی هستند که امکان اندازه گیری دانه ها با دقت بالا و یکنواخت را فراهم می کنند.
  2. فشار و حفظ کیفیت: با استفاده از دستگاه پرکن دانه ای حجمی، فشار مناسب بر دانه ها اعمال می شود تا بسته بندی بهینه و حفظ کیفیت دانه ها انجام شود.
  3. قابلیت تنظیمات: این دستگاه ها به صورت مدیریت شده و با تنظیمات قابل تغییر، امکان پرکنی دانه ها با اندازه ها و وزن های مختلف را فراهم می کنند.

قیمت دستگاه پرکن دانه ای حجمی

این دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین کرج بسیار ارزان قیمت و با توجه به کیفیت و ضمانت آن به همراه پشتیبانی قوی و طولانی مدتی که عرضه می شود بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. دستگاه پرکن دانه ای حجمی به صورت کیسه پرکنقوطی پرکندستگاه ساشه گرانولی به بازار عرضه می شود.

جهت خرید دستگاه پرکن دانه ای حجمی همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید. این مرکز تمامی دستگاه ها را با ارائه گارانتی بدون قید و شرط تا 2 سال و خدمات پس از فروش و پشتیبانی تا 15 سال به شما ارائه می دهد. زاگرس ماشین کرج از 0 تا 100 راه اندازی، ساخت، اخذ مجوز و وام تا راه اندازی، تولید و فروش محصولات در کنار شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *