ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه کیسه پرکن حبوبات، یک تجهیزات و ماشین آلات صنعتی از نوع دستگاه های پرکن است که برای بسته بندی حبوبات و پر کردن حبوبات مانند لپه، نخود، عدس، لوبیا و … به کار می رود. این دستگاه که توسط برند و شرکت سازنده ماشین آلات و دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین تولید می شود، توانایی بسته بندی با کیسه های مختلف را دارا می باشد.

دستگاه کیسه پرکن حبوبات صنعتی

قیمت دستگاه کیسه پرکن حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات از نوع ماشین آلات پرکن دارای مدل ها و همچنین قیمت های مختلفی هستند. قیمت دستگاه پرکن معمولا به نوع مدل، ویژگی ها، مشخصات فنی، سیستم عملکرد، وزن دستگاه، جنس بدنه، تعداد توزین ها و نازل ها و… دارد. برای استعلام قیمت دستگاه کیسه پرکن حبوبات صنعتی در مدل های مختلف می توانید با کارشناسان ما در زاگرس ماشین تماس بگیرید.

انواع دستگاه کیسه پرکن حبوبات صنعتی

کیسه پرکن حبوبات صنعتی دارای مدل های مختلفی از جمله دستگاه پرکن حبوبات خانگی و صنعتی می باشد. مدل های دستگاه پرکن گرانولی از نوع کیسه پرکن حجمی و کیسه پرکن توزینی می باشد که هرکدام آن ها باز هم دارای مدل های مختلف از نوع تمام اتومات و نیمه اتومات می باشند.

دستگاه کیسه پرکن حبوبات اتوماتیک:

این نوع دستگاه کیسه پرکن توسط یک سیستم خودکار کنترل می شود و همه فرایندهای بسته بندی را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی است که به کاربر امکان می دهد تنظیمات مورد نیاز برای بسته بندی دقیق را انجام دهد

دستگاه کیسه پرکن حبوبات نیمه اتوماتیک:

در این نوع دستگاه، برخی از فرایندهای بسته بندی مانند زمان خروج کیسه، تنظیم وزن و … توسط عامل انسانی انجام می شود. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که امکانات کنترلی را به کاربر ارائه می دهد.

دستگاه کیسه پرکن حبوبات دستی:

این دستگاه بسته بندی دستی توسط عامل انسانی کنترل می شود. در این نوع دستگاه، کیسه های حبوبات توسط کاربر دستی پر می شوند و عامل انسانی نیز همه فرایندهای بسته بندی در منزل را تامین می کند.

انواع بسته بندی با کیسه پرکن حبوبات

دستگاه کیسه پرکن حبوبات صنعتی قابلیت بسته بندی با انواع کیسه های مختلف را دارد. برخی از انواع بسته بندی با کیسه پرکن حبوبات شامل موارد زیر است:

بسته بندی با کیسه پرکن گرانولی:

این نوع بسته بندی برای حبوباتی است که به صورت دانه ای یا گرانولی وجود دارند. با استفاده از دستگاه کیسه پرکن حبوبات، کیسه های گرانولی با وزن دلخواه پر می شوند و سپس بسته بندی می شوند. دستگاه کیسه پرکن خشکبار نیز یکی از مدل های همین نوع دستگاه بست هبندی می باشد.

بسته بندی با کیسه پرکن پودری:

در این نوع بسته بندی، کیسه پرکن حبوبات برای موادی که به صورت پودری هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پرکن پودری می باشد و مدل های مختلفی دارد و درواقع پودر را به وزن مورد نظر پر می کند و سپس آن را بسته بندی می کند. دستگاه کیسه پرکن آرد گندم از این نوع مدل ماشین آۀات بسته بندی می باشد.

بسته بندی با کیسه پرکن منجمد:

اگر حبوبات هایی که می خواهید بسته بندی کنید منجمد هستند، می توانید از دستگاه کیسه پرکن حبوبات وکیوم استفاده کنید. این دستگاه بسته بندی وکیوم است و در واقع می تواند حبوبات منجمد را به صورت اتوماتیک یا با کمک عامل انسانی پر کند و سپس بسته بندی کند.

سخنان پایانی

دستگاه کیسه پرکن حبوبات با توجه به انواع مختلفی که در بازار موجود است، بسته بندی حبوبات صنعتی و خانگی را برای شما آسان تر و موثر تر می کند. با توجه به امکانات هر نوع دستگاه، می توانید انتخاب مناسبی را برای نیازهای خود انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *