ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شور کن تخمه، آجیل و خشکبار

در واقع اگر تخمه و آجیل و خشکبار شور شوند و طعم دار باشند طعم بهتری دارند.

دستگاه شورکن تخمه و آجیل صنعتی برای نمکی کردن انواع خشکبار مورد استفاده قرار میگیرد، دستگاه تفت آجیل و خشکبار توسط زاگرس ماشین کرج در انواع مختلف با ظرفیت های تولیدی مختلف ساخته و طراحی میشوند. و بنا به سفارش مشتریان ساخته میشوند؛ و کاربرد گسترده ای در خط تولید و بسته بندی انواع خشکبار دارد.

این دستگاه در سایز های مختلف و با ظرفیت های متنوعی ساخته میشوند ( ظرفیت 60 کیلوگرم در ساعت، ظرفیت 100 الی 120 کیلوگرم در ساعت، ظرفیت 1 الی 4 تن در هر شیفت کاری) دستگاه هایی هستند که فروش دارند.

دستگاه شورکن تخمه و آجیل صنعتی دستگاه تخمه شورکن و تفت آجیل و خشکبار صنعتی و خانگی

قیمت دستگاه شور کن تخمه، آجیل و خشکبار

قیمت دستگاه تخمه شور کن صنعتی با توجه نوسانات بازار به صورت مدت های متوالی در حال تغییر هستند؛ و نمیتوان قیمت مشخصی برای دستگاه ها اعلام کرد. اما با توجه به اینکه زاگرس ماشین کرج از تولید کنندگان دستگاه بسته بندی خشکبار و شورکن آجیل است، به صورت مستقیم میتوانید دستگاه را از درب کارخانه با قیمت واقعی خریداری نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دستگاه ها با ما در ارتباط باشید. قیمت این دستگاه با توجه به ظرفیت، جنس بدنه(استیل یا آهن) مشخص می شود.زاگرس ماشین کرج یکی از با تجربه ترین و موفق ترین کارخانه های ساخت ماشین سازی میباشد.

مشخصات فنی دستگاه شور کن تخمه و آجیل و خشکبار

این دستگاه به صورت استاندارد و صنعتی و کاملا مطابق با بهداشت ساخته و طراحی میشود به گونه ای که میتوانید انواع آجیل و خشکبار را بدون هیچ ماده ی افزودنی روغنی و تنها با گرما و حرارت تنظیم شده به صورت بهداشتی محصولات را خشک نمایید.در واقع این مرحله از تهیه و آماده سازی خشکبار میتواند بسیار مهم باشد و در فروش تاثیر بالایی داشته باشد زیرا خشکبار پس از تفت و طعم بهتر گرفتن رنگ بهتری نیز به خود میگیرد.

بو دادن تخمه افتابگردان تخمه افتابگردان آفتابگردان

همچنین دستگاه شور کن می تواند عمل تفت دادن و نمکی و شور کردن محصولات را همزمان انجام دهد در واقع بنا به نیاز مشتریان این عمل انجام میشود.

دستگاه تفت و شور کن آجیل و خشکبار صنعتی میتواند بسیار کارآمد باشد و در سود دهی بالایی داشته باشد ساخت این دستگاه میتواند با مشخصات فنی درخواستی مشتریان باشد.

عمل بو دادن تفت و طعم دادن با این دستگاه بسیار راحت میباشد و در هر حجمی میتوانید محصولات را با سرعت بالایی آماده ی بسته بندی و فروش نمایید.

مزایای استفاده از دستگاه

  • ماندگاری بیشتر آجیل ها و خشکبار.
  • تفت و نمکی کردن یکنواخت آجیل و خشکبار.
  • بالابردن کیفیت و بهداشت محصولات.
  • ایجاد طعم و مزه بسیار عالی و مطابق استاندارد.
  • استفاده آسان و راحت از دستگاه.

همچنین در خط کامل برای تهیه ی خشکبار به دستگاه های دیگری نیاز دارید تا بتوانید محصولی آماده ی مصرف به دست مشتریان برسانید.

همچنین میکسر صنعتی و الک های برقی را برای نرم کردن و جداسازی اضافاتی مانند نمک و یا طعم دهنده های دیگر دارید. در واقع بسیاری از افراد هستند که برای فرآوری خشکبار در کارگاه های کوچک و بزرگ فعالیت دارند و میتوانند با خرید دستگاه ها در کمترین زمان ممکن کار و حرفه خود را آغاز نمایند.

دستگاه تخمه پزی و تخمه شورکن صنعتی و خانگی

ویژگی دستگاه تخمه پزی صنعتی

انواع دستگاه تخمه پزی صنعتی مصرف سوخت کمی دارد و میتوانید از آن به نحو مطلوب استفاده کنید. کیفیت کلی دستگاه تخمه شورکن صنعتی بسیار بالاست. همچنین برای تکمیل خط، امکان نصب بالابر کاسه ای محصول و بالابر نمک و سرند و تابلو فرمان اتوماتیک نیز روی مدل های مختلف دستگاه شور کن آجیل و خشکبار کم را دارید.

جهت خرید و سفارش ساخت دستگاه ها با ما در ارتباط باشید؛ تا بهترین دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی شور کن خشکبار و آجیل را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم. همچنین مشاوره های رایگان و تخصصی از کارشناس فروش ما میتواند فرصت مناسبی باشد تا بهترین دستگاه را خریداری نمایید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *