ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شستشوی سبزی

تمیز کردن در واقع علمی است که در آن مواد آلاینده، مواد اولیه جدا و حذف می شوند. مواد غذایی مختلف مثل سبزیجات، میوه جات و.. نیاز به این عمل دارند تا پیش از آماده سازی به طور کامل تمیز شوند. دستگاه تمیز کننده موادغذایی این کار را برای شما در خط تولید مورد نظر انجام می دهد.

انواع دستگاه های تمیز کننده

مواد آلاینده شامل فلزات ، خاک، سنگ ، برگ، شاخه و پوست گیاهان، پشم و فضولات حیوانات، حشره کش ها، کودهای شیمیایی ، سلول های میکروبی، کاغذ، پارچه، پلاستیک، بقایای آفات انباری و محصولات حاصل از میکروب ها مثل سم میکروبی می باشد.

دستگاه تمیز کننده موادغذایی

پیش از فرآوری غذا، تمیز کردن بایستی در اولین فرصت ممکن انجام گیرد تا سلامت و ایمنی مصرف کننده حفظ شود، دستگاه های فرایند در اثر سنگ، استخوان و یا فلزات همراه با غذای خام دچار آسیب نشوند و نیز وقت و هزینه ی اضافی جهت فراوری مواد ناخواسته ای که باید دور ریخته شوند بیهوده صرف نگردد. همچنین جداسازی سریع مواد آلاینده ی میکروبی ، مانع رشد میکروب ها در ضمن انبارداری مواد خام می شود. بنابراین تمیز کردن، روش موثری در کاهش آلودگی و ضایعات غذا، بهبود فرایند و حمایت از مصرف کننده محسوب می شود.

قیمت و خرید دستگاه تمیز کننده موادغذایی

برای تهیه دستگاه های تمیز کننده موادغذایی و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تماس های ما با شماره 02634716956 تماس بگیرید و همچنین می توانید از طریق واتساپ با شماره 09309958589 تماس گرفته و به صورت آنلاین با ما در تماس باشید. مشاورین متخصص ما می توانند هم برای راه اندازی خط تولید چیپس، خط میوه خشک، خط سبزیجات سرخ شده یا بسته بندی ادویه جات و به طور کلی انواع مواد غذایی و سیستم های بسته بندی به شما راهنمایی بدهند و قیمت های مناسبی را به شما پیشنهاد بدهند.

تمیز کردن در دستگاه ها به دو روش زیر انجام می گیرد :

  • مرطوب (نظیر خیساندن، پاشش آب و غوطه ور ساختن)
  • خشک ( نظیر جداسازی با هوا، مغناطیس، نیروی گریز از مرکز و …)

انتخاب روش تمیز کردن براساس وضعیت مواد خام و نیز نوع آلاینده های موجود در آنها انجام می گیرد. به طور کلی برای حذف کامل انواع آلاینده های موجود در مواد اولیه بیش از یک روش تمیز کردن، مورد نیاز خواهد بود.

تمامی محصولات مجموعه زاگرس ماشین کرج دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

تخصص اصلی این مرکز راه اندازی خطوط تولید مواد غذایی و فروش دستگاههای بسته بندی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)