ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

صرف نظر از فصل یا شرایط، میوه های خشک همیشه جایگاه ویژه ای را در هر خانواده ای به خود اختصاص داده اند. آنها معمولاً در گذشته در جشن عید نوروز یا سایر تعطیلات آورده می شدند یا به آنها هدیه می دادند. از سوی دیگر خبر خوب این است که میوه‌های خشک در سال‌های اخیر به یکی از محصولات غذایی پر مصرف در خانواده های ایرانی تبدیل شده‌اند. عده زیادی با سرمایه گذاری در دستگاه میوه خشک کن و راه اندازی خط تولید میوه خشک به این کسب و کار وارد شده اند.

راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران

مراحل راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران چیست؟

از آنجایی که مزایای سلامتی میوه‌های خشک بیشتر شناخته شده است، امروزه  در هر خانه‌ای میوه‌های خشک شده وجود دارد و میوه خشک مخصوصاً برای جوانان بسیار مفید است. میوه های خشک تا همین اواخر فقط به صورت دوره ای در مغازه های انحصاری از تامین کنندگان و خرده فروشان منتخب در دسترس بود؛ و این خبر خوب برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران در این زمینه است. زیرا می توانند فروش بیشتر و کم رقیب تری داشته باشند.این میوه های خشک به دلیل افزایش آگاهی بهداشتی و استفاده از آنها در نانوایی، شیرینی و لبنیات، به یک ماده غذایی اساسی در هر خانواده تبدیل شده است.

حتما بخوانید: میوه خشک کن 100 کیلویی.

خشک کردن میوه ها

فرآیندهای خشک کردن میوه برای به حداقل رساندن محتوای آب در میوه ها و در نتیجه میوه های خشک استفاده می شود. برخی از معروف ترین میوه های خشک که ممکن است بدون یخچال نگهداری شوند عبارتند از: بادام هندی، کشمش، گردو، بادام و انجیر خشک. این مقاله به شما اطلاعاتی در مورد ایجاد یک تجارت و راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران و میزان سودی که می توانید از این سرمایه گذاری در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی انتظار داشته باشید ارائه می دهد.

حتما بخوانید: میوه خشک کن 200 کیلویی.

آیا می دانستید؟ میوه های خشک برای اولین بار در 1500 قبل از میلاد در قرص های بین النهرین به عنوان بخشی از دستور العمل ها ذکر شد.

ماشین آلات مورد نیاز خط تولید میوه خشک در ایران شامل:

آیا راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران سودآور است؟

مردم روز به روز به طور فزاینده ای نسبت به سلامتی خود آگاه می شوند و به جای غذاهای ناسالم، از میوه های خشک به عنوان میان وعده های سالم و مفید استفاده می کنند. این امر منجر به محبوبیت روزافزون میوه های خشک در چند سال گذشته شده است.

بر اساس داده های فعلی بازار، خط تولید میوه های خشک هم در ایران و هم در سطح جهانی قابل توجه است و به نظر می رسد در حال پیشرفت و رونق اقتصادی روز افزون است.

موارد بیشتر: میوه خشک کن 50 کیلویی.

بازار میوه های خشک مانند بادام هندی، گردو، بادام، کشمش، خرما و غیره وارداتی از کشورهای دیگر به سرعت در حال گسترش است. با در نظر گرفتن این موضوع، شروع یک تجارت و کسب و کار در زمینه تولید و فروش میوه خشک می تواند سودآور باشد.

سودآوری برای تجارت خط تولید میوه های خشک در ایران به اندازه 5-10٪ سالانه است، با سرمایه گذاری اندک در منابع همانطور که در زیر ذکر شده است. حاشیه سود بر اساس کانال انتخاب شده، مانند آنلاین یا خرده فروشی، متفاوت است. حواشی ممکن است با سرمایه گذاری 2 تا 3 میلیون روپیه نسبتاً بزرگ باشد.

اگر می خواهید حاشیه سود را بیشتر افزایش دهید، روی بسته بندی و برندسازی میوه های خشک تمرکز کنید. مردم تصور می کنند میوه های خشک بسته بندی شده کیفیت بهتری دارند.

با توجه به بهبود استانداردهای زندگی، مردم در حال حاضر بیشتر به سمت عادات غذایی سالم، به ویژه در رویدادهای خاص و فصول تعطیلات جذب می شوند. در نتیجه ، ممکن است انتظار داشته باشید که حاشیه سود در طول فصول جشنواره حتی بیشتر شود.

چگونه یک خط تولید میوه خشک راه اندازی کنیم؟

قبل از شروع راه اندازی کسب و کار و خط تولید میوه خشک، چند نکته وجود دارد که باید بدانید:

دریافت مجوز، مجوز تولید میوه خشک

  1. برای راه اندازی یک تجارت میوه خشک در ایران ، باید مجوزها، مجوزها و ثبت نام های لازم را دریافت کنید.
  2. اول از همه، شما باید طراحی مدیریت سازمان خود را شناسایی کنید و سپس کسب و کار خود را شروع کنید.
  3. این شرکت در بخش صنایع غذایی قرار دارد و باید از اداره استاندارد و ایمنی غذا و دارو ایران مجوز بگیرد، که ممکن است به صورت آنلاین نیز انجام شود.
  4. در مرحله بعد، از مجوز های تجاری لازم صادر شده توسط شهرداری محلی مطلع شوید.
  5. همچنین باید برای شرکت خود برای کارت بهداشت و سلامت  – جواز کسب و… درخواست دهید.
  6. پس از آن، شما باید برای صدور گواهینامه اداره استانداردهای ایران  اقدام کنید.
  7. همچنین بررسی مسئولیت های مالیاتی برای این شرکت ضروری است.

سرمایه گداری سود آور با: خط تولید چیپس.

مراقب رقبای خود باشید

همه رقبای خود را در منطقه ای که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید بررسی کنید. ممکن است با ارزیابی رقبای خود چیزهای زیادی در مورد تجارت میوه های خشک بیاموزید. با دقت در نظر بگیرید و در مورد ایجاد یک ذهنیت راحت تصمیم بگیرید تا کسب و کار خود را عالی و متمایز از رقبای خود کنید.

قبل از شروع یک کسب و کار، با کارآفرینان با سابقه صحبت کنید

قبل از شروع هر کسب و کاری، به خصوص کسب و کاری که با میوه های خشک سروکار دارد، ایده خوبی است که با فردی با تجربه در تجارت میوه های خشک صحبت کنید . پیشنهادات آنها حتی ممکن است به شما در مدیریت یک تجارت سودآور کمک کند.

هزینه راه اندازی خط تولید میوه خشک

برای شروع یک تجارت کوچک میوه خشک می توانید بین 500 میلیون تا 5 میلیارد تومان سرمایه گذاری کنید. می توانید از کوچک شروع کنید، یک نام تجاری بسازید، و سپس به مقیاس بزرگتر گسترش دهید.

همچنین در صورت داشتن سرمایه بالاتر می توانید یک شرکت بزرگ راه اندازی کنید.

برای استعلام قیمت ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز این خط تولید – و همچنین راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران با شماره 09123634345 تماس بگیرید تا کارشناسان این زمینه شما را راهنمایی کنند. با جستجوی عبارت ” میوه خشک کن زگرس ماشین کرج” از انواع محصولات و ویژگی های آن ها مطلع شوید.

مورد نیاز: دستگاه بسته بندی میوه خشک.

دریابید که برای کسب و کار میوه خشک در ایران از کجا کالا تهیه کنید

ممکن است در مراحل اولیه راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران و شرکت خود با برندسازی محصولات مشکل داشته باشید. مشتریان با نام تجاری جدید شما نا آشنا خواهند بود بود. بنابراین، بازاریابی و تبلیغات موثر طراحی سایت و سئو مورد نیاز است. توصیه می شود از اقلام برند خود برای جذب مشتری و تبلیغ روش های بازاریابی آفلاین یا آنلاین استفاده شود. شما می توانید هر دو را انتخاب کنید.

شما می توانید میوه خشک را با قیمت کاهش یافته از عمده فروشان مختلف با هزینه کمتر به مغازه های خورده فروشی – فروشگاه ها – فروشندگان اعرضه کنید؛ هیچ محدودیتی برای حمل اقلام در مقادیر زیاد وجود ندارد. همچنین می توانید منابع مربوط به تجارت و خط تولید میوه خشک خود را از محل عمده فروشان به مغازه خود حمل کنید.

چه عواملی را باید در هنگام راه اندازی کارخانه میوه خشک در نظر بگیریم؟

قبل از راه‌اندازی کسب‌وکار و خط تولید میوه‌های خشک خود، مطمئن شوید که ایده روشنی در مورد فرآیند تجاری مدل فرنچایز دارید. کسب و کار مدل فرنچایز بسیار سودآور است زیرا می توانید کسب و کار خود را در مقیاس گسترده گسترش دهید و مکان های متعددی را راه اندازی کنید. این می تواند درآمد قابل توجهی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. حاشیه سود در تجارت میوه خشک در ایران را می توان با در نظر گرفتن نکات زیر افزایش داد -.

توجه داشته باشید که در طول زمستان، بازار تولیدی میوه های خشک به طور قابل توجهی گسترش می یابد، و در نتیجه، نرخ میوه خشک اغلب افزایش می یابد. در نتیجه، باید میوه‌های خشک را قبل از شروع زمستان ذخیره کنید. اگر این کار را انجام دهید، می‌توانید آن را با پول کمتری در زمستان بفروشید. این روش سود 40 تا 50 درصدی را در تجارت و خط تولید میوه خشک در ایران برای شما فراهم می کند .

اگر خودتان آن را با دستگاه بسته بندی خشکبار مهر و موم کنید و بفروشید، اگر به درستی آن را تبلیغ کنید، بسیار سودمندتر خواهد بود و می توانید آن را به مدت 30 تا 35 ماه به راحتی بفروشید .

علاوه بر این، شرکت‌های میوه‌های خشک کالاهای کم‌فصله‌ای را که فقط برای چند روز خوب هستند، نمی‌فروشند.

به دلیل بهبود استانداردهای زندگی، مردم به طور فزاینده ای بیشتر به سمت عادات غذایی سالم گرایش پیدا می کنند، به ویژه در طول رویدادهای خاص و فصول تعطیلات.

در نتیجه، می‌توانید فرض کنید که حاشیه سود در طول فصول جشنواره حتی بیشتر شود که منجر به سود سالانه 5 تا 10 درصد می‌شود .

چگونه کسب و کار و تولیدی میوه خشک خود را تبلیغ کنیم؟

با ثبت‌نام در پلتفرم‌های B2B و B2C، می‌توانید تجارت خط تولید میوه خشک در ایران را بازاریابی و تبلیغ کنید. همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی برای انتشار این خبر استفاده کنید. برای تبلیغ آن از فروشگاه های بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.همچنین می توانید با تشکیل شبکه، میوه های خود را برای فروش از فروشگاه های تنقلات تهیه کنید. قبل از آن، مشخص کنید که کدام مغازه ها تنقلات شما را می پذیرند. از طرف دیگر، فروشگاهی را در نزدیکی بازارهای کشاورزان و بازارهای کثیف نگه دارید.  از قوانین متعدد حاکم بر فروش غذای اینترنتی آگاه باشید و مطمئن شوید که در صورت انتخاب این مسیر، از تمام قوانین ایالتی و شهرداری پیروی می کنید.

با توجه به افزایش آگاهی بهداشتی، تقاضای فزاینده ای برای میوه های خشک در سراسر جهان وجود دارد. میوه های خشک و آجیل دارای چندین مزیت برای سلامتی هستند و به سرعت در حال تبدیل شدن به محصولات اصلی خانه هستند. اگر ایده قانع کننده ای داشته باشید و از استراتژی های بازاریابی صحیح استفاده کنید، کسب و کار میوه های خشک ممکن است با درآمد ثابت موفق شود. شما می توانید از مزایای فروش این غذاهای فوق العاده بهره مند شوید و در عین حال به یک هدف خوب کمک کنید.

بد نیست بدانید که قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار ارزان و مقرون به صرفه است!

نتیجه گیری و سخن آخر

با تهیه و یا راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران و تولید محصولات باکیفیت می توانید یک تجارت سودآور را تجربه کنید. میوه های خشک برای سلامتی عالی هستند و بنابراین مصرف کننده قابل توجهی هستند. در نتیجه، زمینه سودآوری برای تجارت فراهم می کنند. با این حال، آنها را نباید در یخچال نگهداری کرد. توصیه می شود میوه های خشک با کیفیت عالی را نگهداری کنید. اگر تجارت میوه خشک شما موفق باشد، ممکن است بتوانید با فروش جعبه های میوه خشک خود در اینترنت درآمد کسب کنید. یک استراتژی بازاریابی مناسب و قوانین و مقررات مربوطه را برای موفقیت کسب و کار خود دنبال کنید.

زاگرس ماشین در زمینه راه اندازی خط تولید میوه خشک در ایران – خط تولید حبوباتخط بسته بندی حبوبات و خشکبارخط تولید قند و… در کنار شماست. با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *