ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شستشوی میوه | وان شست شوی میوه

دستگاه شستشوی میوه

مجموعه صنعتی زاگرس ماشین یکی از بهترین و تخصصی ترین تولیدکنندگان و سازندگان ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی می باشد. این مجموعه با کمک نیروی متخصص ، تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال و درجه یک قادر است تا انواع دستگاه شستشوی میوه و سبزی را با بهترین کیفیت در ایران تولید کند. خرید دستگاه شستشوی میوه از سراسر ایران در زاگرس ماشین ممکن است. وان شست و شوی میوه در صنعت های مختلف غذایی بسیار کاربردی است. همانطور که از نامش پیداست، از دستگاه و وان شستشوی میوه برای شستن میوه ها استفاده می شود.

دستگاه شستشوی میوه

چرا شستشوی میوه مهم است؟

میوه ها و سبزیجات در حال رشد در معرض هوای بیرون هستند. این امر موجب می شود خاکستر، عنصر فلز سنگین، گرد و غبار و انواع ماده های سمی موجود در جو روی میوه ها باقی بماند. تمیز کردن و شستشوی میوه در مقدار زیاد، با روش سنتی سخت است و اثر تمیز کنندگی نمی تواند نیاز را برآورده کند. برای شست و شو میوه جات در وزن و مقدار بالا نیاز به یک ماشین مکانیزه جهت شست و شوی میوه ها یا دستگاه شستشوی میوه نیاز خواهد بود.

دستگاه شست و شوی میوه و ان شتشوی میوه شستن میوه

برخی از مشتریان معتقدند که فقط میوه هایی که سم پاشی شده اند نیاز به شستشو دارند. این درست نیست. اگرچه هیچ گونه آفت کشی روی میوه ها وجود ندارد، اما ممکن است تخم کرم نامرئی، انگل و آلودگی حشرات ریز به پوست آن چسبیده باشد. اگر میوه ها با دستگاه شستشوی میوه و یا هر روش دیگری به طور کامل شسته و ضدعفونی نشوند، می توانند باعث عفونت باکتریایی شوند و به سلامت شما آسیب برسانند.

خرید دستگاه شستشوی میوه

دستگاه شستشوی میوه که به آن دستگاه میوه شویی یا دستگاه میوه شور نیز می گویند. یک تجهیزات ضروری در خط تولید آب میوه، میوه خشک کن، خط تولید چیپس و سبزیجات می باشد که معمولاً پس از فرآیند مرتب سازی میوه استفاده می شود.

فیلم دستگاه شستشوی میوه

در ویدئو زیر می توانید نما و عملکرد دو خط یا فیلم دستگاه شستشوی میوه صنعتی و دستگاه شستشوی سبزی را مشاهده نمائید:

خط شستشوی میوه

در خط تولید و بسته بندی چیپس میوه خشک ترتیب ماشین آلات به شکل زیر است:

خط شستشوی میوه و خشک کن میوه (1)

انواع دستگاه شستشوی میوه و سبزی

مجموعه زاگرس ماشین تمامی مراحل صفر تا صد را از طراحی، ساخت و تولید تا فروش و ارسال به مشتری جهت نصب و راه اندازی را انجام می دهد. این امر موجب شده تا این مجمعه بتواند متناسب با نیاز مشتری دستگاه هایی با ابعاد، اندازه، نوع و کاربرد های مختلف را طراحی و تولید کند. اینگونه با ثبت سفارش خود و مشاوره تخصصی با ما می توانید بهترین نوع دستگاه شستشوی میوه، دستگاه شستشوی سبزی و یا هر دستگاه دیگر را توسط زاگرس ماشین بسازید.

اول، شما باید از نیاز خود مطلع باشید. در حال حاضر در زاگرس ماشین کرج انواع مختلفی از دستگاه شستشوی  میوه وجود دارد. مانند ماشین حباب بند مشبک، واشر برس و اسپری، واشر موج سواری با فشار بالا، پاک کننده اولتراسونیک، وان شستشوی میوه و سبزی و… هر نوع کاربرد متفاوتی دارد، شما باید با توجه به میوه های خود نوع مناسب را انتخاب کنید.

زاگرس ماشین قادر است انواع دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات را با توجه به نیاز مشتری تولید کند:

  • دستگاه شستشوی میوه در ابعاد کوچک و بزرگ،
  • وان شستشوی و آبگیر میوه،
  • دستگاه میوه شور صنعتی،
  • دستگاه شستشوی میوه و سبزی خانگی و صنعتی.

قیمت دستگاه شستشوی میوه صنعتی و خانگی

برای استعلام لیست قیمت دستگاه شستشوی میوه صنعتی و خانگی می توانید با مشاوران ما در زاگرس ماشین همین حالا تماس بگیرید. با یک تماس ساده از ما مشاوره رایگان جهت خرید، فروش، راه اندازی خط تولید و… دریافت کنید. اگر قصد خرید دستگاه شست و شو میوه با بهترین کیفیت و پائین ترین قیمت را دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

مشاوره خرید: 09353038781

دفتر فروش:    02634716956

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *