ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

استفاده گسترده از فناوری پنوماتیک، تولیدکنندگان و کاربران را به سمت آن سوق می دهد زیرا فواید و مزایای بی شماری را به همراه دارد. چرا این همه سر و صدا در مورد این فناوری در تولید دستگاه بسته بندی وجود دارد؟ ایمن و قابل اعتماد است؟ دستگاه بسته بندی پنو ماتیک بهتر است یا مکانیکی؟ تمام سوالات و ابهامات شما در این مقاله حل خواهد شد.

تکنولوژی بسته بندی پنوماتیک

افزایش مداوم تقاضا این نوع تکنولوژی در ساخت دستگاه بسته بندی پنوماتیک باعث شد تا مجموعه صنعتی زاگرس ماشین انواع مدل های مختلف تک توزین، چهار توزین، دو توزین را تولید کند. دستگاه بسته بندی پنوماتیک انرژی و نیروی خود را توسط باد و کمپرس های بادی تامین می کند. قیمت دستگاه بسته بندی پنوماتیک و مکانیکی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه می باشد.

دستگاه بسته بندی پنوماتیک

عملکرد و استفاده از دستگاه بسته بندی پنوماتیک

دستگاه بسته بندی پنوماتیک برای عملیات بسته بندی متعدد از جمله توزیع، پر کردن، آب بندی، برچسب زدن، بسته بندی و غیره مناسب است. صفر تا صد بسته بندی های گرانولی، پودری، مایعات، کارتن، پرکن و… را می توان با تکنولوژی پنوماتیک راه اندازی کرد.

برنامه های کاربردی دستگاه بسته بندی پنوماتیک

دستگاه بسته بندی پنوماتیک برای صنعت بسته بندی معجزه می کند. در ادامه چند محصول برجستهو مهم که با استفاده از دستگاه بسته بندی پنوماتیک مهر و موم می شود را بیان خواهیم کرد:

مصارف صنعتی

دستگاه های بسته بندی کیسه ای به کاربردهای بسته بندی ایمن کمک می کند. صنایع متعددی برای کاربردهای بسته بندی به ماشین آلات متکی هستند. این شامل.

صنایع فرآوری مواد غذایی
نوشیدنی ها
داروسازی

سفارشی سازی

آیا امکان ماشین های بسته بندی با طراحی سفارشی وجود دارد؟

بله، شرکت ماشین آلات بسته بندی زاگرس ماشین کرج در طراحی و ساخت سفارشی ماشین آلات صنعتی و بسته بندی و انواع دستگاه تولید را با مکانیزم الکترومکانیکی و پنوماتیک دارند. برخی از مشتریان ماشین هایی با ابعاد و مشخصات خاص را درخواست می کنند زیرا نیاز صنعتی آنها با ماشین های سنتی متفاوت است. باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. برای مشتریان، سفارشی سازی نیاز اصلی است. اگر صاحب تجارتی هستید که نیاز به ماشین آلات صنعتی سفارشی دارد، فراموش نکنید که با تولیدکنندگان پیشرو که راه‌حل‌های سفارشی ارائه می‌دهند در تماس باشید. زاگرس ماشین از بهترین مجموعه های طراحی و ساخت انواع ماشین آلات می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *