ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط تولید با 100 میلیون | بهترین کسب و کار با صد میلیون

بسیاری از کسب و کار ها و خطوط تولید خانگی هستند که می توانید با 100 میلیون سرمایه اولیه راه اندازی کنید. یکی از بهترین مراکز صنعتی در زمینه راه اندازی خط تولید با 100 میلیون تومان مرکز زاگرس ماشین می باشد. تخصص اصلی این مرکز ساخت دستگاه بسته بندی صنعتی و دستگاه بسته بندی خانگی در مدل های مختلف به صورت صنعتی و خانگی می باشد. در این مقاله به شما بهترین ایده های کسب و کار با 100 میلیون تومان سرمایه گذاری اولیه را معرفی می کنیم.

درضمن برای خرید اقساطی دستگاههای تولیدی پرسود و ماشین آلات صنعتی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید با 100 میلیون تومان کسب و کار با 100 میلیون تومان

راه اندازی کسب و کار با ۱۰۰ میلیون تومان

شاید شما هم جزو افرادی باشی که دائم می پرسند با ۱۰۰ میلیون چیکار کنم؟ نگران نباشید شما هم با این میزان سرمایه می توانید اقدام کنید، صحبت میزان سرمایه نیست چون سرمایه گذاران کلان و میلیاردی هم همین سوال را دائم می پرسند. برای راه اندازی و انتخاب بهترین شغل با سرمایه 100 میلیون یا شغل دوم با این میزان سرمایه امکان پذیر است.

راه اندازی خط تولید با 100 میلیون تومان

بسیاری از افراد هستند که به دنبال راه اندازی خط تولید ارزان هستند و قصد دارند با سرمایه کم وارد حوزه تولیدات شوند. بسیاری از دستگاه های تولیدی و بسته بندی وجود دارند که می توانید با این سرمایه خریداری کنید و کسب و کار خود را با سرمایه 100 میلیونی خود راه اندازی کنید.

حتی اگر قصد ورود به صنعت تولیدی دارید بهتر است بدانید ک می توانید از وام های بانکی و دولتی در زمینه اشتغال زایی و تولید ملی نیز بهه مند شوید. یا با خرید اقساطی دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی اقدام به راه اندازی خط تولید با 100 میلیون تومان کنید!

شاید غیر ممکن به نظر برسد اما ممکن است!

در ادامه قصد داریم چند نمونه خط تولید با 100 میلیون سرمایه گذاری کم را به شما معرفی کنیم:

راه اندازی خط تولید میوه خشک با 100 میلیون

میوه خشک های مختلف این روز ها بسیار پرطرفدار شده و بسیاری از سوپرمارکت ها و فروشگاههای زنجیره ای این محصول را در سبد خود موجود دارند. رقابت بسیار پائینی هم دارد و گزینه مناسبی برای کسب و کار و راه اندازی خط تولید با 100 میلیون تومان به حساب می آید.

خط تولید 100 میلیونی میوه خشک

میوه خشک کردن روش های مختلفی دارد از خشک کردن میوه در آفتاب تا بهترین روش یعنی استفاده از دستگاه خشک کن میوه.

برای راه اندازی شغل با 100 میلیون تومان در منزل می توانید اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن 20 کیلویی و میوه خشک کن 100 کیلیویی و کوچکترین دستگاه میوه خشک کن خانگی کنید.

آریان زاگرس یکی از بهترین سازندگان انواع میوه خشک کن های خانگی و صنعتی در انواع حجم ها و ابعاد ها می باشد. برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

یکی از تخصصی ترین خطوط زاگرس ماشین: راه اندازی خط تولید چیپس

خط تولید نسکافه با دستگاه ساشه

نسکافه و قهوه های فوری یک نفره از محصولات بسیار پر طرفدار و پرفروش است. تولید و بسته بندی این محصول چندان سخت نیست و تنها نیاز به یک دستگاه پرکن پودری دارید. و برای تولیدات حرفه ای تر به صورت صنعتی نیاز به چندین نوع دستگاههای صنعتی و ماشین آلات دارید که با هم کار کنند. اما در منزل می توانید با خرید دستگاه ساشه این محصول را تولید و بسته بندی کنید.

یکی از تخصصی ترین مراکز ساخت دستگاه ساشه مدادی پودری ، مجموعه صنعتی زاگرس ماشین می باشد. برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی مدل ساشه زن پودری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بسته بندی حبوبات و خشکبار با 100 میلیون تومان

یکی دیگر از کسب و کار های پر سود و پر درآمد بسته بندی حبوبات و خشکبار می باشد. این کار توسط دستگاه بسته بندی توزینی صورت می گیرد. با این میزان سرمایه می توانید یک دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار خریداری کنید و در منزل یا کارگاه و حتی پارکینگ منزل خود این محصولات را بسته بندی کنید. البته محصولات مشابه مثل قند، میوه خشک، غلات و… را نیز می توانید با این دستگاه بسته بندی کنید.

یکی از بهترین سازندگان دستگاه بسته بندی حبوبات در ایران مرکز زاگرس ماشین کرج می باشد. این مرکز با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات را در مدل های توزینی، دستگاه پرکن گرانول و دستگاههای بسته بندی حجمی تولید می کند.

خط تولید آرد و جو با 100 میلیون تومان

شما می توانید محصولات خانگی مرتبط با غلات گندم و جو مثل خط تولید آرد را نیز تولید کنید. برای راه اندازی خط تولید با 100 میلیون تومان در حوزه غلات نیاز به دستگاه آسیاب صنعتی و همچنین دستگاه پوست گیر جو دارید. اگر دستگاه های مدل خانگی را تهیه نمائید کسب و کار با صد میلیون تومان در این زمینه امکان پذیر خواهد بود.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *