ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی حجمی از دیگر نمونه ماشین آلات بسته بندی پودری و دستگاه بسته بندی گرانول پر فروش زاگرس ماشین کرج می‌باشد. این دستگاه توانایی بسته بندی انواع محصولات از قبیل: حبوبات، شکر، نمک کریستال، قهوه، پفک، پاپ کرن، پف فیل، خاک، پودر شوینده و پاک کننده، مواد دارویی، شیمیایی و… را به صورت حجمی و با کیفیت دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی حجمی و خرید

اساسا این نوع دستگاه پرکن پودری و گرانولی می باشد که مناسب بسته بندی انواع کریستال‌ها و ریزدانه‌ها است.

کاربرد دستگاه بسته بندی حجمی

دستگاه بسته بندی حجمی از انواع ماشین آلات بسته بندی است که در صنایع مختلف مثل صنایع غذایی، دارویی، شمیایی و… کاربرد های بسیاری دارد. استفاده از این نوع ماشین آلات پرکن به دلیل بالا بردن سرعت بسته بندی و تولید و همچنین  کمک به بسته‌بندی بهتر در حال توسعه است.

دستگاه کیسه پرکن نیز نمونه ای از دستگاه بسته بندی حجمی به شمار می رود.

بسته بندی انواع مواد پودری گرانولی به صورت حجمی و سنگین از جمله محصولاتی مثل: برنج، آرد، شکر، حبوبات، غلات، نمک، مواد شوینده، مواد شیمیایی، پودر سنگ، گچ، پودر رنگ ، دارویی و… می باشد.

عملکرد دستگاه بسته بندی حجمی

سیستم عملکرد دستگاه بسته بندی حجمی فوق بر اساس حجم می‌باشد. در ساختار این دستگاه بسته بندی پیمانه‌هایی تعبیه شده است که بر اساس آن حجم مورد نظر محصول اندازه گیری می‌شود و به داخل سلفون هدایت می‌شود.

ضریب دقت این دستگاه قابل تنظیم برای دقت بسیار بالا در اندازه گیری حجم می‌باشد.

دستگاه بالابر مخزن اصلی را از محصول پر می‌کند و سیستم چرخشی متمرکز بر روی دستگاه بسته بندی حجمی پس از بارگیری هر پیمانه عملیات تخلیه را انجام می‌دهد.

برای راحتی اپراتور و دقت در بسته بندی این امکان فراهم شده است که سرعت بسته بندی دستگاه را کم و یا زیاد نمایید تا خط تولید شما به صورت موازی با یکدیگر کار کنند.

معیار اصلی در این دستگاه حجم می‌باشد، چرا که در نمونه مشابه دستگاه بسته بندی چهار توزین و دستگاه بسته بندی دو توزین معیار اصلی وزن محصول می‌باشد.

متریال استفاده شده برای پیمانه‌های دستگاه که در تماس مستقیم با محصول می‌باشد از آلومینیوم فود گرید است، که مطابق با استاندارد روز صنعت می‌باشد.

 

قیمت کیسه پرکن پودری و حجمی گرانولی

متعلقات دستگاه بسته بندی حجمی چیست؟

از متعلقات این دستگاه می‌توان به سیستم فرم پاکت زن، تاریخ زن حرارتی، سیستم تزریق گاز ازت و لوله یقه در سایز‌های متفاوت اشاره کرد.

لفاف‌های بسته بندی که قابلیت ایجاد بسته را دارا می باشند عبارتند از: پلی استر، سلفون صدفی، فویل آلومینیوم و … می‌باشد.
از آنجا که این دستگاه بسته بندی بسته‌هایی با حجم پایین را بسته بندی می‌کند شما می‌توانید برای اوزان بالاتر از 2 کیلوگرم از دستگاه پر کن حجمی و دستگاه کیسه پر کن حجمی استفاده نمایید.

مشخصات فنی محصول

مدل دستگاه:MAZ204
عملکرد:الکترومکانیک
brandزاگرس ماشین کرج
گارانتی24 ماه ضمانت
سرعت15 الی 35 بسته در دقیقه
وزنبین 20 الی 2000 گرم
برق مصرفی3 کیلو وات, تک فاز یا سه فاز 220
نوع لفافپلی استر،, سلفون، فویل آلومنیوم و…

تماس با ما

02634716956– 02634716952
09123634345 – 09123638781

دستگاه بسته بندی حجمی

قیمت دستگاه بسته بندی حجمی

جهت دریافت و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی حجمی، دستگاه های پرکن حجمی گرانولی و پودری، دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار و انواع دستگاه های تولیدی، مشاوره و خرید این دستگاه با مشاورین زاگرس ماشین کرج در ارتباط باشید. این مرکز از قدیمی ترین مراکز طراحی و ساخت انواع دستگاه بسته بندی و پرکن های حجمی یا دستگاه ساشه می باشد.

جهت خرید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید!

کارشناسان ما در ساعات کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *