ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه ساشه مارپیچی یکی از انواع دستگاه های ساشه پر طرفدارد است، که برای محصولات تک نفره و کم حجم استفاده میشود. تا با بسته بندی مناسب و زیبا به دست مشتریان برسد. بسته بندی مارپیچی برای انواع بسته بندی نسکافه و قهوه و… کاربرد دارد. زیبایی بسته بندی آن بسیار بالاست دستگاه ساشه مارپیچی یکی از بهترین دستگاه های تولیدی گروه زاگرس ماشین کرج میباشد.

دستگاه ساشه مارپیچی قیمت و خرید بسته بندی ساشه مارپیچی مایعات و پودری

کاربرد دستگاه ساشه مارپیچی

تولید مواد پودری، تولید مواد غذایی مایع و دانه ریز ها نیازمند بسته بندی است. امروزه مدل های مختلف بسته بندی گسترده هستند و برای اینکه بتوانید شکل نهایی محصول شما زیبا باشد، باید از آن استفاده کنید. همچنین هر مواد مانند ساشه پودری و ساشه گرانولی غذایی بنا به ماهیت خود میتواند با نوع بسته بندی خاص خود زیبا تر و با کیفیت تر باشد.

بنابراین بسته بندی و مطابق با سلیقه ی شما میتواند نتیجه ای بسیار مطلوب داشته باشد و فروش شما عزیزان را بسیار بالا ببرد.

مشخصات دستگاه ساشه مارپیچی

مشخصات دستگاه بسته بندی با توجه به اینکه دارای امکانات مختلفی هستند میتواند متغیر باشد. بنابراین در هنگام خرید دستگاه ساشه مارپیچی بسیار مهم است که موارد مهم و کاربردی را بررسی نمایید تا بتوانید خرید موفق داشته باشید. یک دستگاه ساشه پودری امکانات گوناگونی دارد که هر خریدار میتواند با توجه به نیاز و خواسته ای که داد دستگاه مناسب را خریداری نمایید.

خرید دستگاه ساشه مارپیچی

قبل از خرید دستگاه باید بسیار دقت داشته باشید که بتوانید انتخاب درست داشته باشید، از سازنده ی دستگاه مشاوره ای دقیق دریافت کنید. قبل از خرید دستگاه ساشه مارپیچی خانگی و صنعتی در کارخانه ی سازنده حضور داشته باشید تا از نزدیک دستگاه های صنعتی و کیفیت بسته بندی و نوع بسته بندی را ببینید و از کیفیت بالای دستگاه اطمینان حاصل کنید .

دستگاه های ساشه زاگرس ماشین

زاگرس ماشین کرج در ساخت انواع دستگاه های بسته بندی مهارت بالایی دارد و دستگاه ها را با کیفیت بسیار بالا تولید میکند همچنین مشاوره هایی دقیق و کاملا حفه ای را با حوصله و دقت فراوان در اختیار شما عزیزان قرار میدهند در این زمینه میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

امکانات و ویژگی های محصول

همچنین دستگاه های بسته بندی مارپیچی بسیار کاربردی و دقیق هستند و میتوانند در کمترین زمان ممکن بسیاری از بسته ها را در تعداد بالا تولید و آماده ی فروش برسانند. بسته بندی انواع ساشه مایعات مانند آبلیمو، آبغوره، آب، الکل. ساشه مایعات غلیظ عسل، سس قرمز، سس مایونز نیازمند دستگاه بسته بندی ساشه برای مایع های رقیق و غلیظ میباشد و دستگاه های بسته بندی پودری در وزن های 2 گرم تا… را تولید میکنند بسته بندی سه طرف دوخت و چهارطرف دوخت با عملکرد های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کاربرد های بسیار بالایی دارند که میتوانید با توجه به حجم تولیدی که دارید آنها را انتخاب نمایید.

بنابراین نوع بسته بندی دستگاه کاملا متفاوت است و با توجه به محصولی که دارید و خط تولید میتوانید بهترین نوع بسته بندی را با ظرفیت های مختلفی انتخاب نمایید. زاگرس ماشین کرج یکی از پیشرفته ترین و بهترین طراحان، سازنده و فروشنده ی هر نوع دستگاه بسته بندی و بسته بندی ساشه مارپیچی میباشد. هر نوع ایده ای در خصوص بسته بندی محصول تولیدی و خط تولید خود دارید میتوانیم به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را همراهی کنیم .

قیمت دستگاه بسته بندی مارپیچی

قیمت دستگاه ساشه مارپیچی با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارد متفاوت است بنابراین با خرید این دستگاه میتوانید در کمترین زمان ممکن فعالیت بسته بندی را آغاز نمایید دستگاه های تمام اتوماتیک به صورت کامل و با امکانات پیشرفته ساخته میشوند و میتوانند تعداد بسیار بالایی محصول را در دقیقه و در نهایت در طول روز بسته بندی و آماده نمایند همچنین دستگاه های اتوماتیک خودکار همه ی موارد را انجام میدهند و نیازی به اپراتور جهت کار با دستگاه به طور ثابت را ندارد.

در هنگام خرید دستگاه بسته بندی در تهران یا (سراسر ایران) به مشخصات فنی دستگاه دقت بالایی داشته باشید و ابعاد ، سرعت کارکرد ، وزن پک ها ، برق مصرفی و جنس بدنه را بررسی کنید.

متعلقات و تجهیزات اضافی

همچنین دستگاه میتواند بالابر Z ، دستگاه آسیاب صنعتی، بالابر پودری، دستگاه پرکن پودری ، نوار نقاله، دستگاه قوطی پرکن پودری، شیرینگ پک تونلی و… را نیز به همراه داشته باشد.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *