ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

بسته بندی خشکبار یک فرآیند مهم است که در خط تولید خشکبار استفاده می شود. یک کارگاه بسته بندی خشکبار به نحیط یا مکانی می گویند که محصولات آجیل و خشکبار را بعد از تفت و تولید دریافت کرده و آنها را در بسته بندی های مناسب قرار می دهد تا در شرایط ایده آل برای نگهداری آن حفظ شوند.

صفر تا صد راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار و راه اندازی خط بسته بندی حبوبات خود را به زاگرس ماشین کرج بسپارید. این مرکز از ثبت شرکت تا اخذ مجوز و وام کسب و کار تا راه اندازی پرسودترین بسته بندی را انجام می دهد.

کارگاه بسته بندی خشکبار

مراحل راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار و آجیل

در یک کارگاه بسته بندی خشکبار، مراحل گوناگونی برای بسته بندی محصولات صورت می گیرد.

مراحل راه اندازی بسته بندی خشکبار در منزل یا کارگاه موارد زیر را شامل می شوند:

  1. پیش تیمار محصولات: در این مرحله، خشکبارها ممکن است نیاز به پیش‌تیمار داشته باشند، مانند شستشو، خشک کردن یا سوراخ کردن پوسته، تفت آجیل و خشکبار و…
  2. میزان و حجم بسته بندی: محصولات خشکباری به اشکال و اندازه‌های مختلف وزنی و حجمی عرضه می‌شوند. در این مرحله، بسته‌بندی مناسب برای هر محصول انتخاب می‌شود.
  3. بسته بندی: محصولات خشکباری در این مرحله در بسته بندی‌های مناسب قرار می‌گیرند. انواع مختلفی از دستگاه بسته بندی خشکبار وجود دارد، مانند کیسه‌ها، جعبه‌ها، بطری‌ها، قوطی‌ها و شیشه‌ها.
  4. برچسب‌زنی: پس از بسته‌بندی، توسط دستگاه لیبل زن برچسب های لازم بر روی بسته‌ها قرار می‌گیرند. این برچسب‌ها ممکن است شامل اطلاعات مربوط به نام محصول، دستگاه جت پرینتر دستگاه تاریخ زن تولید، تاریخ انقضا، محل تولید و اطلاعات تغذیه‌ای باشد.
  5. بسته‌بندی دوباره: در صورت نیاز، می‌توان بسته بندی های کوچکتر را در بسته بندی های بزرگتر قرار داد تا محصولات در بسته‌بندی‌های داخلی محافظت شده و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر شود. این کار می تواند توسط یا دستگاه شیرینگ پک یا دستگاه استرچ پالت صورت بگیرد.
  6. انبار‌داری و حمل و نقل: پس از بسته بندی، محصولات به انبار منتقل می‌شوند و برای حمل و نقل به مقصد نهایی آماده می‌شوند.
راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار و کارگاه بسته بندی آجیل

تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز کارگاه بسته بندی خشکبار

در کارگاه بسته‌بندی خشکبار رعایت معیارهای بهداشتی و استانداردهای مربوط به بسته بندی را باید حتما رعایت کنید. برای راه اندازی کارگاه بسته بندی آجیل به شکل معمولی، از تجهیزات و دستگاه های صنعتی خاصی برای انجام مراحل بسته بندی آجیل استفاده می‌شود. برخی از این دستگاه ها و تجهیزات در این صنعت عبارتند از:

جهت راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار با بهترین امکانات و ارزان ترین قیمت با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شمار را راهنمایی کنند.

ماشین آلات و دستگاه بسته بندی آجیل

این دستگاهها برای بسته بندی خشکبار ها در بسته های مختلف مثل کیسه ها، جعبه ها و قوطی ها و.. استفاده می شوند. آنها می توانند به صورت دستی یا خودکار عمل کنند و بسته بندی دقیق و محکمی را فراهم میکنند. زاگرس ماشین کرج بهترین سازنده ماشین آلات بسته بندی تمامی تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز کارگاه بسته بندی آجیل را طراحی و تولید می کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه است. جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار با شماره های داخل سایت تماس بکیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب انواع دستگاه بسته بندی آجیل “اینجا کلیک کنید

ترازو (دستگاه های توزین دار)

ترازوها برای اندازه گیری وزن صحیح محصولات خشکباری استفاده می شوند. این اطلاعات به منظور بسته بندی دقیق و با دقت محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاههای بسته بندی توزین دار زاگرس ماشین امکان و قابلیت وزن و بسته بندی را به طور اتومات انجام می دهند. این نوع دستگاه شامل مدل های زیر هستند:

دستگاه کانوایر و نوار نقاله

این دستگاه ها در خط تولید و بسته بندی حبوبات و خشکبار جهت نقل و انتقال محصولات بین دستگاه های دیگر در کارگاه بسته بندی خشکبار استفاده می شوند.

دستگاه بالابر کارگاه بسته بندی خشکبار

دستگاههای بالابر در این خط بسته بندی شامل دستگاه بالابر کاسه ای و دستگاه بالابر Z می شود. این دستگاهها همانند نوار نقاله در کارگاه بسته بندی خشکبار برای انتقال محصولات بین دستگاهها استفاده می شوند.

دستگاه‌های شارژ برق استاتیک

برای جلوگیری از الکتریسیته ساکن و جذب ذرات خارجی به سطوح بسته‌بندی، دستگاه‌های شارژ برق استاتیک استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها برای حفظ کیفیت خشکبارها و جلوگیری از آلودگی استفاده می‌شوند.

دستگاه‌های برش و سوراخکاری

برای بسته‌بندی خشکبارها که نیاز به برش یا سوراخکاری دارند، دستگاه‌های برش و سوراخکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به صورت دستی یا خودکار عمل می‌کنند و برش و سوراخکاری دقیق را انجام می‌دهند.

دستگاه‌های برچسب‌زنی

برای چسباندن برچسب‌های مورد نیاز بر روی بسته‌بندی‌ها، از دستگاه‌های برچسب‌زنی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها برچسب‌ها را به صورت دقیق و همسان بر روی بسته‌بندی‌ها قرار می‌دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *