ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شیرینگ پک L (دوخت آل دستی – نیمه اتوماتیک – تمام‌اتومات – چهار طرف دوخت و…) یکی از دستگاه‌های مورد استفاده در بسته بندی است. این دستگاه بسته بندی مدل دوختی به صورت آل دارد. در این روش بسته‌های قرار گرفته شده در داخل نایلون از قسمت بالا و کنار باز هستند و سپس دوخت می‌خورد. دستگاه شیرینگ پک را می‌توانید از زاگرس ماشین کرج خریداری نمایید.

همچنین در این دستگاه رول شیرینگ روی قسمت رول گیر و رول بازکن قرار می‌گیرد و کیسه‌های پلی‌اتیلنی با فیلم مخصوص دور محصول ایجاد می‌شود. و محصول وارد تونل می‌شود و به کیسه گرما وارد می‌کند و فیلم جمع می‌شود.

دستگاه شیرینگ پک دوخت ال Lانواع دستگاه شیرینگ پک تونلی دوخت ال

انواع دستگاه شیرینگ پک تونلی دوخت ال

  • دستگاه شیرینگ پک دوخت L نیمه اتوماتیک.
  • دستگاه شیرینگ پک دوخت L اتوماتیک.
  • دستگاه شیرینگ پک دوخت L دستی.

شرینک پک دوخت ال اتوماتیک

دستگاه دوخت ال اتوماتیک دارای نوار نقاله است که محصولات بر روی آن به‌صورت خودکار 20 تا 35 بسته در دقیقه به داخل سیستم هدایت می‌شوند و درون فیلم شیرینگ جمع شده قرار می‌گیرند. کیسه بسته شده پس از مهر و موم به داخل تونل دستگاه منتقل شده با حرارت فیلم جمع و محکم می‌شود.

شیرینگ دوخت ال نیمه اتوماتیک

در دستگاه دوخت ال نیمه اتوماتیک محصولات با کمک تسمه به صورت خودکار به داخل تونل شیرینگ هدایت می‌شوند. اپراتور حرارت را به منظور فرم دهی اعمال می‌کند و دوخت انجام می‌شود. ظرفیت شیرینگ این دستگاه 15 تا 20 بسته در دقیقه است.

شرینک دوخت L دستی

دستگاه دوخت L دستی مناسب برای بسته بندی های کوچک محصولات الکترونیکی، سخت افزار ، نرم افزار ، مواد غذایی ، چاپ ، داروخانه و غیره مناسب است. این دستگاه به کمک یک اپراتور کارکرد آسانی دارد. جهت خرید دستگاه های بسته بندی با قیمت مناسب، می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه شیرینگ پک با دوخت L

قیمت شیرینگ پک به صورت به روز محاسبه و تعیین میشوند و نوسانات قیمت ابزار در قیمت نهایی دستگاه تاثیر میگذار. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص دستگاه و قیمت های آن میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنیم و به نتیجه مطلوب برسانیم زاگرس ماشین کرج یکی از با تجربه ترین و بهترین ماشین سازی است که دستگاه های ساخته شده را به سراسر کشور عرضه میکند با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک با دوخت ال

  • در صنایع مواد غذایی(برای شیرینگ کارتن ها بیسکویت، شکلات و…)
  • در صنایع بسته بندی کارتن ها و تعداد کتاب و کاغذ ها و…
  • در صنایع بسته بندی لیوان و پیاله و بشقاب و … در بسته های 6 تا 12 تایی.

این دستگاه با توجه به ابعاد محصولات تولیدی مشتریان تنظیم میشود. و کلیه ی خطوط کاملا هماهنگ باهم کلیه محصولات را بسته بندی میکنند به همین ترتیب میتوانید برای سفارش دستگاه شیرینگ دوخت L با ما در تماس باشید.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک دوخت L

  • سرعت شرینگ کردن این محصولات بسیار گسترده هستید.
  • این دستگاه قابلیت های گسترده ای در زمینه ی تغییرات دارد.
  • دستگاه دارای قابلیت بسته بندی محصولات در حجم بالای تولیدات میباشد.
  • بسته بندی به صرفه و با هزینه ی کمی انجام می شود.
  • حمل و جابه جایی محصولات با دقت بیشتری و به صورت محافظت شده انجام میپذیرد.
  • این دستگاه زیبایی به محصولات میدهد و میتوانید اطلاعات محصولات را روی آن چاپ نمایید.
  • قابلیت استفاده از این محصول بسیار گسترده است و قابلیت تنظیم دارد.

برای سفارش انواع دستگاه شیرینگ پک دوخت ال (شرینک پک دوخت L) این محصول تنها کافیست با ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم با شماره های ما در تماس باشید تا شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن به آنچه مدنظر دارید برسانیم. قیمت دستگاه بسته بندی با ارزان ترین و کیفیت ترین سیستم و تشکیلات به شما اراده می شود

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *