ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

پوست گیری میوه یکی از عملیات بسیار مهم در اکثر خطوط تولید صنایع غذایی می باشد. زاگرس ماشین بهترین مدل های دستگاه پوست کن میوه صنعتی و خانگی را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می کند. پوست کن میوه دستی، پلاماتیک، اتومات، چرخشی، سایشی و… از جمله مدل های این دستگاه هستند. در ادامه انواع مدل های این دستگاه را به شما معرفی می کنیم:

قیمت دستگاه پوست کن میوه برقی خانگی و صنعتی

دستگاه پوست کن میوه برقی

دستگاه میوه پوست کنی که با نیروی الکتریکی کار می کند. این دستگاه پوست گیری دارای مدل های مختلفی می باشد. مدل های خانگی و صنعتی، دستی، نیمه اتومات و تمام اتوماتیک آن را می توانید از ما دریافت کنید. پوست کندن میوه جات راه ها و روش های مختلفی دارد، به صورت دستی، چاقو و… حتی در اینترنت آموزش ساخت دستگاه پوست کن میوه نیز وجود دارد. اما در روش های صنعتی نیاز به دستگاه های پیشرفته تر و بزرگ تر می باشد. بر فرض مثال دستگاه پوست کن سیب زمینی یکی از ماشین آلات خط تولید چیپس می باشد است.

قیمت دستگاه پوست کن میوه خانگی

قیمت پوست کن برقی میوه خانگی و صنعتی در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه می باشد. این مرکز یکی از قدیمی ترین سازندگان و مراکز راه اندازی خط تولیدچیپس میوه ای و میوه خشک کن می باشد؛ که علاوه بر ساخت پوست کن میوه و سبزیجات اتوماتیک و دستی در مدل های صنعتی و خانگی انواع دستگاه های زیر را نیز تولید و با ارزان ترین قیمت عرضه می دارد:

خرید دستگاه پوست کن میوه صنعتی

زاگرس ماشین کرج با سال ها تجربه در زمینه تولید و ساخت انواع دستگاه پوست گیر میوه صنعتی و خانگی با بالا ترین کیفیت آماده دریافت و ثبت سفارش شما در زمینه خرید پوست کن میوه می باشد. کارشناسان ما با مشاوره خصوصی به شما در این زمینه راهنمایی می کنن. کافیست همین حالا با یکی از شماره های سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمائید.

قیمت پوست کن میوه دستی، سه کاره، پوست کن حرفه ای، پوست کن قلمی، پوست کن میوه انگشتی، پوست گیر میوه برقی بزرگ و کوچک در مدل های اتومات، نیمه اتوماتیک، دستی و… را فقط از ما خریداری کنید. ما به شما کیفیت برتر، 2 سال گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش و… را ارائه می کنیم. همین حالا تماس بگیرید!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *