ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه هسته گیر (آلبالو + گیلاس + زردآلو + خرما + زیتون)

برای استعلام و دریافت لیست قیمت دستگاه هسته گیر آلبالو ، گیلاس، زردآلو، خرما، زیتون، هلو و انواع میوه جات هسته دار با ما تماس بگیرید. دستگاه هسته گیر آلبالو صنعتی یکی از انواع ماشین آلات در خط تولید میوه خشک می باشد که در زاگرس ماشین تولید و عرضه می شود. این دستگاه بسیار پرقدرت و سریع بود و با دقت بسیار بالا هسته ها را از میوه جات مختلف جدا می کند.

عملکرد دستگاه هسته گیر

دستگاه های هسته گیر از استوانه هایی تشکیل شده اند که روی آن فنجانک هایی به اندازه ی تقریبی گیلاس ها در ردیف های منظم تهیه شده است. وسط این فنجانک ها، دارای سوراخی، کمی بزرگتر از هسته های گیلاس می باشد.

مطالعه نمائید: اسلایسر میوه صنعتی.

دستگاه هسته گیر

در دستگاه هسته گیر هنگامی که در اثر گردش این استوانه در هر ردیف فنجانک در مقابل انبوه آلبالو، گیلاس و میوه های هسته دار قرار گرفت، هر فنجانک یک گیلاس یا زرد آلو، خرما، زیتون و میوه های هسته دار را در خود جای می دهد. آن گاه هنگامی که یک ردیف از فنجانک ها به بالای استوانه برسد، یک سری میله که قطر هر یک کمی از هسته ی گیلاس باریک تر است و اطراف تیزی دارد، درست بالای سوراخ های فنجانک قرار می گیرد؛ با پایین آمدن این میله ها، مقداری از گوشت گیلاس و آلبالو را پاره نموده، هسته ی آن را از سوراخ زیر گیلاس بیرون می آورد. عملکرد این دستگاه کامل است و با دقت بالا و سرعت مناسب تمامی میوه جات هسته دار را از هسته جدا می کند.

حتما بخوانید: دستگاه شستشوی میوه.

دستگاه هسته گیر آلبالو صنعتی

دستگاه هسته گیر آلبالو صنعتی مجموعه زاگرس ماشین کرج به دو گونه پدالی و اتومات تولید می شود. که هر کدام از آنها به سه مدل هسته گیر تک نازله، دو نازله و سه نازله تقسیم بندی می شوند. تمامی دستگاه های این مجموعه دارای 18 ماه ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد، این ضمانت و خدمات به شما اطمینان خاطر می دهد که با آسودگی با خرید دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس مجموعه خود را تکمیل کرده و از کارکرد خوب دستگاه مطمئن باشید.

دستگاه هسته گیر آلبالو (آلبالو + گیلاس + زردآلو + خرما + زیتون)

قیمت دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس

جهت دریافت لیست قیمت دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس و میوه جات هسته دار مثل زیتون، خرما، زردآلو، آلو و… می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. برای دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران ما می توانید هم اکنون با شماره تماس های این مجموعه به شماره 02634716956 تماس حاصل فرمایید، همچنین کارشناسان ما به صورت آنلاین نیز شما را پشتیبانی می کنند، شما می توانید جهت دریافت پشتیبانی آنلاین از طریق برنامه واتساپ با شماره تماس 09309958589 تماس حاصل فرمایید. در کامنت سوالات خود را مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

بخوانید: قیمت دستگاه بسته بندی.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *