ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه های شرینگ کوچک و خانه ای کاربرد های بسیاری دارند و مورد استفاده قرار میگیرند. بسیاری از تولید کنندگان هستند که نیازمند استفاده از این دستگاه در خط بسته بندی خود هستند. این دستگاه برای پک کردن بطری های نوشابه و دلستر ،جعبه ها و کارتن های (محصولات آرایشی و بهداشتی، شیرینی، شکلات، چای، دارو و غیره) ، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، کتاب و مجلات، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی و غیره مورد استفاده قرار میگرد. بسته هایی از تعدادی از یک نوع محصولات را برای عرضه به فروشگاه های پخش را با دستگاه های شیرینگ پک بسته بندی به صورت روکش روی تعدادی از یک محصول با این دستگاه بسته بندی میشود.

دستگاه شیرینگ پک کوچک قیمت دستگاه شیرینگ کوچک

برای خرید – استعلام قیمت – مشاوره تخصصی
با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
09123634345

دستگاه شرینک یا شیرینگ پک کوچک چیست؟

دستگاه شیرینگ کوچک همانطور که از نامشئ پیداست ابعاد کوچکی دارد و به همین ترتیب مواد استفاده شده در آن نیز کمتر میباشد؛ در نتیجه این دستگاه بسته بندی قیمت های ارزان تر و مناسب تری را نیز دارند.

این نوع بسته بندی شرینک کوچک میتواند حمل و نقل را آسان تر نماید، و راحت تر بتوانید محصولات را عرضه نمایید و سرعت پخش محصولات به فروشگاه ها افزایش میاید.

دستگاه شیرینگ پک کوچک محصولات را تک عددی و یا چند عددی با ایجاد نایلون به صورت کلی بسته بندی میکند؛ که حفاظت و ماندگاری و بهداشت و سرعت حمل و نقل و پخش به فروشگاه ها، صادرات را افزایش میدهد. نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی جهت عرضه به فروشگاه ها و یا صادرات محصولات بسته بندی می نماید. 

بسته بندی با دستگاه شیرینگ کوچک میتواند به صرفه باشد؛ زیرا که با نایلون تعدادی از محصولات بسته بندی میشود. همچنین میتوانید تبلیغات و اطلاعات محصول را روی محصولات درج نمایید که محصولات ظاهر زیبایی به خود میگیرند افزایش فروش از مزایای این نوع بسته بندی میباشد. در صنایع مواد غذایی، مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی و غیره این دستگاه بسیار پر کاربرد میباشد.

کارکرد دستگاه شیرینگ پک کوچک

همانطور که گفته شد این دستگاه برای تولیدی های کوچک استفاده میشود؛ اما همان عملکرد و امکانات دستگاه های صنعتی را دارد تنها تفاوت در سرعت تعداد بسته بندی و استفاده از یک اپراتور برای کار با دستگاه میباشد. زاگرس ماشین کرج امکانات جذب راحت نایلون به محصولات با حرارت ، جلوگیری از ایجاد حباب و مچاله شدن نایلون ، دستگاه دوخت را در دستگاه های کوچک نیز قرار داده است.

دستگاه شیرینگ کوچک

برای خرید – استعلام قیمت – مشاوره تخصصی
با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
09123634345

انواع دستگاه های شرینک پک کوچک

دستگاه شیرینگ دستی رومیزی

در این دستگاه نایلون و فیلم شیرینگ را با روش دوخت دور محصولات میکشاند، این دستگاه مجهز به سشوار صنعتی است که نایلون را به صورت دستی حرارت میدهد تا جذب محصول شود و محصول را توسط رول یا لفاف پک می کند. 

شیرینک پک کابینی یا صندوقی

این دستگاه در ابتدا باید محصول را داخل نایلون شیرینک قرار داد و سپس در دستگاه کابینی قرار داد دستگاه نایلون را همزمان دوخت میزند و شیرینک می کند.

دستگاه نیمه اتومات شیرینگ دوخت دستی 

دوخت به صورت دستی با دستگاه دوخت دستی توسط اپراتور انجام میشود سپس محصول برای شیرینگ وارد کوره حرارتی می شود و در نهایت محصول پک شده از دستگاه خارج می شود.

قیمت دستگاه شیرینگ پک کوچک

قیمت دستگاه‌ شیرینگ پک کوچک با توجه به ظرفیت و حجم تولید محصول و جنس بدنه و روش شیرینگ و امکاناتی که دستگاه دارد و مورد نیاز تولید کننده میباشد متغیر است در واقع ماشین سازی زاگرس ماشین کرج با به کارگیری نیرو های مهندس و تکنسین های خود امروزه میتواند شما عزیزان را در این راستا بسیار همراهی نماید و دستگاه های پیشرفته با بهترین کارکرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

دستگاه شیرینگ پک دستی دوخت و بسته بندی را همزمان انجام می دهد.

استفاده از دستگاه شیرینگ کوچک

استفاده از دستگاه شیرینگ کوچک در هر صنعت و تولیدی رواج دارد و بسیار مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفته است به همین ترتیب برای خرید دستگاه شیرینگ کوچک در ابتدا باید با ما در تماس باشید تا مشاوره دقیق ا دریافت نمایید .

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ کوچک

این نوع بسته بندی بسیار محکم است و با جابه جایی مکرر شکل جعبه یا محصول تغییر نمیکند و تا زمان استفاده محکم است. شیرینگ محصول سودآور تر از بسته بندی با کارتن است. کنسرو رب ، مربا ، انواع کنسور ها، رنگهای ساختمانی ، مایعات نوشیدنی، بطری ها و داروها را میتوان به جای بسته بندی در کارتن توسط شیرینگ، یک بسته بندی محکم ایجاد کرد.

دستگاه شیرینگ دستی و ارزان

استفاده از این دستگاه آسان و بسیار سودآور میباشد به همین دلیل بسیاری از افراد در تولیدی ها و صنعت خود از این دستگاه استفاده میکنند. دستگاه شیرینگ انواع مختلفی دارد. دستگاه دستی کنار سشوار استفاده میشود. 

نکات مهم قبل از خرید دستگاه شیرینگ کوچک

یک کارشناس خوب و باتجربه در زمینه ی خرید و فروش دستگاه بسته بندی باید در ابتدا نیاز و خواسته و میزان تولید مشتری خود را بداند تا بتواند به خواسته و نیاز مشتریان پاسخ درستی بدهد.

ضخامت رول نایلونی باید مناسب باشد و زیاد نازک نباشد و متناسب با وزن محصولات باشد.

برای بسته بندی به وسیله ی دستگاه شیرینگ پک کوچک رول مواد یا فیلم شیرینگی باید دارای فشرده سازی مخصوص نایلون باشد. همچنین ضخامت غلتک شیرینگ با وزن محصول متناسب باشد.

شیرینگ کابینی برای بسته بندی کارتن و جعبه کاربرد دارد. 

دستگاه شیرینگ کوچک اتوماتیک 

دستگاه های کوچک شیرینگ به دلیل اینکه سرعت بالاتری داشته باشند خریداران سعی بر این دارند تا این دستگاه اتوماتیک ساخته شود تا در سرعت آنها صرفه جویی شود همچنین دستگاه ها میتوانند عملکرد های مختلفی داشته باشند. 

برای خرید – استعلام قیمت – مشاوره تخصصی
با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
09123634345

چرا محصول نیازمند بسته بندی یا شیرینگ است؟

  • حفاظت از بسته بندی در حمل و نقل و جلوگیری از آسیب.
  • صرفه جویی در هزینه نسبت به بسته بندی با کارتن .
  • جذب مشتری و جلب اعتماد مشتری.
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و رطوبت روی محصول.
  • مقابله با آسیب دیدن تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری.
  • با این روش می توانید اطلاعات ، نام برند و آگهی و…

دستگاه شیرینگ پک کوچک شرینک کوچک
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *