ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

راه اندازی خط بسته بندی و انواع خطوط تولید

در این مقاله قصد داریم به شما ماشین آلات صنعتی مورد استفاده برای راه اندازی خط بسته بندی کارخانه (صنعتی و خانگی) و انواع خطوط تولید را به شما معرفی کنیم. دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی از اصلی ترین تجهیزات هر خط تولید هستند. درواقع کار اصلی در خط تولید بر عهده این دستگاه ها می باشد.

راه اندازی خط بسته بندی و خطوط تولید

خط بسته بندی چیست؟

خطوط بسته بندی انواع مختلفی دارد خط کامل بسته بندی شامل تعدادی دستگاه میباشد؛ که به صورت هماهنگ و یکنواخت در یک خط تولید مرحله های بسته بندی را انجام میدهند. خطوط بسته بندی شامل دستگاه بالابر، دستگاه بسته بندی متناسب با هر محصول، دستگاه جت پرینتر، دستگاه لیبل زن، نوار نقاله و… میباشد. دستگاه ها را جهت راه اندازی خط بسته بندی در خطوط تولید و کارخانجات میتوانید استفاده کنید.

هرچه خط تولید کامل تر باشد سرعت و کیفیت بسته بندی و تولیدات بالا تر میروند در این زمینه میتوانید با مشاوران و کارشناسان ما در زمینه ی راه اندازی خطوط تولید و خط بسته بندی مشورت داشته باشید.

نصب و راه اندازی خط بسته بندی

کلیه ی مراحل نصب و راه اندازی دستگاه ها در خط بسته بندی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تکنسین های باتجربه و متخصص در زمینه ی دستگاه ها ارائه داده میشود. همچنین دستگاه ها به صورت کاملا کاربردی راه اندازی میشوند و آموزش کار با قسمت های مختلف دستگاه به صورت کاملا دقیق به خریداران و اپراتور دستگاه داده میشود. بنابراین در این زمینه مهندسین و تکنسین زاگرس ماشین کرج میتوانید به صورت کاملا حرفه ای و دقیق  مراحل نصب و راه اندازی را به پایان برسانند؛ و با تلاش و پشتکار تمامی وظایف خود را با دقت بالایی به انجام میرسانند.

قیمت و هزینه راه اندازی بسته بندی

هر دستگاه در خط بسته بندی میتواند برای نوع خاصی از محصول در انواع بسته بندی و با سرعت تولید مختلف و همچنین با ظرفیت های مختلفی ساخته شود ساخته شود.

بنابراین قیمت دستگاه بسته بندی طیف وسیع دارد و انواع مدل های آن نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

انواع روش های تولید و بسته بندی

امروزه سلیقه های مختلفی برای بهترین روش بسته بندی محصولات وجود دارد. انواع خط بسته بندی هستند که میتوانید برای محصولات خود از آن استفاده کنید. برخی از تنوع های بسته بندی هستند که میتوانید بنابه سلیقه و ماهیت محصولی که میخواهید بسته بندی کنید از آن استفاده کنید.

راه اندازی خط بسته بندی صنعتی

در کارخانه جات راه اندازی خطوط تولید و انواع خط بسته بندی به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اجرا می شوند. و دستگاه های به کار رفته در این مکان ها از نوع صنعتی با میزان حجم تولید و بسته بندی بالا می باشند. معمولا این نوع خطوط نیاز به سرمایه بیشتری نسبت به خطوط تولید کارگاهی و خانگی دارند.

خط بسته بندی سلفونی یا نایلونی

بسته بندی در سلفون ها و نایلون ها برای حبوبات و خشکبار، مواد پودری و…

دستگاه بسته بندی حبوبات و همچنین بسته بندی خشکبار از این نوع می باشند.

برای مثال این خط بسته بندی، می توان به خط تولید قند و یا خط تولید چیپس اشاره کرد.

به صوت پرشده در قوطی

راه اندازی خط بسته بندی انواع حبوبات و خشکبار و مواد پودری و… را می توان در قوطی انجام داد. این نوع بسته بندی توسط دستگاه قوطی پرکن انجام می شود. برای استعلام قیمت انواع مدل های این دستگاه همین حالا با ما تماس بگیرید.

بسته بندی انواع ادویه جات ومواد پودری

ساشه تک نفره، در نوع خانگی یا کوچک، تک عددی یا پیلوپک، شیرینگ بسته بندی.

انواع خط بسته بندی و خط پرکن

موارد گفته شده انواع مختلفی از خط بسته بندی می باشد که توسط ماشین آلات بسته بندی صورت می گیرد. شما می توانید از ازیک حالات استفاده نمایید و تنوع کار خود را بالا ببرید. دقت داشته باشید که دستگاه بسته بندی برای هریک از حالات گفته شده با انواع دیگر متفاوت است. به عبارت دیگر برای بسته بندی در هر یک از حالات گفته شده باید از دستگاه مختص به همان حالت استفاده نمایید.

راه اندازی خط بسته بندی صنعتی محصولات از طریق ماشین آلاتی صورت می گیرد که دارای ابعاد و حجم بالایی می باشند. این دسته از ماشین آلات بسته بندی توانایی تولید در سرعت بالاتر و دقت بیشتر بدون نیاز به اپراتور را دارند.

انواع پرکن های پودری و گرانولی

راه اندازی خط بسته بندی در حجم های بالا را توسط پرکن ها انجام می دهند.

  • دستگاه بسته بندی حجمی
  • ماشین های بسته بندی به صورت قوطی
  • قوطی پرکن 2 توزین
  • قوطی پرکن 4 توزین

دستگاه پرکن پودری

ماشین های بسته بندی برای مواد پودری و ادویه ها . دستگاه مورد استفاده برای بسته بندی مواد پودری می باشد.

  • قوطی پرکن پودری
  • کیسه پرکن پودری
  • ساشه پودری
  • دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک

دستگاه بسته بندی اتوماتیک

دستگاه های اتوماتیک بسیار پر کاربرد با سرعت بالا جهت انواع بسته بندی هستند. این دستگاه کارکرد فوق العاده ای دارد چون کاملا دقیق و پر سرعت بدون نیاز به نیروی دست حجم بسیار بالایی از محصول را در وزن های مختلف بسته بندی می نماید. بنابراین در خصوص خرید و بسته بندی انواع محصول در حجم تولید و تیراژ بالا پیشنهاد ما به شما دستگاه های بسته بندی اتوماتیک میباشد.

خط بسته بندی نیمه اتومات

بسته بندی محصولات زیادی در کیسه یا کارتن، در ظرف های یکبار مصرف، به صورت وکیوم، قوطی و… می تواند مقرون و به صرفه اما با سرعت کمتر نیز انجام شوند. دستگاه های نیمه اتومات به صورت پدالی برای همین کار هستند. این دستگاه برای انجام مراحل بسته بندی به یک اپراتور بسته بندی نیاز دارد.

دستگاه وکیوم و شیرینگ در خط بسته بندی

دو دستگاه پر کاربرد در اکثر خطوط تولید و راه اندازی خط بسته بندی می باشند:

دستگاه شیرینگ پک

از این دستگاه برای پیچیدن نایلون شرینک حرارتی به دور محصولات و بسته بندی ها استفاده می شود.

این دستگاه به طور کلی سه مدل صنعتی خانگی و دستی تولید و ساخته می شود و در خط بسته بندی کاربرد دارد.

دستگاه شیرینگ پک تونلی – دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی – دستگاه شیرینگ سشواری و دستی.

تفاوت دستگاه شیرینگ پک کابینی و تونلی در خط بسته بندی در نحوه عملکرد و ساختار آن ها می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *