ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

انتخاب و خرید بهترین دستگاه شیرینگ پک [راهنما]

انتخاب بهترین دستگاه شرینک پک مناسب برای شما و کسب و کار یا تولیدی شما! در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را با جزئیات و مهمترین مواردی که باید در انتخاب و خرید بهترین دستگاه شیرینگ پک بررسی کنید را شرح دهیم:

انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک
دستگاه شرینک پک
خرید بهترین دستگاه شرینک پک

انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک

اگرچه فرآیند بسته بندی شرینک بسیار ساده است، ملاحظات زیادی در انتخاب محلول بسته بندی مناسب برای بسته بندی شرینک که به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند، مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین چگونه می توانید دستگاه بسته بندی شرینک ایده آل را برای نیازهای محصول و تولید خود شناسایی کنید؟ در اینجا 6 سوال و نکته مهم وجود دارد که به شما کمک می کند در انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک آگاه باشید:

  1. محصول شما چیست و چه نتیجه مطلوبی از شرینک راپینگ انتظار دارید؟
  2. ابعاد محصول شما و جهتی که می خواهید بسته بندی شود چگونه است؟
  3. سرعت/ظرفیت تولید مورد نیاز عملیات شما چیست؟
  4. آیا به محلول درون خطی یا عمل تغذیه دستی نیاز دارید؟
  5. از چه نوع فیلم شرینک استفاده خواهید کرد؟
  6. آیا به تجهیزات جانبی مانند لیبل شیرینگ، چک وزن، بازوی دور ریختن و غیره؟

محصول شما چیست و چه انتظاراتی از دستگاه شرینک پک دارید؟

برای انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک باید بدانید که: محصول شما چیست؟ آیا این یک پیتزا یخ زده، یک رینگ چرخ، یک محصول آرایشی یا یک کتاب است؟ آیا می خواهید برای اهداف نمایشی یا لجستیکی بسته بندی و شیرینگ شود؟

مهم ترین موارد در انتخاب بهترین دستگاه شرینگ پک

در اینجا چند نتیجه دلخواه متداول وجود دارد که می توانید از بسته بندی و شرینک انتظار داشته باشید:

نمایش دادن

بسته بندی بیرونی براق باید در میان سایر محصولات در حین محافظت از بسته اولیه مورد توجه قرار گیرد. انتخاب بهترین دستگاه شرینک پک با توجه به قابلیت استفاده از فیلم چاپی در دستگاه شیرینگ پک نیز مزیت برندسازی را می‌افزاید.

حفاظت

روکش کاملاً بسته می تواند از محصول در برابر خراش در حین حمل و نقل، آب، گرد و غبار یا هر عامل خارجی ناخواسته دیگری محافظت می کند. در انتخاب بهترین دستگاه شرینک پک این بسیار مهم است که از انواع رول شیرینگ و فیلم های نایلونی ضخیم و… پشتیبانی کند.

مقاومت در برابر دستکاری

برای برخی از محصولات، بسته بندی به عنوان اثبات اولین استفاده توسط کاربر نهایی عمل می کند. بسته بندی باز نشده به کاربران نهایی اطمینان خاطر برای خرید محصول می دهد. برای انتخاب بهترین دستگاه شرینک پک باید مقاومت و پلمپ بسته بندی را انتظار داشت.

گروه بندی یا دسته بندی محصولات

آیا می خواهید چندین محصول را برای نمایش یا اهداف لجستیکی گروه بندی کنید؟ آیا محصول شما سنگین است و آیا برای حمل آسان با دست نیاز به دهانه هایی در کناره های بسته دارید؟ یا تبلیغی دارید و می خواهید دو محصول را با هم در سوپرمارکت بفروشید؟ آیا نیاز به ابزارآلات پیشرفته برای بسته بندی و شیرینگ پک محصولات خود دارید؟

تدارکات / ذخیره سازی

برای ایجاد بسته ای با قابلیت حمل آسان برای وسایل سنگین. در انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک حتما توجه داشته باشید که قابلیت حمل آسان یکی از دلایل خرید دستگاه شیرینگ است.

قیمت

قیمت دستگاه شیرینگ پک نیز برای اکثر تولید کنندگان بسیار مهم است. قیمت دستگاه شرینک معمولا بستگی به قطعات به کار رفته، جنس بدنه، کیفیت دستگاه، توان، نوع سوخت، مکانیزم عملکرد (دستی، اتومات، نیمه اتوماتیک) و ابعاد دارد.

ابعاد محصول شما و جهتی که می خواهید بسته بندی شود چیست؟

حداقل و حداکثر ابعاد محصولاتی که شما بسته بندی می کنید دومین سوال مهمی است که باید از نظر تشخیص دستگاه بسته بندی شرینک مناسب تعیین کنید. تمامی بسته ها دارای سه بعد عرض، طول و ارتفاع محصول می باشند. همچنین جهت گیری بسته بندی محصول از دیگر داده های مهم مورد نیاز است.

دستگاه های بسته بندی شرینک از نظر حداکثر ابعادی که می توانند بسته بندی کنند محدودیت هایی دارند. در مدل های ماشین دستی یا نیمه اتوماتیک L-Sealer، این محدودیت با اندازه نوار L تعیین می شود.

در ماشین‌های تمام اتوماتیک، هیچ محدودیتی برای طول محصول وجود ندارد، اما ارتفاع و عرض محصول دارای محدودیت‌های مکانیکی هستند.

انتخاب لفاف کوچک کننده با اندازه مناسب هزینه بسته بندی و ظرفیت تولید را بهینه می کند. به خاطر داشته باشید که اندازه بسته بندی و تونل حرارتی باید بتواند بزرگترین محصول شما را در خود جای دهد.

سرعت/ظرفیت تولید روزانه مورد نیاز شما بری شرینک پک چقدر است؟

تعداد محصولاتی که روزانه باید بسته بندی کنید، یکی دیگر از اطلاعات مهم در انتخاب محلول بسته بندی مناسب شرینک است.

ظرفیت دستگاه های بسته بندی شرینک از ظرفیت کم تا ظرفیت بالا متغیر است و معمولاً به صورت بسته در دقیقه اندازه گیری می شود و با توجه به طول و ارتفاع محصول متفاوت است.

ظرفیت کم

اینها دستگاه های شیرینگ پک دستی هستند که ظرفیت تولید 5 تا 10 بسته در دقیقه را دارند. این ماشین ها توسط اپراتوری اداره می شوند که سطح تجربه او تأثیر قابل توجهی بر کل محصولات بسته بندی شده در دقیقه دارد.

ظرفیت متوسط

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک و همچنین دستگاه شیرینگ پک کابینی در این دسته قرار می گیرند. در لفاف های شرینک نیمه اتوماتیک بازوی آب بندی اتوماتیک است. این حرکت خودکار به اپراتور زمان می دهد تا محصول را برای آب بندی آماده کند. میانگین انتظار خروجی برای دستگاه های بسته بندی شرینک نیمه اتوماتیک از 10 تا 25 بسته در دقیقه است.

ظرفیت بالا

دستگاه های بسته بندی شرینک با ظرفیت بالا، لفاف های کوچک کننده یا دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک هستند. این سیستم ها در صورت تمایل می توانند در خط تولید شما ادغام شوند. مجهز به نوار نقاله و سنسورهای متعدد، نیازی به اپراتور ندارند که در عوض خروجی را به حداکثر می‌رساند و هزینه را کاهش می‌دهد. ظرفیت لفاف های شرینک اتوماتیک 25 تا 80 بسته در دقیقه می باشد.

بهترین دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی های شرینک در انواع مدل های تونلی، کابینی، اتوماتیک، ایستاده، شیرینگ بطری و رول شیرینگ

خرید بهترین دستگاه شیرینگ پک

برای خرید بهترین دستگاه شیرینگ پک می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. زاگرس ماشین یکی از بهترین و قدیمی ترین تولید کنندگان دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی در ایران می باشد. برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی با ما تماس بگیرید

بسیاری از مردم مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی شرینک پک برای بسته‌بندی محصولات خود را درک می‌کنند، زیرا این یک راه‌حل بسته‌بندی عالی برای هر چیزی از محصولات غذایی گرفته تا چرخ دنده‌های مکانیکی است. هنگامی که شرکت ها بسته بندی خوبی برای محصولات خود ارائه ندهند ممکن است محصولات قبل از رسیدن به دست مصرف کننده آسیب های متعددی ببینند و یا دستکاری شوند. در این مورد انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک یکی از مواردیست که اکثر صاحبان کسب و کار به دنبال فهمیدن آن هستند. 

هنگام انتخاب بهترین دستگاه شرینک پک، باید جزئیات دستگاه و فیلم یا روکش شرینک مورد استفاده را در نظر بگیرید. این جزئیات شامل گیج، اندازه، و وضوح فیلم شرینک شما، به همراه طول تونل شرینک، ذخیره سازی، شرایط محیطی و هدف بسته بندی است که باید در خرید دستگاه شیرینگ پک نقش داشته باشند. ما یک مقاله در سایت داریم که راجب انتخاب بهترین دستگاه بسته بندی در ایران توضیحاتی را ارائه کرده ایم. این پست جزئیات بیشتری را برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه برای خرید دستگاه بسته بندی ارائه می دهد.

انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک

چرا کسب و کارها از بسته بندی شیرینگ پک استفاده می کنند؟

راه‌های زیادی وجود دارد که کسب‌ و کارها می‌توانند محصولات خود را بسته بندی کنند، که تعداد این روش ها رو به افزایش است. دلایل مختلفی برای انتخاب بهترین دستگاه بسته بندی شیرینگ پک وجود دارد، از جمله موارد زیر:

1. محافظت: بسته بندی شیرینگ پک محافظت از محصولات را ارائه می دهد. هنگامی که روکش شرینک را اعمال کردید، انتهای آن را ببندید تا یک بسته کاملاً بسته ایجاد شود و مواد را گرم کنید تا با محصول مطابقت داشته باشد. از محصولات در برابر آسیب آب، گرد و غبار، مالش و پارگی محافظت می کند.

2. دوام: روکش شیرینگ پک از محصولات در برابر ساییدگی در هنگام حمل و نقل در بارهای پالت شده محافظت می کند. هیچ کثیفی یا رطوبت نمی تواند به داخل آن نفوذ کند، بنابراین مانعی بادوام برای ایمن نگه داشتن محصولات ایجاد می کند زیرا آنها از انبارها یا مستقیماً به مشتریان ارسال می شوند.

3. مقاومت در برابر دستکاری: دلیل دیگری که کسب و کارها از بسته بندی شیرینگ پک استفاده می کنند مقاومت در برابر دستکاری است. اگر کسی دستکاری کند، واضح است و می توان محصولات را قبل از مراجعه به مشتری کشید. همچنین به کاربران نهایی کمک می کند تا در خریدی که انجام می دهند احساس اطمینان کنند.

4. کارایی هزینه: بسته بندی شرینک در مقایسه با سایر گزینه های بسته بندی مقرون به صرفه است و همچنین به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارد و کارآمدتر است. محصولات را می توان بسته بندی کرد و با سکه برچسب گذاری کرد.

5. راحتی: می توانید از بسته بندی شرینک بر روی اشکال و اندازه های مختلف محصولات استفاده کنید. می تواند اشیاء با اشکال عجیب و غریب را بپوشاند و از هر اندازه محصول محافظت کند.

6 نمایشگر: مشاغل می توانند با انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک از روکش استفاده کنند و همچنان محصولات را در قفسه ها نمایش دهند. فیلم یا روکش شفاف اجازه می دهد تا محصولات قبل از خرید مشتریان دیده شوند.

حتما بخوانید: تفاوت دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی چیست؟

انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک برای کسب و کار

هنگام انتخاب بهترین دستگاه بسته بندی شرینک برای کسب و کار خود، انتخاب یک روکش مناسب برای محصولات شما ضروری است. شرکت‌ها اغلب روکش PVC را برای محصولات روزمره انتخاب می‌کنند و POF برای تماس مستقیم با اقلام مصرفی تایید شده است. ضخامت فیلم یا روکش شرینک پک بر حسب گیج یا میل با چندین گزینه کوچک کننده در دسترس است. برخی از فیلم های POF در دماهای پایین جمع می شوند و برخی دیگر برای آب بندی بادوام به حرارت بیشتری نیاز دارند.

بهترین دستگاه شرینک پک

دستگاه شیرینگ پک در طبقه‌بندی‌های متفاوتی هستند و اندازه‌های متفاوتی برای محصولاتی که ممکن است مصارف مبهم داشته باشند در دسترس هستند. موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. حجم محصولات: شما می توانید یک دستگاه بسته بندی کوچکتر برای حجم کمتر و محصولات کوچکتر انتخاب کنید. این ماشین ها مقرون به صرفه هستند و برای مشاغل کوچک تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین به خوبی کار می کنند. درزگیرهای ضربه ای، سیلرهای I-bar و تفنگ های حرارتی برای حجم های کم استفاده می شوند زیرا همگی می توانند با هزینه های ورودی کمتری خریداری شوند.

2. تمام اتوماتیک: برخی از ماشین ها اتوماسیون کامل را ارائه می دهند که معمولاً برای مشاغل با مقیاس بزرگ و تولید بزرگ بیش از 10000 محصول در روز استفاده می شود. ماشین های فول خودکار می توانند تا 30 محصول در دقیقه بپیچند.

3. نوع بسته بندی:

سه نوع آب بند بسته بندی کوچک وجود دارد:

  • بسته بندی بسته بندی I-bar
  • بسته بندی سیلر L-bar
  • بسته بندی Continuos.

پس از بررسی این نکات می توانید برای دریافت مشاوره، لیشت قیمت ها، راهنمایی بیشتر و… با شماره ها و راه های ارتباطی درج شده در سایت، از بهترین مرکز فروش دستگاه بسته بندی در ایران بهترین دستگاه شیرینگ را خریداری نمائید.

نحوه انتخاب بهترین دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

بهترین راه برای انتخاب دستگاه شیرینگ پک انجام مراحل زیر است:

  1. اندازه مهم ترین و بزرگترین محصولات خود را تعیین کنید تا مطمئن شوید که دستگاه می تواند همه آنها را در خود جای دهد.
  2. سطوح خروجی خود را امروز و در آینده تعیین کنید.
  3. نوع فیلم شرینک مورد نیاز خود را بر اساس محصولات خود در نظر بگیرید و بعد از بسته بندی چه اتفاقی برای محصولات می افتد.
  4. ماشین های مختلف بسته بندی شرینک را که در دسترس هستند و اینکه هر کدام چگونه می توانند مزایایی را ارائه دهند را بدانید.
5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید، ممنون از مقاله عالی و کاملتون،

    ما برای کارخونه مون یک دستگاه شیرینگ پک نیاز داریم و دنبال بهترین مدل هستیم. اخیرا هم توی مجله اقتصاد آفرین با مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک آشنا شدم ولی توی اون رپورتاژ ننوشته بود که دقیقا فرقشون باهم چیه.

    ممنون میشم اگر یک راهنمایی بکنید❤️🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *