ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

6 نکته مهم در انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب

انواع دستگاه های بسته بندی متنوعی در بازار وجود دارد که قیمت هر دستگاه بسته بندی متفاوت است. قیمت واقعی بستگی به عملکرد و نوع دستگاه بسته بندی دارد که انتخاب می کنید. اما اگر بخواهیم بر اساس قیمت و عملکرد اقدام به انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب برای خط تولید خود کنیم چه!؟ کمی پیچیده تر شد، اما همیشه می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان زاگرس ماشین استفاده کنید. قبل از خرید و انتخاب دستگاه بسته بندی با شماره 09123634345 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب

انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب به چه صورت است؟

برای انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب به طور کلی، ابتدا باید نوع محصولی را که باید بسته بندی شود، از لحاظ اندازه قبل از بسته بندی، اندازه بعد از بسته بندی و سرعت بسته بندی مورد نیاز در نظر گرفته شود. بر اساس این عوامل، تعیین کنید که کدام مدل دستگاه را انتخاب کنید.

علاوه بر آن ها 6 نکته مهم در انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب وجود دارد، به موارد زیر توجه کنید:

1. به عملکرد و قیمت دستگاه بسته بندی توجه داشته باشید!

انواع مختلف دستگاه های بسته بندی مواد غذایی دارای عملکردهای متفاوتی هستند. انتخاب دستگاه بسته بندی باید با توجه به نیازهای واقعی و بر اساس رفع آن احتیاجات در فرآوری و خط تولید شما باشد. در عین حال باید حداقل سه محصول یا دستگاه را گلچین کرده و برای مقایسه با یکدیگر انتخاب کنید. حتما سعی کنید محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب انتخاب کنید.

2. خدمات پس از فروش در انتخاب دستگاه بسته بندی بسیار مهم است!

تا زمانی که یک وسیله الکترونیکی و مکانیکی است، آسیب و خرابی آن اجتناب ناپذیر است و یا قطعات فرسوده نیاز به تعویض پیدا می کنند. کیفیت سازنده با خدمات پس از فروش خوب تضمین شده است و در نتیجه خرابی دستگاه کاهش می یابد. در عین حال، هنگامی که مشکلی رخ می دهد، سازنده با خدمات پس از فروش خوب می تواند به حل سریعتر مشکل کمک کرده و ضرر شرکت را کاهش دهد.

3. به کیفیت دستگاه های بسته بندی توجه کنید.

کیفیت دستگاه و دوام آن از پیش نیازهای انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب شما است. با همان هزینه، افزایش طول عمر می تواند ارزش بیشتری را برای شرکت ایجاد کند، هزینه جایگزینی تجهیزات را کاهش دهد و حاشیه سود شرکت را افزایش دهد. کیفیت خوب ماشین همچنین باعث کاهش نرخ ضایعات، کاهش اتلاف مواد خام و صرفه جویی در هزینه های بسته بندی برای شرکت ها از بسیاری جهات می شود.

4. فضای کارگاه و خط تولید برای نصب دستگاه بسته بندی

فضا و محیط خط تولید شما بسیار مهم است زیرا ممکن است بهترین دستگاه بسته بندی را انتخاب کنید اما به دلیل بزرگ بودن ماشین آلات و محدودیت اندازه فضای کارگاه شما نتوانید از آن بهره ببرید. باید تمامی مسیر رفت و آمد کارکنان – محل تجهیزات و ابزار آلات – محل نصب دستگاه های مختلف خط تولید و… را در نظر داشته باشید.

5. سرعت دستگاه بسته بندی و میزان تولید شما در روز

قبل از انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب خط تولید خود توجه داشته باشید که باید میزان تولیدات خود را مشخص نمائید. ممکن است شما تولیدات بسیار بالایی داشته باشید و دستگاه بسته بندی دو توزین نتواند نیاز شما را رفع کند. اما اگر میزان تولیدات شما پائین باشد، در نتیجه قیمت دستگاه بسته بندی چهار توزین و مدل 10 توزین فقط صرف هزینه های اظافی خواهد بود. این موضوع برای انواع دستگاه های صنعتی و بسته بندی صدق می شود.

6. بررسی قیمت انواع دستگاه بسته بندی

در صورت تمایل به دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی می توانید از راه های زیر با ما در تماس باشید:

تلفن/واتساپ: 09123634345 – 02634716956

ما با توجه به نیاز شما، در انتخاب دستگاه بسته بندی نمونه های مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم و قیمت دستگاه را به همراه ویدئو ها – مشخصات فنی – نمونه کار ها – تصاویر و.. خدمت شما ارسال می کنیم.

به نظر شما برای انتخاب دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *