ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی غذای حیوانات خانگی

مجموعه ماشین سازی زاگرس ماشین یکی از تولید کننده های دستگاه های بسته بندی از جمله دستگاه بسته بندی غذای حیوانات خانگی می باشد. این مرکز امکان خرید با بهترین قیمت دستگاه بسته بندی حیوانات خانگی را به شما تولید کنندگان عزیز ارائه می دهد. تمامی ماشین آلات بسته بندی این مرکز بهترین کیفیت و نمونه در ایران بوده و با ضمانت 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله باعث شده که مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری این دستگاه های تولید شده داخلی را خریداری نمایند.

دستگاه بسته بندی غذای حیوانات خانگی چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

بسته بندی در صنایع غذای حیوانات خانگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای حفظ خاصیت و تازگی غذاهای حیوانات خانگی حائز اهمیت است. علاوه بر این بسته بندی در تمامی صنایع غذایی علی الخصوص صنایع غذای سگ و گربه برای بازار هدف و مقدار فروش بسیار تاثیرگذار است. در گذشته دستگاه های بسته بندی غذای حیوانات خانگی وارداتی و ساخته کشورهای تولید کننده همانند چین و سایر کشورها بوده است. در خط تولید غذای حیوانات بعد از استفاده از دستگاه تولید غذای سگ و گربه لازم است که از دستگاه بسته بندی گرانولی استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی غذای حیوانات خانگی

ویژگی دستگاه بسته بندی غذای حیوانات خانگی

ویژگی انواع دستگاه بسته بندی غذای حیوانات خانگی دارای مشخصات زیر هستند:

تعیین وزن بسته های غذای سگ و گربه

دقت بالای اندازه گیری وزن دستگاه های بسته بندی غذای حیوانات خانگی به کمک یک سیستم تغذیه ترکیبی برای غذای حیوانات خانگی باعث می شود که تمامی بسته ها تقریباً وزن های یکسانی داشته باشند. ماشین های توزین دار وزن های بین 1 تا 7 کیلوگرم و 2 تا 20 کیلوگرم را با طیف های متفاوت برای شما بسته بندی می کنند. دستگاه های دو توزین که به صورت موازی کار می کنند می توانند تا 1500 بسته در ساعت را برای شما بسته بندی نمایند. دستگاه بسته بندی خانگی نیزیکی از انواع مدل ها می باشد.

بسته بندی یکپارچه غذای سگ و گربه

تمامی دستگاه های توزین دار ساخته شده توسط ماشین سازی زاگرس کرج دارای ساختاری یکسان در بسته بندی و دوخت هایی مناسب، ایمن و قابل اطمینان می باشند. بعنوان مثال بسته های خوراکی که برای پرندگان در نظر گرفته می شود به دلیل اینکه دانه های داخل این بسته ها ریز بوده و اگر بسته بندی و دوخت به صورت مناسبی صورت نگیرد امکان ریختن غذا از بین دوخت بسیار زیاد بوده و ضرر و زیان به کارگاه تولیدی می زند دستگاه های تولیدی ما بسیار دقیق و با کیفیت این بسته ها را دوخت زده و علاوه بر اطمینان کامل از دوخت ها، زیبایی به معنای صاف بوده و موازی بودن خط های دوخت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عملیات پر کردن بسته های غذای حیوانات

دستگاه های کیسه پرکن ساخته زاگرس ماشین کرج دارای وزن گیری و اندازه گیری بسیار دقیقی بوده و می تواند برای شما این اطمینان را ایجاد کند که شما بسته هایی با وزن های یکسان و دوخت های درستی داشته باشید. همه دستگاه های پرکن چه دستگاه های پرکن مایعات چه دستگاه های پرکن حجمی دارای ترلانس می باشند که این برای همه دستگاه های تولیدی و وارداتی وجود دارد. اما مهم این است که اندازه گیری به مقداری دقیق باشد که ترلانس کمتر و کمتر باشد.

بسته بندی ها بایستی بعد از پر شدن به صورتی دوخت بخورند که از لحاظ کیفیت، نریختن مواد داخل بسته و همچنین زیبایی قابل اطمینان باشند تا هم بتوان بازار هدف را به دست آورد هم اینکه مشتری ها راضی باشند.

با این مدل دستگاه ها می توان انواع غذاهای حیوانات خانگی اعم سگ، گربه و انواع پرندگان را بسته بندی نمود، انواع پلت، دانه و انواع غذاهای خشک شده توسط دستگاه خشک کن را به آسانی با این مدل دستگاه ها می توان بسته بندی و روانه بازار کرد.

لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوانات خانگی

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، سفارش و لیست قیمت دستگاه های بسته بندی حیوانات خانگی با شماره تماس های مجموعه زاگرس ماشین کرج در ارتباط باشید.

شماره تماس:

02634716956
09309958589 (واتس اپ)

5/5 - (2 امتیاز)