ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

یکی از مهمترین دستگاه ها و ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه برش سبزی و میوه می باشد. در مدل میوه جات نام دیگر آن دستگاه اسلایسر میوه  می باشد. این دستگاه در خط تولید میوه خشک یا چیپس میوه قبل از دستگاه خشک کن میوه قرار دارد. این دستگاه خرد کن میوه در بسیاری از تولیدات صنایع غذایی دیگر نیز کاربرد دارد.

دستگاه های برش سبزی و میوه

دستگاه برش سبزی و میوه

این دستگاه در بسیاری از تولیدی ها مانند خط تولید چیپس کاربرد بسیار بالایی دارد. دستگاه سبزی خرد کن و دستگاه میوه خرد کن با بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دستگاه های برش دهنده (اسلایسر) میوه (Slicer)

این نوع از دستگاه برش سبزی و میوه که اسلایسر میوه نام دارد متشکل از تعدادی تیغه های دوار یا نوسانی است که مواد را در حین عبور از تیغه ها می برند. در مورد میوه های سخت تر مثل سیب به طور همزمان عمل برش صورت می گیرد و هسته ی آن نیز جدا می شود و این عمل با عبور میوه از روی کاردک هایی که در داخل یک لوله قرار دارند انجام می گیرد.

دستگاه های حبه کننده میوه (Dicing Equipment)

دستگاه های حبه کننده میوه

در این نوع از دستگاه برش سبزی و میوه، مواد به صورت حبه در می آید. ابتدا ماده ی غذایی به صورت ورقه هایی بریده می شود، سپس به وسیله ی تیغه های دوار به شکل نوار درمی آید. آنگاه این نوارها به زیر کاردک های چرخانی که عمود بر تیغه های اول قرار دارند هدایت می گردد و به شکل مکعب بریده می شود.

دستگاه های ورقه کننده میوه (پولک ساز) (Flaking Equipment)

دستگاه های ورقه کننده میوهاز این دستگاه ها برای ایجاد ورقه های نازک خشکبار و… استفاده می شود. این دستگاه ها مشابه دستگاه های برش است اما نوع تیغه ها و فواصل بین آنها به گونه ای انتخاب می شود که ورقه های نازک حاصل می گردد. دستگاه خرد کن سبزی و یا دستگاه خرد کن میوه می باشد.

دستگاه های پالپ کننده (Pulping Equipment)

دستگاه های پالپ کنندهدستگاه های پالپ کننده یا له کن برای استخراج آب میوه و سبزی و نیز تهیه پوره به کار می رود. مثلاً در یک نوع خردکن انگور، از یک الک استوانه ای فلزی که در داخل آن برس های دوار و سریعی قرار دارد استفاده می شود. انگور را در صورت لزوم حرارت می دهند تا پوست آن نرم شود و آنگاه انگور له شده در اثر نیروی برس ها از شبکه ی الک می گذرد.

اندازه شبکه ی الک میزان نرمی را معین می سازد و بالاخره پوست و خوشه و دانه ی انگور را از انتهای شبکه خارج می کند. از این دستگاه برای تهیه پوره ی سیب نیز استفاده می شود.

انواع دیگری از دستگاه های پالپ کننده مثل پرس های غلتکی و مارپیچی هستند که برای آب گیری به کار می روند.

خرید دستگاه برش سبزی و میوه

اگر قصد دارید در کارگاه خانگی و یا خط تولید خود از این دستگاه استفاده کنید می توانید برای خرید دستگاه برش سبزی و میوه از تمام نقاط کشور با ما تماس بگیرید. ما به شما قیمت مناسب و کیفیت عالی را تضمین می کنیم.

جهت مشاوره آنلاین و تلفنی برای خرید دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی و همچنین دریافت لیست قیمت از مجموعه زاگرس ماشین کرج، هم اکنون می توانید با شماره تماس های 02634716956 و 09309958589 تماس حاصل فرمایید. (ارسال به سراسر ایران)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *