ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه برش گوشت دستگاه اره استخوان بر، از دستگاه های صنعتی است، که برای برش و بسته بندی گوشت و سایر مواد غذایی استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از تیغه‌های حاد و موتورهای قدرتمند، قادر به برش گوشت به صورت دقیق و سریع است.

دستگاه برش گوشت چیست؟

به طور کلی دستگاه های برش گوشت و دستگاه های اره استخوان بر، از دستگاه های مهم در صنعت غذایی است که به دلیل داشتن توانایی برش گوشت به صورت دقیق و سریع، بهبود بهره وری و کاهش هزینه های خط تولید را به همراه دارد.

دستگاه برش گوشت

معرفی و بررسی انواع دستگاه برش گوشت

دستگاه برش گوشت در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. برخی از این دستگاه ها به صورت دستی و برخی دیگر به صورت خودکار عمل می‌کنند. همچنین، برخی از دستگاه های برش گوشت از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند برش با لیزر استفاده می‌کنند که برش گوشت را به صورت دقیق و با کیفیت بالا انجام می‌دهند.

دستگاه های برش دهنده گوشت، حبه کننده و ورقه کننده میوه ها و سبزی ها که در مطالب دیگری توضیح داده شدند در خردشدن گوشت و بعنوان دستگاه برش گوشت هم کاربرد دارد؛ اما دستگاه های اختصاصی صنعت گوشت به شرح ذیل می باشند:

چرخ گوشت

چرخ گوشت

چرخ گوشت یکی از مهم ترین وسایل و دستگاه های تولیدی خانگی در صنعت گوشت می باشد. به طورکلی هر چرخ گوشت از یک پوسته خارجی همراه با محفظه ی مکعب مستطیل و یا قیفی شکل جهت دریافت قطعات گوشت و دستگاهی به شکل حلزون تشکیل شده است. وظیفه ی دستگاه حلزونی شکل به جلو راندن قطعات گوشت می باشد، پس از آن وسایل برنده و چرخ کننده به شکل های مختلف قرار می گیرند.

وسایل چرخ کننده (زیر مجموعه دستگاه برش گوشت ) عبارتند از :

پیش خردکن که به صورت مدور و دارای سه حفره می باشد، تیغه ی برنده ی چهارپر و صفحه ی مدور منفذدار. در بخش خارجی یک رینگ جهت ایجاد استحکام و فاصله از وسایل برنده توسط پیچ بسته خواهد شد.

به عبارت دیگر بستن رینگ مانع از جدا شدن و پرتاب شدن وسایل چرخ کننده در اثر دوران آنها به خارج می گردد. تیغه های برنده معمولاً چهارپر و بعضاً از سه تیغه تشکیل شده اند. دو طرف این تیغه ها همانند چاقو تیز می باشد. هنگام چرخ کردن قطعات گوشت وارد محفظه شده و پس از عبور از قطعه ی حلزون مانند، از منافذ پیش خردکردن عبور کرده به قطعات کوچکتری تبدیل می شوند. این دستگاه بعنوان یک دستگاه برش گوشت استفاده می شود

قطعات اخیر توسط تیغه های برنده که به سرعت دور محوری به گردش در می آید بریده شده از منافذ صفحه ی مدور عبور داده می شوند و به صورت چرخ شده در می آیند. این دستگاه در فروشگاه های گوشت و یا کارخانه ها وجود دارد.

دستگاه کاتر (زیر مجموعه دستگاه برش گوشت )

دستگاه کاتراین دستگاه نیز بعنوان دستگاه برش گوشت استفاده شده که از یک طشت فلزی مدور که گوشت در داخل آن ریخته می شود ساخته شده است. تیغه های چاقویی دوار گوشت ها را که در داخل طشت دوار هستند به یک بافت پوره مانند تبدیل می کند. این دستگاه برای تهیه ی سوسیس و کالباس و همچنین تولید چیپس خانگی کاربرد دارد.

جهت دریافت لیست قیمت دستگاه برش گوشت و دستگاه اره استخوان بر، قیمت دستگاه بسته بندی و سفارش محصولات؛ شما می توانید هم اکنون با شماره تماس های 02634716956 و 09309958589 از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *