ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

برای راه اندازی خط خشک کن سبزیجات تجهیزات گوناگونی احتیاج است که قصد داریم در ادامه شمارا با راه اندازی خط تولید خشک کن سبزیجات آشنا سازیم:

خط خشک کن سبزیجات

خط خشک کن سبزیجات

امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی و بازار اقتصادی که در این زمینه به وجود آمده است بسیاری از مشاغل خانگی رونق یافته و افراد زیادی هستند که در صدد تاسیس کارگاه های نیمه صنعتی، صنعتی و حتی کارگاه های به اصطلاح خانگی هستند، خط خشک کن سبزیجات یکی از بهترین و پربازده ترین این کارهاست.

بجز خط تولید سبزی خشک مشاغل گوناگونی در این زمینه رشد داشته اند که یکی از این مشاغل سبزیجات خشک می باشد. یکی از دلایل دیگری که باعث رشد این شغل شده است ، مشغله بیش از اندازه افراد و ترجیح به استفاده از سبزیجات خشک آماده برای تهیه غذاهای مختلف می باشد.

ماشین سازی زاگرس کرج یکی از تولیدی های خط تولید سبزیجات خشک می باشد که دستگاه هایی با کیفیت مرغوب و با رعایت استانداردهای روز دنیا به همراه ضمانت نامه 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان خود ارائه می دهد و این امر باعث می شود که شما با خیالی آسوده از گروه فنی متخصص و مجرب ما خرید داشته و نسبت به راه اندازی این خط تولیدی اقدام فرمایید.

دستگاه های لازم جهت راه اندازی خط خشک کن سبزیجات

برای راه اندازی خط تولید سبزیجات خشک علاوه بر دستگاه خشک کن سبزیجات نیاز به اقلام و تجهیزات زیر می باشد:

1-میز استیل :

 اولین چیزی که برای این کار لازم است داشتن میز استیل برای چیدن سبزیجات می باشد.

2 – وان گلگیر :

این وان  به منظور رفع گل و لای چسبیده به انواع سبزی را دارد و در ابتدای خط شستشوی سبزیجات و قبل از وان شستشوی سبزیجات قرار می گیرد.

3 – وان شستشو و ضدعفونی:

این دستگاه که به دستگاه شستشوی سبزیجات نیز معروف است یکی از مهم ترین ماشین آلات خط های خشک کن به حساب می آید . در کارخانه های تولید مواد غذایی ، معمولاً مواد اولیه پیش از تهیه و فرآوری به وسیله این دستگاه به شکل کامل تمیز می شوند تا از هرگونه آلودگی و بیماری پاک شوند.

4 – وان آبکشی:

قبل از خشک کردن سبزیجات ابتدا باید سبزیجات شسته شده به خوبی آبکشی شوند.

5- نوار استیل آبگیر:

عملکرد این دستگاه به صورت الکترومکانیک بوده و بعد از دستگاه شستشو قرار گرفته و در اندازه و ظرفیت های مختلف ساخته می شود . وظیفه این دستگاه آبگیری سبزیجات و آماده سازی آنها برای ورود به مرحله بعد است.

6 – دستگاه سانتریفیوژ

ازا ین دستگاه آبگیر برای رطوبت گیری و گرفتن آب سطحی و لابلای سبزیجات شسته شده استفاده می شود.

7 – دستگاه خشک کن کابینتی

این دستگاه برای خشک کردن میوه و سبزیجات استفاده شده و توضیحات کاملی در مورد آن در این لینک وجود دارد

8 – بالابر Z

این دستگاه برای انتقال سبزیجات از دستگاه خشک کن به دستگاه بسته بندی استفاده می شود

9 – بسته بندی چهار توزین

این دستگاه برای بسته بندی سبزیجات استفاده می شود و توضیحات کاملی در مورد آن در این لینک وجود دارد.

10 – نوار نقاله جلوی بسته بندی

این نوار نقاله جهت حمل بسته های تولید شده کاربرد دارد. برای اینکه بسته ها روی زمین نیفتد و آسیب نبیند و افراد به راحتی بتوانند بسته ها را از نظر وزن و سلامت کنترل کرده و داخل کارتن بچینند.

البته نوع دستگاه های ذکر شده پیشنهادی بوده و شما می توانید به سلیقه خود نوع این دستگاه ها را تغییر دهید ، ما پیشنهاد می کنیم که جهت مشاوره رایگان ، ارائه قیمت و برآورد هزینه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید .

راه های ارتباطی ما از طریق شماره تماس 02634716956 و از طریق واتساپ با شماره تماس 09309958589 می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *