ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه پرکن تیوپ کرم، پماد و خمیر دندان اتوماتیک

در حال حاضر، صنعت تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی در ایران رو به رشد و در حال توسعه می باشد. استفاده از دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک برای پر کردن تیوپ‌های کرم، پماد و خمیر دندان از جمله نیازهای اساسی این صنایع محسوب می شود. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، عملکرد، مزایا، خرید و قیمت دستگاه پرکن تیوپ کرم اتومات – دستگاه پرکن پماد دستی – دستگاه پرکن خمیر دندان یا دستگاه کرم سازی اتوماتیک می پردازیم.

ویژگی‌های دستگاه پرکن کرم تیوبی اتوماتیک

دستگاه پرکن تیوپ کرم، پماد و خمیر دندان اتوماتیک باید دارای ویژگی‌هایی مانند دقت در پرکردن، قابلیت تنظیم حجم پرکردن، سرعت بالا، قابلیت تعقیب تیوپ‌های مختلف از اندازه‌های مختلف و قابلیت شستشوی آسان باشد. این دستگاه های پرکن می‌توانند به صورت اتوماتیک یا نیمه اتومات عمل کنند و با تکنولوژی های پیشرفته ای مانند سیستم های واکشی هوا یا وکیوم بسته بندی یا سیستم های پر کردن هوشمند تجهیز شده باشند.

دستگاه پرکن تیوپ کرم، پماد و خمیر دندان اتوماتیک

شما می توانید جهت خرید و قیمت دستگاه بسته بندی کرم و پماد تحت عنوان دستگاه سیل کرم و پماد اتومات با شماره تلفن های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

عملکرد و قیمت دستگاه تیوپ پرکن کرم

دستگاه‌های پرکن تیوپ کرم، پماد و خمیر دندان اتوماتیک با استفاده از سیستم های مکانیکی یا پنوماتیکی و همچنین کنترل های الکترونیکی و کامپیوتری، قادر به پرکردن دقیق و موثر تیوپ های آرایشی و بهداشتی مختلف هستند. این دستگاه ها با افزایش بهره‌وری و کاهش هدر رفت مواد، از تولیدات با کیفیت و قابل قبولی تضمین می‌کنند.

حتما بخوانید: دستگاه پرکن پودری

مزایا و خرید دستگاه پرکن کرم و پماد تیوپی

استفاده و خرید دستگاه پرکن تیوپ آرایشی و بهداشتی اتوماتیک دارای مزایای بسیاری است، از جمله کاهش هزینه های خط تولید، افزایش تولیدی، کاهش اشتغال دستی و هدررفت مواد. همچنین این دستگاه های بسته بندی بهبود کیفیت محصول و استاندارد های بهداشتی و بهینه سازی فرآیند تولید را فراهم می کنند.

یکی دیگر از روش های مقرون به صرفه برای تولید کرم و پماد و بسته بندی مایعات غلیظ کرم، دستگاه ساشه مایعات غلیظ می باشد که برای محصولات تک نفره مثل کرم های کبار مصرف، شامپو هتل، پماد های ساشه ای و… مناسب می باشد.

دستگاه تیوپ پرکن | پرکن کرم تیوپی

دستگاه پرکن تیوپ کرم، پماد و بسته بندی خمیر دندان اتوماتیک با توجه به ویژگی ها، عملکرد و مزایای ذکر شده، به عنوان یک ابزار حیاتی در صنایع تولید محصولات بهداشتی و آرایشی محسوب می شود. این دستگاه ها و ماشین آلات پرکن باعث بهبود فرآیند تولید و کاهش هزینه ها می شوند و به دسترسی به محصولات با کیفیت و استاندارد بالا کمک می کنند. جهت سفارش و استعلام قیمت دستگاه پرکن مایعات با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

مشخصات فنی دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک

وزن دستگاه600 kg
ابعاد دستگاه140 × 140 × 235 سانتی متر (قابل سفارشی سازی)
اسم دستگاهدستگاه تیوپ پرکن مایعات غلیظ مثل کرم و پماد
مجهز بهپرکن، سنسور چرخش قبل از دوخت، دوخت حرارتی، خنک کننده دوخت، برش دوخت، بیرون اندازی تیوپ ها
سیستم پرکنیک نازل مایعات غلیظ 5 تا 250cc
مخزندو جدار 65 لیتری مجهز به گرم کن الکتریکی
کنترلPLC / HMI نمایشگر لمسی و زبان فارسی، عربی، انگلیسی
برق مصرفی2.5kw در ساعت با برق سه فاز و تک فاز
رنگکوره ای الکترواستاتیک
مشخصات فنی دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک

زاگرس ماشین کرج جزو قدیمی ترین مراکز تخصصی ساخت و فروش دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی در ایران می باشد.این مرکز با ساخت انواع دستگاههای بسته بندی و تجهیزات خط تولید تاکنون تعداد بسیاری از مراکز تولیدی را از صفر تا صد راه اندازی کرده است. دستگاه پرکن کرم تیوپی و دستگاه بسته بندی پماد یکی از ماشین آلات پیشرفته این مرکز می باشد. برای استعلام قیمت دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک و دستی با ما در ارتباط باشید.

انواع دستگاه پرکن مایعات و دستگاه پرکن تیوپی مناسب جهت بسته بندی کرم، پماد، خمیر دندان، و محصولات آرایشی و بهداشتی با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *