ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی ساشه دست دوم گزینه مدنظر کسانی است که میخواهند با کمترین هزینه، بسته بندی محصولات تک نفره خود را آغاز کنند. دستگاه ساشه دست دوم مزایا و معایب خود را دارد، مهمترین مزایای آن مثل همه دستگاههای دست دوم، قیمت مناسب و ارزان آن است.

ویدیو معرفی انواع دستگاه ساشه و نحوه عملرد آن ها

اما اصلی ترین معایب آن خارج شدن دستگاه از گارانتی و عدم اطمینان به سلامت دستگاه است.

همچنین کار زیاد، قدیمی شدن مدل و ویژگی ها، نداشتن گارانتی و پشتیبانی، احتمال خرابی قطعات و… از جمله ایرادات خرید دستگاه ساشه دست دوم است. خیلی سخت می توان دستگاه ساشه کار کرده را پیدا کرد که از لحاظ سلامت بی نقص باشد و حتی کارشناسان خبره نیز نمی توانند با بررسی دستگاه به شما اطمینان 100 درصدی از سلامت آن بدهند.

دستگاه ساشه دست دوم دستگاه بسته بندی ساشه دست دوم زاگرس ماشین

فروش دستگاه ساشه دست دوم

افراد زیادی هستند که به دلیل بودجه پائین قصد اجاره دستگاه ساشه یا خرید مدل های دست دوم ان را دارند.

اگر قصد شروع کسب و کار دارید بهتر است یا دستگاه ساشه پودری و مایعات نو خریداری کنید، یا دستگاههای بسته بندی ساشه دست دوم را توسط کارشناسان بررسی کنید و از فروشنده درخواست ضمانت کنید.

شما می توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان مرکز زاگرس ماشین کرج مشاوره دریافت کنید. این مرکز فروش دستگاه ساشه گرانولی – پودری – مایعات در انواع مدل ها آماده ارائه محصولات و همچنین راهنمایی های لازم جهت شروع کار شما می باشد.

قیمت دستگاه ساشه دست دوم

مجموعه صنعتی زاگرس ماشین با بیش از 20 سال سابقه در خصوص ساخت و فروش دستگاه بسته بندی، انواع دستگاههای ساشه زن دستی، خانگی، صنعتی، پیشرفته و… را با 2 سال گارانتی بدون قید و شرط و 15 سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی به شما ارائه می دهد. این دستگاهها ساخته شده توسط این مرکز هستند و با قیمتی بسیار مناسب می توانید دستگاه نو و آکبند خریداری کنید.

زاگرس ماشین کرج تخصصی ترین مرکز راه اندازی خط تولید و فروش دستگاه های صنعتی در ایران!

انواع دستگاه بسته بندی ساشه دست دوم

این مرکز مدل های مختلفی از این دستگاه را تولید می کند.
شما با کلیک روی موارد پائین می توانید دستگاه مد نظر خود را بررسی کنید:

پیشنهاد ویژه ما به شما!

یکی از مزایای مهم زاگرس ماشین این است که امکان اختصاصی سازی و سفارشی سازی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما با مشاوره تخصصی ما می توانید بر اساس نیاز خود سفارش ساخت دستگاهی با ویژگی و خصوصیات بهینه تر را بدهید تا با حذف ویژگی های بی استفاده برای شما قیمت ها به حداقل برسند. بهترین کار این است که به جای خرید دستگاه ساشه دست دوم با مبلغی نه چندان متفاوت به مرکز زاگرس ماشین سفارش ساخت دستگاه مناسب خود را بدهید.

قیمت دستگاه بسته بندی به طور کلی در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه است و با کمترین هزینه می توانید با کیفیت ترین مدل های ماشین آۀات صنعتی و بسته بندی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

اول مشاوره بعد خرید

بهتر است قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید تا ما بتوانیم بهترین پیشنهادات و دستگاههای مناسب کسب و کار شما را تشخیص دهیم و به شما پیشنهاد کنیم. شما می توانید از طریق راههای ارتباطی داخل سایت با ما در تماس باشید. خرید دستگاه ساشه دست دوم ممکن است برای شما مناسب نباشد و پیشنهادات بهتری هم برای شما وجود دارد. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)