ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی غلات | ماشین آلات بسته بندی غلات

ما در زاگرس ماشین انواع ماشین آلات بسته بندی غلات با کیفیت برتر را برای طیف گسترده ای از محصولات از جمله شکر و نمک، نخود فرنگی، دانه ها، حبوبات و آجیل عرضه می کنیم. ما می توانیم در صورت لزوم یک دستگاه بسته بندی غلات با قابلیت های سفارشی برای موارد و محصولات مورد نظر شما تولید کنیم.

دستگاه بسته بندی غلات قیمت و خرید

دستگاه بسته بندی غلات

ما دستگاه بسته بندی غلات را برای خط تولید حبوبات، بسته بندی آجیل، دانه ها، گرانول ها، حبوبات و سایر غلات ارائه می دهیم. فرقی نمی‌کند به دستگاه پرکن غلات ، چک‌وزن یا دستگاه مهر و موم عمودی نیاز داشته باشید، ما می‌توانیم تقریباً هر محصولی را که دارید با ماشین آلات بسته بندی غلات زاگرس ماشین، بسته‌بندی کنیم. ماشین آلات صنعتی ما به دلیل دوام و کیفیت بالای ساخت، نیازهای حتی سخت‌گیرترین مشتریان را برآورده می‌کنند. در بسیاری از موارد، دستگاه‌های بسته‌بندی عمودی غلات نیازهای شما را برآورده می‌کنند، چه محصول شما غلات، پاپ کورن، شکر، نمک و… باشد چه در خط تولید چیپس باشید و یا چه دستگاه بسته بندی حبوبات نیاز داشت باشید می توانید با این دستگاه کار کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی غلات

اگر به یک دستگاه بسته بندی غلات با قابلیت های سفارشی نیاز دارید، ما با شما کار خواهیم کرد تا ماشین آلات بسته بندی غلات غذایی کامل برای نیازهای شما تولید کنیم. برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی غلات نیاز دارید همین حالا از طریق راه های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه بسته بندی در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین به دلیل خرید مستقیم از کارخانه و بدون واسطه + خدمات پس از فروش و گارانتی 2 ساله توسط کارخانه موجب ارزان قیمت شدن این دستگاه شده است.

فیلم عملکرد ماشین آلات بسته بندی غلات

ویدیو و فیلم از عملکرد و نحوه بسته‌بندی غلات، دانه‌ها و حبوبات را مشاهده کنید:

همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید نحوه کار با دستگاه بسته بندی حبوبات تفاوتی با ماشین آلات بسته بندی غلات ندارد! تنها تفاوت اصلی در کل ساختار خط تولید حبوبات و غلات است. بر فرض مثال در خط تولید غلات نیاز به تجهیزاتی مثل دستگاه پوست گیر جو وجود دارد و…

کاربرد ها و ویژگی ها

کاربردهای بسته بندی غلات برای انواع محصولات مثل: گندم – جو دوسر – عدس – ارزن – کوینو – گندم سیاه – دانه های ذرت – برنج – نخود – لوبیا – لپه و… از جمله محصولاتی هستند که توسط ماشین آلات بسته بندی غلات زاگرس ماشین به بهترین شکل بسته بندی می شوند.

از این دستگاه می توانید در انواع خطوط تولیدی زیر کاربرد دارد:

دستگاه های پرکن غلات

چه یک مرکز یا خط تولید جدید داشته باشید، چه دامنه محصولات خود را گسترش دهید یا نیاز به جایگزینی تجهیزات قدیمی داشته باشید، یک دستگاه کیسه پرکن و پرکننده غلات مدرن، عملیات بسته بندی محصولات صنعتی شما را بهبود می بخشد. اگر نیازهای منحصر به فردی دارید و به تجهیزات سفارشی و دستگاه های تولیدی مناسب نیاز دارید، ما می توانیم برای توسعه دستگاه بسته بندی غلات ایده آل شما از نزدیک با شما همکاری کنیم.

خرید دستگاه بسته بندی غلات

زاگرس ماشین انواع دستگاه پرکن و مهر و موم عمودی اتوماتیک و نیمه اتومات را عرضه می کند که باعث افزایش کارایی و کاهش نیاز به کار دستی می شود. شما یک مهر و موم محکم دریافت خواهید کرد که تضمین می کند محصولات غلات شما به طور دقیق وزن شده و محافظت می شود. دستگاه‌ به شما این امکان را می‌دهند که دانه‌های غذایی خود را با کارایی بیشتر و سریع‌تر بسته‌بندی کنید.

آیا به دنبال بهترین روش ها برای بسته بندی محصولات حبوبات و خشکبار یا غلات در خط تولید خود هستید؟ بسته به نوع خاص محصول شما، ما می توانیم تجهیزات و دستگاه های بسته بندی مناسب را برای طراحی و سفارشی سازی کنیم و بهترین نمونه ها را برای خواسته ها و بودجه شما توصیه کنیم. برای سفارش و خرید دستگاه بسته بندی غلات با ما از طریق شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *