ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن تک کابین چیست و چگونه کار می کند ؟

دستگاه خشک کن تک کابین یکی از کاربردی ترین دستگاه های موجود می باشد. ظرفیت این مدل دستگاه ها 100 کیلو در هر بار استفاده می باشد. توسط یک موتور سانتریفیوز گردش هوای داغ در داخل کابین توسط صورت می گیرد، این مدل خشک کن ها، سیستم های کنترلی اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده زمینه تولید محصول با کیفیت را در این خشک کن ها فراهم نموده است.

دستگاه خشک کن تک کابین

امروزه ایرانیان استفاده از میوه ها و سبزیجات خشک شده را بیش از پیش مورد استقبال قرار داده و این امر باعث شده بسیاری از افراد رو به سمت این بازار اقتصادی جدید بیاورند.

نحوه کارکرد دستگاه خشک کن تک کابین

در این دستگاه حرارت دهی به صورت غیر مستقیم و به کمک یک مشعل صورت می گیرد. این نوع حرارت دهی باعث گردش هوا و خشک شدن یک دست محصول میشود. شکل خرارت دهی در دستگاه خشک کن میوه صنعتی و مدل های خانگی کوچک همه به یک شکل هستند.

این میوه خشک کن تک کابین جهت خشک کردن انواع میوه از جمله موز، انبه، سیب، پرتقال، آلو، گیلاس و هر نوع میوه ی دیگر مورد اتسفاده قرار می گیرد، از این دستگاه برای خشک کردن انواع سبزیجات از جمله نعناع، شوید، تلخون، مزره و غیره نیز استفاده می گردد. علاوه بر انواع سبزیجات و میوه جات از این مدل دستگاه برای خشک کردن انواع ماهی ، گوشت ، میگو و قارچ نیز استفاده می گردد.

خشک کن تک کابین مدل MAZ 340  ماشین سازی کرج با تعداد 20 سینی برای مشاغل ساده بسیار کاربردی می باشد ، جنس سینی های این دستگاه گالوانیزه فود گرید و جنس بدنه از نوع گالوانیزه یا استیل می باشد که باعث حفظ مسائل بهداشتی می شود.

اندازه های این دستگاه با طول 200 سانتی متر، عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 200 سانتی متر می باشد و با برق ورودی 220 ولت کار می کند. وزن تقریبی دستگاه 200 کیلوگرم بوده و برای کارهای صنعتی و نیمه صنعتی بسیار مناسب می باشد. ظرفیت این دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی می باشد.

دستگاه خشک کن تک کابین قیمت میوه خشک کن تک کابین

قیمت دستگاه خشک کن میوه تک کابین

کلیه محصولات ماشین سازی زاگرس کرج با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میشوند. قیمت دستگاه میوه خشک کن تک کابین در این مجموعه بسیار مقرون و به صرفه است زیرا مالیت ارزش افزوده ندارد، خرید بدون واسطه می باشد، امکان اختصاصی سازی نیز وجود دارد. علاوه بر تمامی این ها، کیفیت تمامی میوه خشک کن ها و دستگاه خشک کن سبزیجات این مجموعه بسیار بالا و تضمین شده است. جهت خرید همین الان از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشخصات دستگاه خشک کن تک کابین ماشین سازی زاگرس کرج مدل MAZ340

  • تعداد سینی : 20 عدد
  • جنس سینی : گالوانیزه فودگرید
  • جنس بدنه : گالوانیزه یا استیل
  • برق مصرفی : 1.5 کیلووات
  • طول (سانتی متر) : 200 سانتی متر
  • عرض : 100 سانتی متر
  • ارتفاع : 200 سانتی متر
  • برق ورودی : 220 ولت
  • ظرفیت : 100 کیلوگرم
  • وزن تقریبی : 200 کیلوگرم

خرید دستگاه میوه خشک کن تک کابین

جهت دریافت مشاوره و لیست قیمت و خرید دستگاه خشک کن تک کابین با شماره تماس ماشین سازی زاگرس کرج به شماره تماس 02634716956 و یا از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید. خرید دستگاه میوه خشک کن تک کابین با بالا ترین سطح کیفی در ایران را فقط از این مرکز بخواهید.

علاوه بر دستگاه خشک کن میوه تک کابین می توانید تمامی تجهیزات و ماشین آلات خط تولید میوه خشک و خط خشک کن سبزی را از ما خریداری کنید. این دستگاه ها و تجهیزات شامل انواع دستگاه شستشوی میوهدستگاه بسته بندی میوه خشکدستگاه کانوایر و… می شود که همه آن ها را ما با بالا ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تولید می کنیم.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *