ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شیرینگ بعنوان یکی از دستگاه های شیرینگ پک زاگرس ماشین کرج شناخته می شود و در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شود. در مدل اتوماتیک دستگاه لیبل شیرینگ بطری، لیبل ها به صورت رولی بر روی دستگاه نصب و به محض رویت ظرف لیبل توسط دستگاه برش زده شده و به صورت غلاف بر روی ظروف داخل دستگاه قرار می گیرد اما در مدل نیمه اتوماتیک غلاف ها از قبل برش داده می شوند و توسط یک اپراتور بر روی ظرف ها قرار می گیرند.

سفارش با شماره
09123634345

دستگاه لیبل شیرینگ

جنس نایلون روی ظروف در برخی از شرکت ها از جنس نایلون پلی اتیلن است که این نایلون دارای خاصیت فشردگی بوده و روی محصول شیرینگ می شود ، از این نایلون می توان به صورت غلاف در قسمت در ظرف نیز استفاده کرد تا درب را پلمپ کند. برای اینکه بتوان این کار را انجام داد نیاز به استفاده از دستگاه شیرینگ لیبل است.

دستگاه شیرینگ لیبل بطری همانند دستگاه های شیرینگ پک با خاصیت گرمادهی با المنت در قسمت کوره که عایق بندی پشم شیشه را دارا می باشد ، عمل شیرینگ را انجام می دهد.

دستگاه شیرینگ لیبل

عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ

عملکرد دستگاه های شیرینگ لیبل بسیار سریع تر از دستگاه های لیبل زن بوده و قیمتی مقرون به صرفه تر دارند، همچنین این مدل دستگاه ها با قابلیت پوشاندن کل ظرف توسط لیبل دارای عملکردی بهتر نسبت به سایر دستگاه ها می باشد.

هزینه تهیه لیبل برای این دستگاه ها نسبت به لیبل های کاغذی، پشت چسب دار و یا لیبل چسب گرم بسیار کمتر بوده، و باعث می شود که بسیار از کارخانه ها و کارگاه ها بعد از انواع دستگاه بسته بندی، علاقه به تهیه و استفاده از این مدل دستگاه را داشته باشند.

لیبل این مدل دستگاه ها به صورت غلاف های تیوبی برش خورده یا رول شده با قطرهای متنوع در بازار موجود بوده و دسترسی به آن آسان است. هزینه چاپ این مدل دستگاه ها به صورت کیلویی محاسبه می شود.

دستگاه لیبل شیرینگ تمام اتوماتیک

دستگاه مدل تمام اتوماتیک برای نصب لیبل روی ظروف بدون نیاز به اپراتور استفاده شده و عملکرد آن بسیار شبیه به دستگاه های شیرینگ پک تمام اتوماتیک می باشد.

طرز کار دستگاه های شیرینگ لیبل تمام اتوماتیک بدین گونه است که محصولات به صورت مرتب روی نوار نقاله قرار گرفته و قبل از ورود به تونل توسط غلافی که روی دستگاه نصب می شود بر روی بدنه برش می خورد. المنت هایی که در کناره های تونل دارای ترموکوبل هستند نصب می شود که جریان هوای گرم را به صورت تنظیم شده در تونل ایجاد می کنند و این حرارت باعث گرم شدن و چسبیدن لیبل به بدنه ظروف می شود.

از ویژگی های این دستگاه می توان به محکم بودن بدنه برای جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش و همچنین کنترل ترموستات دیجیتال و تابلو برق جداگانه اشاره کرد. رنگ بدنه این دستگاه ها نیز از مدل الکترواستاتیک می باشد.

دستگاه لیبل شیرینک اتومات یکی از مهم ترین موارد در بازدهی و افزایش فروش یک محصول بسته بندی شده می باشد که باعث می شود یک محصول دارای طراحی جذاب و چشم گیر شود.

تفاوت آن با دستگاه لیبل شیرینگ دستی چیست؟

تفاوت دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در نوع غلاف گذاری آن می باشد که در دستگاه تمام اتوماتیک ، توسط خود دستگاه صورت می پذیرد و بر حسب سایز یقه تعویض می گردد، اما در دستگاه های نیمه اتومات غلاف گذاری توسط اپراتور صورت گرفته و از هیچ نوع یقه ای استفاده نمی گردد.

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ

جهت دریافت لیست قیمت دستگاه لیبل شرینک، سفارش و مشاوره رایگان شما می توانید از طریق شماره تماس های 02634716956 و 09309958589 با مجموعه زاگرس ماشین کرج تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *