ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن کانتینیوس (نوار پیوسته) که به آن دستگاه خشک کن تونلی نیز گفته می شود برای خشک کردن میوه و سبزیجات، گیاهان دارویی و حتی گرانول های معدنی ، شیمیایی در حجم انبوه و مقیاس صنعتی می باشد. کیفیت خشک کردن در این نوع دستگاه خشک کن به دلیل سیرکولاسیون یا همان گردش هوای مطلوب دارای خشک کنندگی بالاست. در این دستگاه ها مقدار هوا و دما قابل کنترل می باشد.

دستگاه خشک کن کانتینیوس

از این دستگاه می توان برای خشک کردن کشمش، زرشک، گیاهان دارویی، چای، جو پرک، انواع پلت، خوراک طیور نیز استفاده کرد.

خرید دستگاه خشک کن کانتینیوس

برای دریافت بهترین کیفیت در این دستگاه از رطوبت گیر استفاده شده و جهت عایق سازی و حداقل تبادل دما، بدنه ی دستگاه معمولاً از پشم سنگ با دانسیته بالا پوشیده می شود.

در دستگاه خشک کن کانتینیوس می توان سبزی های تازه و میوه های تازه ورق شده را بر روی نوار انتقال قرار داد زیرا این دستگاه از نوع پیوسته و طبقاتی می باشد.

دستگاه خشک کن تونلی

امروزه برای بهبود عملکرد این دستگاه ها ، خشک کن های کانتینیوس تکامل یافته اند. در خشک کن های تونلی، یک یا چند محفظه عایق بندی شده به طول 10 الی 15 متر فراهم شده است که از طریق نوارنقاله نصب شده در کف به صورت نیمه مداوم به حرکت درمی آید.  در این ماشین ها اغلب به صورت دستی محصولات روی نوارنقاله چیده می شود. هوای خشک از انتهای تونل به محصولات دمیده می شود و به صورت یکنواخت محصولات را خشک می نماید. در ابتدای تونل دمای دمیده شده بیشتر و در انتهای تونل این دما جریان کمتری پیدا می کند. اکثر محصولات را می توان در دستگاه های خشک کن کانتینیوس می توان خشک کرد.

دستگاه خشک کن نوار پیوسته

نوار نقاله دستگاه خشک کن کانتینیوس دارای گیربکس و اینورتر است که می توان سرعت های مختلفی را برای تولید محصول تنظیم کرد. با استفاده از این دستگاه نیروی کار کمتری نیاز خواهید داشت و با کیفیت بیشتر و همچنین سرعت بیشتری در خط تولید میوه خشک می توانید محصول تولید کنید. با این نیدل دستگاه می توانید محصولاتی مثل زرد آلو خشک، قیصی، کشمش، زرشک، گیاهان دارویی، دمنوش و چای، جوپرک، و… را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تولید نمائید.

عملکرد دستگاه خشک کن کانتینیوس 

عملکرد این نوع دستگاه ها، الکترومکانیکی بوده و معمولا در ابعاد ارتفاع : 210 ×  عرض 200 × طول 1070 سانتیمتر می باشد.

ظرفیت دستگاه های تولید شده توسط زاگرس ماشین کرج ، 1 تن در 8 ساعت بوده که البته به انتخاب مشتری قابل تغییر می باشد. به دلیل صنعتی بودن این مدل دستگاه برق مورد نیاز آن سه فاز و در سه ظرفیت 15، 12 و 10 کیلووات ساخته می شود.

رطوبت مواد توسط هوای گرمی دمیده شده ، گرفته شده و توسط فن های قدرتمند خارج می شود. مکانیزم عمل به این صورت است که محصول بر روی نوارها به ترتیب از بالا به پایین ریخته شده و انتقال می یابد و پس از مدت زمان معین محصول خشک و خارج می گردد.

ظرفیت بالای این مدل دستگاه ها مزیتی است که تقریباً دستگاه های خشک کن دیگر فاقد آن می باشند.

مشخصات دستگاه خشک کن کانتینیوس (نوار پیوسته ) مدل MAZ418

  • مخصوص خشک کردن میوه جات ، سبزیجات، کشمش، گیاهان دارویی، گرانول های معدنی و شیمیایی
  • دارای تابلو برق مجزا و مجهز به سیستم کنترل دما
  • دارای مشعل گازی یا گازوئیلی
عملکرد الکترومکانیک
برق مورد نیاز 3 فاز – 15 ، 12 ، 10 کیلووات
وزن دستگاه 4600 کیلوگرم
ظرفیت 1 تن در 8 ساعت – ظرفیت قابل تغییر
ابعاد دستگاه (ارتفاع × عرض × طول ) (سانتیمتر) 210 × 200 × 1070

جهت دریافت مشاوره رایگان ، لیست قیمت و سفارش این دستگاه ماشین سازی زاگرس کرج با شماره تماس 02634716956 یا از طریق واتساپ با شماره 09309958589 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه خشک کن کانتینیوس کاتالوگ

5/5 - (2 امتیاز)