ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط خشک کن چیپس میوه و بسته بندی

خط خشک کن میوه:

راه اندازی خط تولید چیپس میوه و بسته بندی آن یکی از شغل هایی است که می توان با هزینه کمتر نسبت به خط تولیدی های دیگر نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. شاید شما هم یکی از افرادی باشید که بخواهید شغل جدیدی را برای خود راه اندازی نمایید. به دنبال این هستید که با خرید دستگاه خشک کن میوه در زمینه ای جدید ایجاد شغل نمایید.

با رشد و گسترش خرید و تهیه میوه های خشک در بین خانوارهای ایرانی و حتی کشورهای همسایه این شغل یکی از توجیه پذیرترین شغل های موجود در کشور می باشد.

خط خشک کن میوه و بسته بندی میوه خشک

مزایای خط تولید خشک کن میوه و بسته بندی

فضایی که تقریباً برای راه اندازی همچین خط تولیدی نیاز است می تواند برای کارگاه های غیرحرفه ای از 12 متر به بالا باشد . برای اینکار معمولاً نیاز به نیروی انسانی زیادی نیست و می توان کارگاه آن را در هر اقلیمی و در هر نقطه ای راه اندازی کرد.

البته بایستی گفت که راه اندازی هر کارگاه تولیدی فراز و نشیب های خاص خود را دارد و برای وارد شدن به آن باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. در مورد این نوع تولید باید گفت از مزایای آن می توان به موجود بودن مواد اولیه ی کار در کشورمان  اشاره کرد ، معمولاً در کشور ما میوه ها و محصولات کشاورزی به وفور یافت شده و می توان با کمی تحقیق از منابع با قیمت مناسب مواد اولیه را تهیه کرد.

در مورد ماشین آلاتی که برای این کار نیاز است مشاوران زبده ماشین سازی زاگرس کرج می توانند به شما به صورت رایگان از طریق شماره تماس 02634716956 یا از طریق واتس اپ با شماره تماس 09309958589 شما را راهنمایی کنند.

راه اندازی خط تولید چیپس میوه خصوصیات خوب دیگری را نیز داراست که میتوان حتی با یک خط تولید میوه خشک کوچک به بازدهی خوب آن فکر کرد. اما اگر می خواهید که به صورت یک بیزینس قوی به آن فکر کنید بایستی یک خط تولید قوی و بزرگ را خریداری نمایید.

تجهیزات مورد نیاز برای خط خشک کن میوه و بسته بندی چیپس میوه

ما در اینجا به انواع دستگاه های یک خط تولید چیپس میوه اشاره خواهیم کرد، در صورتی که مشکلی داشتید و یا مشاوره رایگان خواستید با ما در تماس باشید.

  1. میز استیل
  2. وان شستشو و ضدعفونی : برای اینکه بتوانید به آسانی مواد مورد نیاز خود را شستشو دهید بایستی یک وان شستشو و ضدعفونی داشته باشید.
  3. دستگاه سورتینگ : برای سورت کردن میوه ها
  4. نوار استیل آبگیر
  5. دستگاه اسلایسر : دستگاه اسلایسر کار برش دادن و اسلایس کردن میوه ها را به نحو احسن انجام می دهند . این کار را با دست نیز می توان انجام داد اما سرعت و ظرافت کار با اسلایسر بسیار متفاوت بوده و همه ی آنها را یکدست برش می دهد ! شاید اسلایسر را بتوان یکی از اصلی ترین تجهیزات خط تولید میوه خشک نام برد.
  6. بالابر خشک کن : میوه ها را به دستگاه خشک کن هدایت می کند
  7. دستگاه خشک کن: این دستگاه نیز از اصلی ترین دستگاه های درون این خط تولید میباشد و برای راه اندازی این سیستم تولیدی بایستی آن را خرید. ماشین سازی زاگرس کرج یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های خشک کن خانگی و صنعتی را تولید کرده و با ارائه 18 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش تضمین برتر بودن دستگاه های خود را به شما ارائه می دهد.پ
  8. بالابر Z : میوه های خشک شده را به دستگاه بسته بندی انتقال می دهد
  9. دستگاه بسته بندی چهار توزین : می توانید توضیح کامل این دستگاه را در این لینک مشاهده بفرمایید
  10. نوار نقاله جلوی بسته بندی : بعد از بسته بندی ، میوه ها را برای شما جابجا می نماید.

راه اندازی خط خشک کن میوه

اگر به دنبال راه اندازی خط تولید چیپس میوه یا خط خشک کن میوه و سبزیجات هستید می توانید، از سراسر ایران این کار را به ما بسپارید تا با کمترین هزینه و بالا ترین کیفیت برای شما این کار را انجام دهیم.

شما هم اکنون می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان، لیست قیمت راه اندازی خط خشک کن میوه و بسته بندی و همچنین سفارش خرید میوه خشک کن و دستگاه بسته بندی از طریق شماره تماس 02634716956 و یا از طریق واتساپ و شماره تماس 09123634345 با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *