ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن توت سفید | طرز تهیه توت خشک

توت یکی از بهترین نوع میوه ها می باشد که از لحاظ فواید دارای موادمغذی و مفید است. توت تازه یک نوع میوه کوچک با طعم بسیار شیرین می باشد که با توجه به رنگ آن به دو نوع توت سفید و توت سیاه تقسیم می شود. این میوه کالری زیادی دارد و طبع آن خیلی گرم و تر می باشد. به خاطر داشتن مواد معدنی و مغزی مثل پروتئین و آهن زیادی که دارد از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. استفاده از دستگاه توت خشک کن خانگی و صنعتی یکی از بهترین روش ها برای خشک کردن این میوه ی آبدار و مغزی می باشد.

خشک کردن توت

طرز تهیه توت خشک

استفاده مداوم از توت خشک باعث حفظ سیستم ایمنی بدن، درمان مشکلات عروقی و مقابله با سکته یا ایست قلبی، درمان دیابت، درمان کلسترول بالای خون، هضم کردن، بهبود بیماران آسمی، مقابله با سرطان، تنظیم فشار خون و بسیاری از بیماری های دیگر می شود. از این رو بسیاری علاقه دارند که با طرز تهیه توت خشک و بهترین روش برای خشک کردن توت ها چه با دستگاه خشک کن میوه و چه با آفتاب و… آشنا شوند.

طرز تهیه توت خشک با دستگاه میوه خشک کن

برای خشک کردن توت سفید در میوه خشک کن نیاز است تا دستگاه را تنظیم نمائید و درجه حرارت آن را بین 55 تا 60 درجه سانتیگراد قرار بدهید. بر روی توت ها کمی آبلیمو بپاشید تا دچار سوختگی نشوند و هر از چند گاهی به آن ها سر بزنید تا به میزان مورد نیاز خشک شوند. با درجه کم تر زمان بیشتری بین 20 تا 24 ساعت زمان می برد اما با درجه های بالا تر ممکن است 10 تا 14 ساعت طول بکشد. به همین سادگی.

بهترین روش برای خشک کردن توت

چگونگی و نحوه خشک کردن توت سفید یکی از بهترین روش هایی است که می توان در کل فصل ها از خواص توت خشک یهره ببرید. احتمالا برای خیلی ها سوال شده که بهترین روش برای خشک کردن توت سفید کدام روش است؟ بهترین دستگاه توت خشک کن چه ویژگی هایی دارد؟ ممکن است برای بسیاری از افراد طرز خشک کردن توت سفید با دستگاه خشک کن میوه کمی سخت و دشوار باشد. تهیه توت خشک صنعتی و خانگی را در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

خشک کردن توت در آفتاب

ممکن است بسیاری معایب خشک کردن توت و میوه جات را در آفتاب ندانند و این کار را انجام دهند. در این روش توت ها را روی یک پارچه قرار می دهند و مقابل نور خرشید قرار می دهند. کیفیت این مدل خشک کردن توت با آفتاب می تواند به خاصیت توت خشک آسیب برساند. اما اگر بجای خشک کردن توت با آفتاب قصد دارید از بهترین روش برای انجام این کار استفاده نمائید، به شما استفاده از دستگاه خشک کن توت را پیشنهاد می کنیم.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار در این زمینه هستید به هیچ عنوان به شما روش خشك كردن توت سفيد در خانه پیشنهاد نمی کنیم! این روش محصول با کیفیتی تولید نمیکند و صرفا فقط هزینه آن کمتر است و برای تولید و مصرف شخصی و خانگی استفاده می شود. 

تهیه توت خشک صنعتی

استفاده از دستگاه توت خشک کن برای کسانی که قصد دارند خط تولید توت خشک خانگی و یا صنعتی راه اندازی کنند بسیار پیشنهاد می شود.

خشک کردن توت با دستگاه خشک کن توت

برای خشک کردن توت با دستگاه در ابتدا باید دستگاه را تنظیم کنید تا المنت های موجود در آن گرم شوند. هنگامی که دستگاه خشک کن توت برقی را روشن می کنید جریان هوای گرم داخل کابین دستگاه پخش می شود در فاصله زمانی 4 الی 12 ساعت تمامی توت های داخل دستگاه خشک کن به خوبی و با کیفیت عالی خشک می شوند. امکان خشک کردن میوه ها در انواع گوناگون با این دستگاه وجود دارد.

دستگاه خشک کن توت

دستگاه خشک کن توت برقی با توجه به ابعاد و حجم بار مصرف برق متغیر دارند. یکی از ویژگی های برتر دستگاه توت خشک کن زاگرس ماشین، مقدار میزان مصرف برق  و انرژی دستگاه می باشد. این دستگاه با توجه به نیاز مشتری در ابعاد حجم و اندازه های متفاوت ساخته می شود.

قیمت دستگاه خشک کن توت

دستگاه خشک کن توت در انواع مدل های گازی، برقی، گازوئیلی و در ابعاد و اندازه های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی در زاگرس ماشین کرج تولید می شود. برای استعلام قیمت دستگاه توت خشک کن بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی و انتخاب بهترین دستگاه برای خشک کردن توت، قیمت و نحوه ارسال و خرید آن شما را راهنمائی کنند.

برای استعلام قیمت و خرید دستگاه توت خشک کن می توانید با شماره 09353038781 یا با شماره دفتر فروش 02634716956 تماس بگیرید.

قیمت دستگاه توت خشک کن

قیمت دستگاه توت خشک کن بر اساس نتوع دستگاه تعیین می شود. هر نوع مدل دستگاه داری ویژگی ها، کاربرد، حجم، ابعاد، تعداد سینی و نوع سوخت مصرفی خاص خودش است. برای استعلام قیمت دستگاه توت خشک کن همین حالا با ما در تماس باشید.

زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین تولید کنندگان:

برای راه اندازی خط تولید توت خشک، خط تولید چیپس سیب زمینی، چیپس میوه و… با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

4/5 - (4 امتیاز)

4 پاسخ

  1. علت سیاه شدن توت خشک چیه؟ با دستگاه میوه خشک کن انجام بدیم حل میشه؟

  2. سلام و وقت بخیر
    شما برای کل پروسه خشک کردن ، بسته بندی و نگهداری توت به صورت صنعتی مشاوره میدین ؟
    همچنین کل هزینه های راه اندازی و سود (طرح توجیحی برای خودم نه بانک) برای اینکه با ریسکهاش آشنا بشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *