ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

بسته بندی استرچ چیست؟ فیلم استرچ (Stretch film)

استرچ یا فیلم استرچ (Stretch film) یک نوع ماده بسته بندی است که برای آماده سازی و حفاظت از محصولات در فرآیند حمل و نقل و انبارداری استفاده می شود. استرچ یک فیلم پلاستیکی است که به صورت کششی قابل انعطاف است و به وسیله کشش و پیچش بر روی محصول یا بسته بندی آن قرار می گیرد تا آن را در دستگاه بسته بندی ثابت کند.

بسته بندی استرچ فیلم اسرچ

استرچ درواقع فیلم‌های کششی ، فیلم‌های انعطاف‌پذیر، چسبناک و قوی برای بسته بندی محموله‌ها هستند. این نوع بسته بندی ها از محصولات مختلف در برابر آسیب های مکانیکی و شرایط آب و هوایی محافظت می کنند. همچنین، فیلم های کششی شفاف در بسته بندی استرچ بدون رنگ هستند که به شما و مشتریان شما امکان می دهد محتویات محموله را به صورت قابل رویت بپوشانید.

بسته بندی استرچ

بسته بندی استرچ توسط ماشین آلات بسته بندی که به دستگاه استرچ پالت معروف هستند صورت می گیرد. زاگرس ماشین کرج یکی از تخصصی ترین مراکز ساخت و فروش دستگاه بسته بندی پالت می باشد. جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی پالت استرچ در مدل های مختلف خانگی و صنعتی، همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

استرچ روپ یا فیلم استرچ ، که گاهی اوقات به عنوان بسته بندی پالت شناخته می شود ، یک فیلم پلاستیکی با قابلیت کشش بالا است که دور اقلام پیچیده می شود. اغلب برای محکم کردن بارهای پالت به یکدیگر استفاده می شود، اما ممکن است برای بسته بندی اقلام کوچکتر نیز استفاده شود. انواع فیلم کششی شامل فیلم کششی باندلینگ، فیلم استرچ دستی، فیلم کششی هسته گسترده، فیلم استرچ ماشینی و فیلم اتلاف کننده استاتیک است.

wikipedia

مزایای استفاده از فیلم استرچ در بسته بندی استرچ

در ادامه مزایای بسته بندی با فیلم استرچ را بررسی می کنیم.

فیلم استرچ بسته بندی استرچ پالت

حفاظت از محصولات:

استرچ به عنوان یک لایه حفاظتی بر روی محصول قرار می گیرد و از آن در برابر ضربه، گرد و غبار، رطوبت و آلودگی محافظت می کند. این به محصول کمک می کند تا در حین حمل و نقل و انبارداری سالم و بدون آسیب باقی بماند.

استحکام و ثبات بسته بندی:

استرچ به عنوان یک لایه پیچشی بر روی محصول یا بسته بندی آن قرار می گیرد و با کشیدن و پیچاندن آن، بسته بندی را به هم می چسباند و استحکام و ثبات بیشتری به آن می بخشد. این باعث می شود محصولات در طول حمل و نقل محکم و استوار باقی بمانند و جابجایی داخل بسته بندی را کاهش دهند.

سهولت در استفاده و حمل و نقل:

استرچ بسته بندی به راحتی قابل انعطاف است و می توان آن را با استفاده از دستگاه های صنعتی خاص یا حتی به صورت دستی بر روی محصول یا بسته بندی آن قرار داد. این فیلم به سادگی قابل کششیدن و پیچاندن است و بدون نیاز به ابزارهای خاص قابل استفاده است.

شفافیت محصول و بسته ها:

بسته بندی استرچ همانند دستگاه شیرینگ پک می باشد و شفاف است، که به مشتریان امکان مشاهده محتویات بسته بندی را می دهد بدون اینکه نیازی به باز کردن بسته و تخریب بسته بندی شود.

کاهش هزینه ها:

استفاده از استرچ بسته بندی باعث کاهش هزینه های بسته بندی می شود، زیرا نیازی به استفاده از جعبه ها، بسته بندی های دیگر و مواد بسته بندی پیچیده نیست. همچنین فیلم استرچ (Stretch wrap) یک نوع ماده بسته بندی است که برای آماده سازی و حفاظت از محصولات در فرآیند حمل و نقل و انبارداری استفاده می شود. استرچ یک فیلم پلاستیکی است که به صورت کششی قابل انعطاف است و به وسیله کشش و پیچش بر روی محصول یا بسته بندی آن قرار می گیرد تا آن را در دستگاه بسته بندی ثابت کند.

بسته بندی استرچ در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله حمل و نقل، لجستیک، انبارداری، صنایع غذایی و صنایع دارویی.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *