ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

سویا یک محصول مواد غذایی است که پس از تولید در بسته بندی قرار می‌گیرد؛ و محصولات بسته بندی شده نیز دارای سود بیشتری برای تولیدکنندگان می‌باشد. همچنین مصرف سویا در بین افراد بسیار زیاد می‌باشد؛ و خانواده‌ها اقدام به خرید این محصول می‌کند. در کارخانه تولید سویا پس از اتمام مرحله‌ی تولید نوبت به بسته‌بندی محصول با انواع دستگاه بسته بندی سویا می‌رسد؛ که می‌توانید در وزن‌های مختلفی این محصول را بسته بندی نمایید.

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی سویا

بسته بندی سویا

سویا به‌منظور اینکه از جمله مواد غذایی پرمصرف است برای نگهداری و محافظت باید حتماً بسته بندی شود. همچنین بسته بندی این محصول مزایای گسترده‌ی دیگری را علاوه بر نگهداری و بهداشتی بودن در برابر عوامل بیماری‌ها و کرونا و جلوگیری از دست‌خوردگی به این محصول قبل از رسیدن به سبد مصرفی خانواده‌ها دارد. با بسته بندی سویا در زمان صرفه جویی می‌شود؛ و دقت وزن‌کشی محصول بسیار بالا می‌رود همچنین امروزه خانواده‌ها مواد غذایی از جمله سویا و … را از فروشگاه‌ها به صورت کلی خریدار می‌کنند. به دلیل شلوغی فروشگاه‌های بزرگ محصولات آماده و بسته بندی شده به دلیل اینکه در زمان صرفه‌جویی می‌کند طرفداران بی‌شماری دارد.

بعد از بیماری کرونا بسته بندی به خصوص بسته بندی مواد غذایی که در مصارف خانواده‌ها هستند از اهمیت بالایی برخوردار شدند؛ و در تمامی تولیدی‌ها مورداستفاده قرار گرفت. همچنین در خط تولید سویا نیز از این دستگاه برای بسته‌های 200 گرم تا 2000 گرم نیز استفاده می‌شود.

ساخت دستگاه بسته بندی سویا

طراحان و سازندگان دستگاه‌های بسته بندی در طراحی این دستگاه به گونه‌ای عمل می‌کنند که دستگاه منحصربه‌فرد تنها برای سویا کار نکند و بتواند سایر محصولات گرانولی و دانه‌ای مانند بسته بندی آجیل، بسته بندی حبوبات، قند و نبات، تخمه، خشکبار، بسته بندی بادام زمینی و … را نیز بسته بندی نماید.

انواع دستگاه بسته بندی سویا

امروزه صنعت مواد غذایی و تولیدات محصولات رو به رواج است و صادرات محصولات و مواد غذایی بسته بندی شده به سایر کشورها روند افزایشی روبه رشدی داشته است بنابراین افراد کارآفرین میتوانند به راحتی اقدام به تولیدات نمایند و صنعت و حرفه خود را افزایش دهند همچنین با توجه به ظرفیت و حجم تولید تولیدکنندگان این محصول قابل بسته بندی است و طراحان و سازندگان دستگاه ها به صورت کاملا سفارشی و متناسب با نیاز مشتریان دستگاه ها را طراحی میکنند و تکنسین های با تجربه و کاردان اقدام به ساخت این دستگاه با ابزار های کارآمد میکنند.

دستگاه بسته بندی سویا اتوماتیک

دستگاه های اتوماتیک با سرعت و ظرفیت بالایی در ساعت میتوانند بدون نیاز به نیروی دست محصولات را بسته بندی نمایند

دستگاه بسته بندی سویا نیمه اتوماتیک

دستگاه نیمه اتوماتیک جهت بسته بندی در ظرفیت متوسط در ساعت تولید میشود و اگر کارخانه متوسط نه بزرگ با حجم بسیار بالا دارید میتوانید دستگاه نیمه اتوماتیک را خریداری نمایید.

دستگاه بسته بندی سویا دستی

اشتغال زایی خانگی امروزه یکی از انواع فعالیت هایی است که بسیار روبه رواج است و با یک دستگاه بسته بندی خانگی در ابعاد کوچک میتوانید اقدامات لازم جهت بسته بندی را بدون صرف هزینه ی زیاد در محیطی کوچیک انجام دهید.

قیمت دستگاه بسته بندی سویا

در زمینه ی قیمت دستگاه بسته بندی باید در ابتدا با شما با یک تماس، صحبت کنیم نوع نیاز و خواسته ی شما؛ طرح بسته بندی مدنظر شما؛ میزان ظرفیت و وزنی که میخواهید بسته بندی کنید، و سرعت تولید شما دستگاه مناسب را به شما معرفی میکنیم. همچنین انواع دستگاه ها با کارکرد های اتوماتیک و دستی میتواند برای هر نوع زمینه ی کاری متفاوت باشد؛ که ما متناسب ترین را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

برای بسته بندی این محصول میتوانید از دستگاه توزین دار، مدستگاه های پرکن، دستگاه های حجمی استفاده کنید.
در واقع دستگاه بسته بندی سویا با سیستم توزین حجمی ، حجم مشخصی از سویا را در بسته های مورد نظر قرار میدهد.

این دستگاه را میتوان تک فاز و سه فاز با مصرف انرژی بهینه و قابل کنترل طراحی نمود همچنین دستگاه میتواند گاز نیتروژن به داخل بسته بندی ها ارسال نماید که زمان نگهداری مواد غذایی را افزایش میدهد.

کاربری دستگاه بسته بندی سویا حجمی

دستگاه بسته بندی حجمی یا دستگاه بسته بندی عمودی که برای بسته بندی حبوبات یا هر نوع مواد گرانولی به کار می‌رود، از یک رول سلفون به صورت خودکار کیسه و پاکت بسته بندی استفاده می کند. بنابراین برای تولید کیسه با سایز مورد نظر، لوله و یقه دستگاه که از جنس استیل ضد زنگ هستند، متناسب با عرض سلفون طراحی و ساخته می شوند.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی سویا

• قابلیت بسته بندی در وزن های بین 100 تا ۱۰۰۰ گرم
• توانایی کنترل و تنظیم دمای دوخت با SSR
• فرآیند دستگاه به صورت کاملاً خودکار
• تزریق گاز در بسته بندی و ماندگاری بیشتر مواد غذایی
• قابلیت تنظیم پیمانه دستگاه و تنظیم وزن بسته بندی
• دارای راندمان بالا، عملکرد آسان و اتوماسیون
• دارای قیمت مناسب و خدمات پس از فروش

نحوه عملکرد دستگاه بسته بندی سویا

دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی است و تمام فرآیندهای دستگاه را کنترل می کند. همچنین این دستگاه برای سهولت استفاده ی اپراتور دارای برنامه‌ پیش فرض فارسی است. همچنین تغییر برنامه‌ها امکان پذیر است. همچنین دستگاه قدر به تشخیص موقعیت دقیق کیسه، سرعت پر شدن بسته و نحوه دوخت میباشد.

دستگاه های مورد استفاده در خط تولید سویا

  • دستگاه دوخت بسته بندی سویا
  • دستگاه پرکن سویا
  • دستگاه بسته بندی سویا توزین دار
  • دستگاه بسته بندی سویا حجمی
  • دستگاه وکیوم بسته بندی سویا

نکات خرید دستگاه بسته بندی سویا

دقت داشته باشید که دستگاه را متناسب با چشم انداز آینده ی کاری خود خریداری نمایید
همچنین دستگاه باید از قطعات درجه یک، عمر مفید بالا و استهلاک بسیار پایینی برخوردار

به این مطلب امتیاز بدهید

2 پاسخ

  1. متاسفانه قیمت نگفته بودید چرا سایت می زنید قیمت
    ولی خبری از قیمت نیست
    فکر کنم وقتی از اول صداقت نباشه ….

  2. سلام دوست عزیز به دلیل متنوع بودن دستگاه ها و همینطور بالا پایین شدن قیمت ها و باز هم به خاطر اینکه دستگاهها سفارشی سازی می شوند قیمت نذلشتیم شما برای دریافت قیمت ابتدا مشاوره بگیرید تا دستگاهی که برای شما باید ساخته بشه روکارشناسان ما بهتون قیمت می دن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *