ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خرید دستگاه حلیم صاف کن کوچک، حلیم صاف کن دستی و دستگاه تهیه حلیم صنعتی با بهترین کیفیت نیاز اولیه راه اندازی تولیدی حلیم. در خط تولید حلیم این دستگاه در کنار دستگاه پوست کن گندم حلیم کار می کند. قیمت دستگاه حلیم پزی صنعتی و خانگی در زاگرس ماشین کرج با کیفیت عالی و حرفه ای برای تهیه حلیم خوشمزه و با کیفیت شما! در ادامه دستگاه تهیه حلیم صنعتی را به شما معرفی می کنیم:

حتما بخوانید: دستگاه پوست کن گندم حلیم

دستگاه حلیم صاف کن خرید دستگاه حلیم پزی قیمت دستگاه تهیه حلیم

قیمت دستگاه حلیم صاف کن

دستگاه حلیم صاف کن یا حلیم پز صنعتی اخیرا در بسیاری از رستوران ها، آشپزخانه ها و حلیم پزی ها مورد استفاده قرار می گیرد. طرز کار و عملکرد این دستگاه حلیم پزی بسیار شبیهه دستگاه سرخ کن سبزی می باشد. به کمک این دستگاه می توان انواع حلیم و آش مختلف را در کمترین زمان و انرژی و با بهترین کیفیت تولید کرد. جهت خرید و استعلام قیمت دستگاه حلیم صاف کن با شماره های داخل سایت با ما تماس بگیرید.

مشخصات و ویژگی های دستگاه حلیم پزی

این دستگاه تهیه حلیم مجهز به یک توری مشبک در کف دیگ و قابلیت حذف ته دیگ و جلوگیری از هدر رفت مواد می باشد. این دستگاه قابلیت پخت انواع حلیم، کشک بادمجان، آش، میرزاقاسمی، پوره سیب زمینی، تولید سالاد الویه و… را دارد. این دستگاه دارای یک صافی از جنس فلز می باشد و قابلیت جدا کردن ذرات اضافی گندم از محصول می باشد. ورقه بدنه و رویه دستگاه از جنس استیل مرغوب می باشد. این دستگاه حلیم پزی قابلیت حمل و نقل ساده با پایه های چرخی را نیز دارد. در برابر حرارت و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و از لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار کم مصرف است.

خرید دستگاه تهیه حلیم صاف کن

جهت خرید دستگاه حلیم پزی زاگرس ماشین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. انواع دستگاه حلیم صاف کن با قیمت بسیار مناسب به صورت از تولید به مصرف موجود است. همین حالا جهت خرید و استعلام قیمت یا مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی کسب و کار تولیدی و خرید دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)